úterý 8. dubna 2014

Čarování s Miss Sporty a Max Factor :)


Ahojky :)

Když jsem si přečetla příspěvek u Labradoory o jejích oblíbených červených lacích, strašně mě tam zaujaly kousky od Miss Sporty. Tudíž jsem si při návštěvě DM šla okouknout stojany téhle dekorativky a oslnilo mě číslo 535. Je to krásná červená, jako čerstvé, právě utržené rajčátko, mňam. :)) A u krásný barvy to nekončí. Lakováním mě vyloženě potěšil, protože má výbornou pigmentaci a tudíž i schopnost krýt v první vrstvě. Ale protože jsem si potřebovala první nalakovanou vrstvu trochu opravit, přidala jsem i vrstvu druhou. Schne do krásnýho lesku, zato ale poměrně dlouho. Cca po dvou hodinkách byl sice uschlý na povrchu, ale rýpanec se ještě v klidu nechal udělat. Použila jsem si na něj i expresní vysušovací sprej od Essence, ale nevím jak vám, mně tyhle vychytávky nefungují. Doma se mi pár podobných kousků nashromáždilo, takže přemýšlím, že bych o tom sepsala příspěvek.

Musím říct, že tahle červená se mi strašně dobře nosila i samotná, vůbec mě nenudila a asi se z ní stala má nej červená, co mám. :) 

Ale jak víte, ráda zkouším různé kombinace a teď jsem dala dohromady s Miss Sporty láček od Max Factor s názvem Sunny Pink. Je to jemňoučká růžová se zlatými odlesky. Když se teď tak na ty dva kousky dívám, jak mi tu stojí na stole vedle sebe, tak by člověk neřekl, jakou parádu spolu vytvoří. Sunny Pink jsem měla teď nalakovaný podruhé a už tu na něj byl i samostatný příspěvek, který si můžete přečíst zde.

























Přeju krásný den :)

16 komentářů:

  1. Páni, to jsou kouzla, Romčo, no to proberu, co mám doma, a taky asi začaruju trochu. :D Skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
  2. No to je moc pěkná kombinace, vůbec bych netipovala, že dohromady budou vypadat takhle hezky :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, i mě to dost překvapilo. :)) Děkuju Adri :)

      Vymazat
  3. Skvělá kombinace, červený rajčátko mám taky. :) ať si říká, kdo chce co chce ale mě ty jejich laky vyhovují :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s nimi spokojená :) Děkuju moc Hani :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné :) Miss sporty prostě laky umí..:) Musím doma pořádně mrknou jaké červené mám..a jestli ho nemám asi koupím..:D Achjo další lak co chci..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Moni :) Já mám teď náladu ho zase hned nalakovat :D

      Vymazat
  5. Jé, červený rajčátko, to je hezký přirovnání:o) Zrovna tak, jako je hezký ten lak. A čarovat umíš fakt pěkně:o)) Moc se mi líbí Tvůj tvar nehtů, ale když si je takto zapiluju já, tak těma rožkama o všechno zachytávám a zatrhávám si ty nehty hrozně hluboko, tak nevím, kde dělám chybu. Musím ty rožky vždycky zakulatit a už to nevypadá tak hezky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko děkuju ♥ :)
      To netuším, já ty nehty nosím dost na krátko, takže tohle se mi neděje, nemám se moc čím zachytávat :)
      Napadá mě snad jen jestli třeba nepiluješ i tu postranní část nehtu, protože když jsem tohle chvilku dělávala, tak jsem měla nehty jakoby až moc ostrý - respektive ty růžky - a to jsem si asi i sem tam o něco zavadila..

      Vymazat
    2. Děkuji mnohokrát za radu, opravdu piluji i tu postranní část nehtu, protože mám nehty širší, tak se je snažím alespoň opticky zúžit, a to je možná ta chyba. Každopádně moc děkuji:o)) Krásný den!

      Vymazat
    3. Tak to jsem moc ráda, že jsem mohla poradit. :) Měj se krásně. :)

      Vymazat
  6. Děkuji za inspiraci. Tento lak MF mám doma už nějaký pátek ( koupila jsem si ho v afektu ještě v době, kdy jsem byla naivní a myslela jsem si, že drahý lak= skvělý lak) a vůbec nevěděla co s ním. Teď už vím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ammalko, taky ho mám delší čas a teprve teď jsem ho použila jako efektový. :)) Každopádně mě moc těší, že jsem inspirovala a určitě bude vypadat skvěle i na dalších odstínech..napadá mě ještě třeba tmavě modrá, fialová..:))

      Vymazat
  7. uvedomuješ si, že si z neho tak trochu spravila Gabrielu Salvete č. 132? :-) a bola by z teba dobrá čarodejnica, lebo toto sa ti podarilo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě vůbec nenapadlo. :)) Ale podoba tam je :) Děkuju moc Suzi ! :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...