neděle 13. dubna 2014

Rybí cop na nehtech ? No ovšem :)


Ahojky :)

Určitě všechny moc dobře znáte tenhle druh nail artu, který je spíš známější pod názvem Fishtail Braid Manicure, ale já pokud nezbytně nemusím, tak ta anglická výraziva moc nepoužívám. Ovšem do štítků jsem to zařadila pod angl. označením z důvodu lepší přehlednosti. 

Tohle už obdivuju docela dlouho, ale pořád jsem neměla odvahu zkoušet. Jednak si u toho velmi snadno zašpiníte okolí nehtové kůžičky a pak taky v případě takové patlalky jako já je velká pravděpodobnost, že to prvním pokusem skončí fiaskem. :D Takže to pro mě znamená, že pokud se u toho můžu zaneřádit lakem až za uši a výsledek je ještě ke všemu nejistý, moc se mi do toho nechce. :)) 

Ale víte co ? Ono to nakonec zas tak hrozný nebylo. A dokonce si myslím, že to dopadlo i docela koukatelně, ale ještě to úplně 100%ní není. 



Moc se mi líbí barevná kombinace. Nehty jsem nejdřív nalakovala stříbrným Miss Sporty č. 311, který jsem už jednou v nail artu použila tady a pak postupně přidávala pruhy s China Glaze Electric Beat a NYC 257 Lavender Cupcake. Později jsem objevila snad totožnou kombinaci ještě jinde, čemuž se nedivím, krásně to spolu ladí, je to dívčí a příjemný na pohled. :)

Doporučuju udělat si na tohle čas a nezačít šílet v noci... jako třeba já :)) Začala jsem cca v 23:00 a končila asi až 30 minut po půlnoci. Snažila jsem se dát čas jednotlivým pruhům, aby aspoň trochu proschly, protože těch vrstev bylo už celkem dost a já se nechtěla dočkat bublinek, když už jsem si s tím dala tu práci. No nakonec netrpělivost zvítězila a bublinky se objevily, ale až po přidání top coatu. Holt už toho bylo moc.









Pokoušela jsem se vyfotit obě ruce, ale nic moc..



S návodem jsem se nedělala. Přiznávám, čekala jsem, že se nepovede, ale u Lucy se můžete podívat na fotopostup.

Líbí se vám tenhle druh nail artu ? Zkoušely jste ?

Mějte fajn den :)

16 komentářů:

  1. Hezký, ta stříbrná tomu dodala šmrnc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona se ta stříbrná docela často objevuje v tomhle nail artu a opravdu, bez ní by to bylo slabší. :) A děkuju moc.:)

      Vymazat
  2. Veľmi podarené, Romi, a farebná kombinácia je perfektná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se líbí. :) Děkuju Arvonko. :)

      Vymazat
  3. Jéé to je krásný, snad to taky někdy vyzkouším, líbí se mi barvičky jaký jso vybrala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu Hani. :) Určitě někdy zkus, pro mě to byla příjemná změna a jsem ráda, že jsem se k tomu konečně odhodlala. :))

      Vymazat
  4. opět moc povedené lakování! a barevná kombinace je vážně parádní! mě se tento druh lakování moc líbí, ale já osobně bych na to neměla nervy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Taky se do toho podruhý zrovna nehrnu. :)) Nejvíc mi vadí, že to vážně dlouho schne.

      Vymazat
  5. Teda, ty jsi taaaaak šikovná, moc se Ti to povedlo! Barvičky super zkombinované a vůbec není poznat, že jsi to dělala poprvé. To musím taky někdy zkusit, ale určitě to nebudu mít tak krasné jako Ty :)) Jak říkáš, do ničeho moc patlavýho se radši nepouštět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc ! :) Já věřím, že jestli se do toho pustíš, tak to bude vypadat skvěle. :)

      Vymazat
  6. ako vodná kombinácia, páčia sa mi. ja som ich tiež robila (na moje pomery) neskoro večer. keď ich Cutepolish upla na YT, hneď som sa do ich pustila, aj s postupom :-D pamätám si, že som ich fotila aj vonku s bleskom pred uterákom :-))) mala by som jeden upletený vložiť do nejakej skittles manikúry, odvtedy som ich nerobila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to stačí na hodně dlouho, taky se do toho zrovna moc nehrnu. :D Ale bude to vypadat dobře ve skittles mani, to se na tvůj výtvor těším. Asi jsem u tebe tenhle nail art neviděla, musím kouknout. :) A moc děkuju, jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...