čtvrtek 8. prosince 2016

Jedny zimní..:)


Dobrý ránko :)

Měla jsem chuť na něco jednoduchého a přitom efektního. Hodně teď vídám matné nehty, takže jsem pohledala zmatňující top coat a šlo se na věc. :)

Věděla jsem, že budu chtít opět použít holograf, barevná razítka a černý lak, který zmatním.

Všechny nehty až na prsteníček jsem nalakovala černým Catrice ( stačila jedna vrstva :) a přelakovala zmatňujícím top coatem Miss Sporty.

Na prostředník jsem pomocí klasického top coatu nalepila kamínky o různých velikostech ( přes noc vydržely, ale následující den jsem během mytí vlasů poztrácela :D ale moje chyba, přilepila jsem je málo..) 

Prsteník jsem nalakovala s lakem Color Club Worth the Risque a natiskla vzor z destičky Moyra - Celebration. Pro razítkování jsem si vybrala lak MoYou London Orchid Chic. Ten jsem kupovala na eshopu Ráj nehtů.

Moc se mi líbila barevná souhra kamínky x razítka, kdy se kamínky barevně mění do podobné barvy podle úhlu pohledu. :)







Doufám, že se líbilo a přeju hezký den. :)


8 komentářů:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...