neděle 17. května 2015

Miss Sporty Candy Shine 001 Jellied Lime Fruit


Pěkné nedělní ránko :)

Tak už tu byly dva laky z kolekce Candy Shine od Miss Sporty - 003 Pop Rocks a 002 Pink Marshmallow, takže proč si neukázat ještě poslední lak z této trojice. :) Nijak jsem po něm netoužila, ale to jsem neměla vidět článek u Beauty by Suzi, kde byly k vidění v akci rovnou všechny tři kousky. :) Tak se mi ten zelenáč zalíbil, že jsem ho prostě musela mít. :)


Tohle je tak úžasně svěží lak ♥ Už jen dívat se na tu lahvičku a rochnit si ji v rukách je super. :D Připomíná mi mé oblíbené jablečné pocukrované želé bonbonky. :)

Lak je opět čiré tekutiny, ve které jsou zelené hexagony, nitky a holografické třpytky. Lakovala jsem na béžový odstín ( na sluníčku to ve výsledku trochu zaniklo ), a na zelený Ruby Wing, který mění na slunci barvu ze světle zelené na brčálově temně zelenou. :) Jenomže tu barvu mění opravdu bleskově a já tak měla co dělat, abych ho vyfotila v tom světlém odstínu dříve, než ztmavne.

V obou případech mi stačila jedna vrstva. Na štěteček se všeho dostane tak akorát, takže další vrstvy nebylo třeba. Glitry, hexagony i nitky se rozmisťovaly bez větších potíží a ani jsem si s tím nemusela příliš hrát.

Lak jsem pořídila u Rossmanna za nějakých 30,-Kč


















U mě vede jednoznačně varianta s béžovým podkladem. A u vás ? :)
Hezký den. 

30 komentářů:

  1. Tenhle lak si kupovala kolegyňky v práci asi jsem jí nakazila lakománií :D Počkám si jesstli ho v práci pak nebude mít ve výprodeji ale zatím mě jinak nechává klidnou :) Hezký zbytek neděle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle šíření lakové závislosti znám, taky to máme v práci podobně. :D
      Děkuju Hani, krásný večer přeju. :)

      Vymazat
  2. To jsou barvičky :) A ty krásný fotky, prostě nádhera. Nejvíce se mi líbí ten se zeleným podkladem, jsem spíše na více barevné nehtíky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šeřík je na focení super, protože s ním se člověk ani nemusí snažit a vykouzlí hezký fotky. :) Mockrát děkuju <3 :)

      Vymazat
  3. Krásnej, nevíc se mi líbí na tom tmavém zeleném podkladu. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/in-mood.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně už se ta brčálová moc nelíbila, ale jsem ráda, že někomu dalšímu třeba jo. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  4. Na zeleném podkladu vypadá úžasně :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou tak krásné fotky, Romčo! Svěží, jarní, lehké. Miss Sporty laky nekupuji, ale ty je umíš "prodat" tak skvěle, že bych po něm i skočila :)) Nejvíc se mi líbí asi na nezměněném RW .)

    OdpovědětVymazat
  6. Ani nevím jak ty krásné fotky popsat. Jsou dokonalé!! Ten lak vypadá taky dobře.
    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám opravdu velkou radost, že se tak líbí <3

      Vymazat
  7. Na světle zelenou barvu moc nejsem,ale na tom béžovém podkladě vypadá tak jemně a svěže...moc se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na béžové vypadal skvěle, taky si mě takhle získal víc. :) Děkuju ! :)

      Vymazat
  8. vubec by me nenapadlo ,ze tento pro me na prvni pohled nehezky lak, bude na nude/bezove barve vypadat tak skvele

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký je to pak frajer. :)) Jsem ráda, že nakonec zaujal. :)

      Vymazat
  9. Rimmel RO mám a je super, ale na ten Miss sporty se musím nutně podívat :-))
    Krásný článek.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to v nás vyvolával skoro stejné pocity, Katko. :D Nebýt článku u Suzi, tak by nebyl ani ten dnešní. :)) Moc děkuju.

    OdpovědětVymazat
  11. Super svěží, jarní barvičky. Moc se mi líbí na Rimmelu, mám moc ráda tyhle něžné kombinace a s tou zelenou je to ještě takové nevšední ♥ opět moc povedené :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ale tak, no, rada som poslúžila :-D Aspoň sme mali možnosť vidieť tieto krásne nechty a fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Na té béžové je úchvatný ♥
    Jinak nechci tu nějak propagovat svůj blog, ale budu moc ráda, když se na něj koukneš :) Protože si strašně šikovná (fotky v časopisu :)) a já mám blog se stejným zaměřením - nehty :)
    Moc ti předem děkuji za případnou kritiku/pochvalu :)
    http://thebestfashionnails.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mockrát děkuju za pochvalu. :)
      V pohodě, ráda se na tvůj blog podívám. :)

      Vymazat
  14. Odpadla som! Na béžovom podklade je to brutál. Ale až taký, že toto by som vedela unosiť aj ja. Nerob mi to, prosím! Mám lakovú stopku!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aknelko, omlouvám se. :D Ale tak tenhle drobeček vyjde na malý peníz. :)) Jsem moc ráda, že se líbí ! :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...