čtvrtek 27. března 2014

China Glaze - Electric Beat & Nail art :-)



Ahoj všem :)
Tak tu dnes pro vás mám jak samotný lak, tak i nakonec nail art.
Chvíli jsem se rozhodovala, jestli pro nail art neudělat příspěvek zvlášť, ale nakonec jsem se to rozhodla takhle spojit. 
Nejdřív něco k EB :
Electric Beat pochází z jarní kolekce nazvané Electropop, která jak jsem vyčetla ze stránek Modeláže byla inspirována písní od Gwen Stefani. Teda..tohle bych vážně nevěděla, nepřečíst si to, protože Gwen jsem měla ráda především v No Doubt, pak už moc ne. :)) 

Z těch světlejších odstínů modré to u mě vyhrává na plný čáře. Fakt jsem si tenhle lak zamilovala.. pořád jsem si ho musela prohlížet :)
U lakování už tolik nepotěší. V první vrstvě dělá dost holých míst a pokud nedáte druhou vrstvu o trošku silnější, tak vám díry udělá zase. :/ Já dala teda jednu normální a druhou silnější. Nakonec jsem si na fotkách všimla, že i tak je po okrajích trochu chyb. Nakonec jsem ho přetřela jednou vrstvou top coatu od Flormaru a řeknu vám, že ten mě teda pěkně štve. Lakovala jsem asi o půl čtvrté odpoledne a spát šla až někdy ve dvě ráno a po probuzení na mě stejně čekalo překvapení v podobě obtisklého polštáře na nehtech. Teda jen na levé ruce, protože pravou jsem schválně nechala bez něj a ta byla v pohodě. Takže naštvanost nejvyššího stupně...






Jedna prosluněná fotka. Ten odstín už tolik neodpovídá, takže jsem se o víc ani nesnažila.


Jinak k tomuhle odstínu se mi právě hodil Liquid Crystal, který si tu dáme určitě ještě někdy samotný.
Nejdřív jsem jím chtěla nehty přetřít celé, ale nakonec při prvním tahu vedeným středem nehtu mě napadlo udělat s ním proužky a ty následně orámovat černými proužky. :) Navrch jsem přidala ještě vínovo-růžové kamínky a bylo hotovo. Možná už je to malinko cirkusácký a ani ty proužky nejsou zrovna dokonalý, ale mně se to celkem líbilo. :)










To je ode mě dnes všechno. :)
Mějte se fajn. :)

11 komentářů:

  1. pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povedené... Já pořád nevěděla, jak nosit bledě modrý lak, když je to na mě moc velké "retro", ale tohle je naprosto supr nápad, díky za inspiraci! Tak to si pro ten od Bourjoix asi fakt zajdu. :D

    Hezký den
    Runa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě potěšilo, že se tak líbí, Runo :)
      Děkuju a hezký den i tobě :)

      Vymazat
  3. Tak tohle se mi líbí moc, je to taková hravá kombinace, ten růžový kamínek to jakoby rozveselil a vykompenzoval tu "smutnou" černou a jako celek je to krásný, vidím k tomu nějaký jednoduchý top a džínovou bundičku:o)) Je mi tu moc příjemně a vždy se tu odreaguji od starostí, prostě tu na všechno ostatní na chvíli zapomenu, díky!:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsi to popsala s tou bundičkou, tak to je fakt :) to se mi líbí :D
      Poslední věta mě moc potěšila ! Jsem fakt ráda, že to tu na tebe takhle působí a děkuju za ta slova ! ♥

      Vymazat
  4. Krásná modrá, taková jarní, připomíná mi můj Nubar Rockin´the Garden ale ten má navíc v sobě tmavě modrý shimmer :) no a nail art je parádní. Mě asi nic spontáně samo o sobě nci nenapadne :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach Hani, já jsem teď s těmi nápady na tom na štíru :/ Když mě něco napadne, tak se mi nelíbí provedení a takhle pořád dokola.. Vánoce mě jaksi víc inspirovaly než to jaro teď :D Děkuju moc za pochvalu ! :)

      Vymazat
  5. veľmi sa mi to páči s tým glitrovým pruhom uprostred, dobrý nápad a tej modrej to pristane. len škoda, že taký pekný odtieň tak potrápil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělá cavyky krasavec :D Děkuju Suzi, jsem moc ráda, že se ti nail art líbí. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...