středa 22. února 2017

Moyra Bubble Gum



Dobré ráno vám přeju :)

Pokud se stejně jako já už nemůžete dočkat jara, tak se vám dnešní příspěvek bude jistě líbit.

Poslední kolekce, kterou mi zaslali z Moyrashop.sk je totiž plná svěžích, jarních barviček. ♥

Kolekce Bubble Gum sestává z osmi odstínů, které se po zaschnutí změní na lehký mat a opravdu mi připomínají takové ty barevné a kulaté žvýkačky - prostě bubble gum. :)

Co se týče lakování, tak spokojenost. U všech odstínů stačily dvě vrstvy a lakování bylo celkem pohodlné.




621 Mojito




622 Limoncello







623 Tangerine







624 Sweetie







625 Love Love







626 Tutti Frutti







627 Lollipop







628 Jelly Bean







Kolekci najdete zde ( CZ eshop )
zde ( SK eshop )

Našly jste svého favorita ? :)



Moc děkuji Moyrashop.sk za poskytnutí kolekce.




15 komentářů:

  1. Božínku to jsou úžasný pastelky, :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsi hezky přivolala jaro :D 624 Sweetie, 626 Tutti Frutti a 628 Jelly Bean se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, jsem ráda, že se nějaké top odstíny našly. :o)

      Vymazat
  3. Náááááááádherné pastelky :) ::) brala by som všetky :D

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné jarní barvičky :) Líbí se mi všechny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty poslední čtyři jsou fakt krásný!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, proč už není tolik příspěvků jako dříve?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je to bohužel z nedostatku času. Vím, že je to tady posledních několik měsíců dost mrtvé, ale snad se to v blízké době aspoň trochu zlepší.. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...