čtvrtek 12. ledna 2017

Nail art s destičkou Born Pretty Store BP-L053


Dobré ránko přeju :)

Dnes tu mám další nail art s destičkou z Born Pretty Store, který bych vám ráda ukázala.

Ten poslední jste viděly zde.

Destička je plná podobných motivů, jako u té předchozí, ale střídají se dvě velikosti a vzorů je celkem 17, takže je rozhodně z čeho vybírat ! :)

Najdete ji ZDE




S kvalitou jsem velmi spokojená i v tomto případě - motivy jsou precizně zpracované a přenášejí se moc dobře.



Jako základ jsem si vybrala oblíbený EBD Up To X 46 Vitality ( ve skutečnosti není až tak světlý, jak se tváří na fotkách )

Zvolený motiv jsem vyplnila laky 100% Pure Custard a Souffle a trend IT UP N°1 Nail Polish č.230

Vyplňovala jsem opět s tenkým štětečkem, což šlo celkem dobře. Až na pár přetahů sem tam jsem víceméně s výsledkem spokojená. 

Když byl motiv vybarvený, počkala jsem pět minut a na nehty jej přenesla rovnou z razítka. 

Motiv jsem nechtěla mít tentokrát přes celé nehty, ale jen tak cca do poloviny.









Pokud si z Born Pretty Store budete něco objednávat, můžete využít kód NMX31 pro 10% slevu.

Líbila se vám barevná kombinace ? Mě moc baví ta kombinace jemného třpytu s krémovkou. :)




Moc děkuji Born Pretty Store za poskytnutí produktu k recenzi. 



20 komentářů:

  1. It looks great! I love this pink gold nail polish :)
    I recently started my own nail blog: http://nail-crazinesss.blogspot.com
    I invite and encourage you to observe and comment :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opět nádhera!
    Můj blog: Beauty by K. + soutěž o přírodní kosmetiku

    OdpovědětVymazat
  3. Zase krásný :) Líbí se mi, jak si ten motiv vyplnila, fakt dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z té kombinace jsem byla taky nadšená. :) Mockrát děkuju. :o)

      Vymazat
  4. Moc pěkné, precizní práce. 😊👍

    OdpovědětVymazat
  5. krásne! najprv som si myslela, že je to nálepka, potom, že riadna piplačka s tým vyfarbovaním, aby človek nepretiahol:) šikulka!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, piplačka to byla opravdu pořádná. :D Sem tam se stejně nepovedlo a přetáhla jsem..
      A moc děkuju ! :)

      Vymazat
  6. I love your nail art! and this born pretty store plate is gorgeous :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes, this plate is beautiful, I love it. :) Thanks a lot ! :)

      Vymazat
  7. Veľmi pekná manikúra :) Ty už si tuším frčíš na jarných farbách, však? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No..ale to jaro furt ne a ne přijít... :/ :))
      A děkuju ! :o)

      Vymazat
  8. jen se připojte k palubě myimak, protože hřebíky jsou všechny dobré

    hani puspita

    OdpovědětVymazat
  9. join join maybe times there is interesting information nonton badminton

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...