neděle 15. března 2015

Miss Sporty Candy Shine - 003 Pop Rocks


Ahojky,

dnes tu bude další lak z kolekce Candy Shine. Tenhle se mi líbí mnohem víc než předchozí Pink Marshmallow a možná i proto jsem si ho nechala až nakonec. Sehnat lze ještě zelený Jellied Lime Fruit, nad kterým jsem přemýšlela, ale nakonec si ho odpustila, protože bych ho stejně asi moc často nenosila. Být ale v akci, tak jde se mnou domů taky. :)

Pop Rocks v sobě ukrývá zlaté šupinky, růžové a černé šestiúhelníky ( hexagony ), malinké růžové glitry a jakoby měděné nitky. Všeho se na nehty dostane bohatě, až na ty černé hexagony, kterých v lahvičce není moc a musela jsem si je tedy štětečkem lovit z lahvičky.

Jeden nátěr by možná stačil, ale ve dvou vrstvách vypadá lépe. Lakovala jsem na růžový podklad - China Glaze Oh Baby Pink. Chtěla jsem ho zároveň nafotit i samotný, ale nebylo mi přáno - odstín neodpovídal, takže si dám zase někdy repete.













Přeju pěkný zbytek víkendu a doufám, že se líbilo :) 

26 komentářů:

  1. Moc krásné lakování, tento lak mi sám o sobě přijde nic moc, ale ve tvém podání se mi moc líbí =)
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý láček od Miss Sporty. Tuhle značku v drogérii moc nezkoumám, většinou kolem ní projdu úplně bez povšimnutí. Ale tenhle lak by za podrobnější pohled určitě stál. Má zajímavé složení glitříků a na té růžovce vypadá vážně skvěle. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Já to tady u něj zapomněla zmínit, ale je to úplnej dvojník jednoho laku SH z kolekce Frenzy ( stejně jako ten předchozí Pink Marshmallow )

      Vymazat
  3. Na tom růžovym podkladu krásně vynikl! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem ho zkoušela na temný švestkový lak a vypadalo to skvěle, někdy určitě nafotím. :)

      Vymazat
  4. Ten vypada krasne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Lak krásně vynikl, uvažuju, že si ho taky pořídím :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On vypadá moc pěkně jak na světlých odstínech, tak i na těch tmavších. Zrovna ho mám na švestkovém podkladu a je to krása. :)

      Vymazat
  6. Ten vypadá super a přes nude barvu je to skvělé kombo! :)

    www.hilychee.com

    OdpovědětVymazat
  7. Vlastním také dva a musím řící, že Miss Sporty se činí :). Laky jsou skvělé a ta cena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, oni to tak trochu okopčili, ale na to jsem přišla úplnou náhodou při hledání fotek na internetu. :) Jinak za tu cenu rozhodně super. :)

      Vymazat
  8. Romčo co mi to děláš? Mám nutkání si pro něj zajít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi ( ďábelský smích :D ), aspoň se pokocháme dalšími pěknými kombinacemi. :)

      Vymazat
  9. Ten vypadá moc krásně, zvláště na té romanticky něžné růžové :) moc se povedl a moc chválím fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu :-* :) Brzy ho tu předvedu s tmavším podkladem. :)

      Vymazat
  10. Dievča, keď niekto môže za prítomnosť lakov od Miss Sporty v mojej zbierke, tak si to ty :-D Myslím, že sa po tomto popozerám, lebo tá farebná kombinácia glitrov je úžasná a tá fotka do fľaštičky očarujúca ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suzinko, nedívej se po něm, já mám takový pocit, že si k tobě najde cestu sám :) Děkuju <3 <3

      Vymazat
  11. Teda, tak ten je překvapivě pěkný. Už jsem se na něj dívala, ale nijak mě v lahvičce nezaujal. V kombinaci s tou růžovou je opravdu moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda :) Já se do něj naopak zakoukala hned :)

      Vymazat
  12. Vypadá moc pěkně...Myslela jsem,že ho nebudu potřebovat,ale ty zlaté střípky v něm...asi si pro něj skočím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On se rozhodně neztratí. :) Už vím, že vypadá skvěle na růžové, levandulové ( mamka ho zkoušela na nedávný Lavender Sky od Avonu ), a švestkovém, což tu v týdnu bude k vidění v jedné kombinaci. :) Jsem ráda, že se zalíbil. :)

      Vymazat
  13. Včera jsem si ho taky pořídila je moc krásný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně se neztratí, taky jsem si ho moc oblíbila. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...