čtvrtek 25. dubna 2013

Max Factor Max Effect Mini Nail Polish 05 Sunny Pink





Milovnice jemných odstínů, sem ! :) Tenhle lak jsem si zamilovala. Na první pohled je to přesně ten typ laku, který bych nechala bez povšimnutí stát v regálu. Dostala jsem ho od mamky a já vim, říká se " Darovanému koni na zuby nekoukej ", ale hned jsem ho odsoudila, že se mi asi nebude nijak zvlášť líbit. Omyl, velký omyl ! Jde o velmi jemnou růžovou, přecházející ve zlatou, se zlato-oranžovým ( v lahvičce je vidět i světlounce zelená ), shimmerem. Není krycí, možná tak ve třech-čtyřech vrstvách. Já mám na nehtech dvě a jak jsem už jednou říkala, tak mi, pokud se jedná o tento typ barev, na kratších nehtech nevadí, když trošku koukají konce. 












Obsah lahvičky je 4,5 ml
Doba spotřeby 36 měsíců
Cena 119.90,-Kč


Jinak je to můj první lak od Max Factor. Ne že bych chtěla tuhle značku hanobit, ale 120,- kaček za takovou pidi lahvičku... :D
A co vy, jak se vám líbí ? :)

Mějte se fajnově. :)

6 komentářů:

  1. hm, asi bych na něj reagovala podobně jako ty.. moje barva to úplně není:) na nehtech mě taky nijak zvlášť nezaujal, já prostě na tyto jemné perleťové odstíny moc nejsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, když jsem na něj koukla poprvé. Teď mi připadá takový jak pro nějakou éterickou bytost, nádherný. :D

      Vymazat
  2. ty zlatavé odlesky jsou úžasné!:) a na sluníčku krásně vynikly! nikdy jsem laky moc neprožívala,ale teď mám díky tvému blogu doma 10nových lahviček, všechno jsou to teda hnědo-béžové-neutrální odstíny,ale vážně nevím, jak je stihnu vypotřebovat :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) To je zajímavej pocit, mít na někoho takhle vliv. :D Každopádně mě to těší a neutrální odstíny jsou fajn, můžeš je mít snad ke všemu. :)

      Vymazat
  3. takéto nechávajú aj mňa chladnými, aj keď mám za sebou zopár úletov v podobe takýchto lakov. používam ich ale minimálne, zväčša s nejakým glitrovým efektovým, aby odviedol pozornosť od trochu presvitajúcich končekov aj napriek trom až štyrom vrstvám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S nějakým třpytkatým by mohl vypadat taky pěkně. :) Mně nijak zvlášť na kratších nehtech koukající konečky ani moc nevadí.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...