pátek 8. března 2013

Maybelline Mini Colorama č.110 Urban Coral


Tenhle lak mám hrozně ráda. Má nádhernou korálově červenou barvu s kapkou oranžové.Je to neskutečně živá barvička, na kterou musím pořád koukat, když ji mám nalakovanou. :) Už ho mám asi rok a něco, možná dva a je to už docela znát, ale i tak se ještě lakovalo celkem dobře. Je fakt, že konce mi prosvítají i ve dvou vrstvách a tři jsem nikdy nezkoušela, protože to by schnutí bylo asi nekonečné. Z toho vyplývá, že co se schnutí týče, tak žádná sláva. V první vrstvě bylo sem tam nějaké holé místo, ale ve dvou se to srovná. Má přímo mimořádný lesk i bez top coatu, takže mu myslím tyhle ostatní nedokonalosti odpustím. :)





Fotka z venčení hafana :D Svítilo sluníčko, bylo nádherně, tak jsem ho vyfotila přímo na sluníčku. Je nádherně zářivý, že. :)



A poslední fotka, když sluníčko trochu zalezlo. Zde odpovídá skutečnosti nejvíce.

Obsah lahvičky je 7,5ml a cena byla tuším asi 60,-Kč.¨
Nejsem si jistá jestli je ještě v prodeji, když teď nastoupily nové lahvičky, ale bylo by to fajn, protože ho mám fakt moc ráda..:)

Tak se mějte krásně a písněte, co na něj říkáte. :)

8 komentářů:

  1. ja tak ľutujem, že som si ich nekupovala, keď boli tieto šikovné fľaštičky. mám len dva a tie nové ma veľmi nelákajú :-/ ale farba je pekná, takéto mám veľmi rada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem se do několika nových už zamilovala a teď na mě smutně čekají v obchodech. :D Je krásný, jen už je skoro po něm, chjo.. :'(

      Vymazat
  2. Pěkný odstín :) a tyhle laky mám ráda.. u nás je ale mají jen za 30,- :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já právě nevím, jestli ještě tyhle lahvičky budou nebo ne, tak je možný, že jestli je vyprodávají, tak jsou asi za míň. :)

      Vymazat
  3. To je krásná barva! :) úžasně by se hodil na pláž s koktejlem v ruce! :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná barva!!! A takhle ty dvě vrtvy vyadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, snad narazím ještě na nějakou hodně podobnou. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...