úterý 25. října 2016

trend IT UP Soft Matte 010


Pěkné ránko přeju :)

Jako další jsem chtěla od značky trend IT UP vyzkoušet lak z jejich matné řady. U nás v DM jsem viděla asi 3 nebo 4 laky a zvítězil odstín č.010.

Velmi příjemně mě překvapil, protože se lakoval přímo ukázkově. Nikam nezatékal, nedělal lysinky a stačilo ho nalakovat ve dvou vrstvách. Matný efekt se ukázal během chvíle, ani jsem neměla pocit, že by celkově zasychal příliš dlouho. Po zaschnutí je hlaďoučký a mat je příjemně saténový. 

Lahvička je dobře odlišená od ostatních laků tím, že je z broušeného skla, takže tuhle řadu určitě ve stojanu nepřehlédnete ( a ani byste neměly ;)

Opět jsem vyhodila účtenku moc rychle a nestačila si zapamatovat cenu, ale bylo to okolo 70,-kč











Myslím, že jen u tohoto odstínu nakonec nezůstanu a při další návštěvě drogerie půjdou i ostatní, tak se mi zalíbil. :) 

A co vy, líbí se, půjdete ho omrknout ? 


10 komentářů:

  1. No hned si pro něj asi odpoledne zajedu :-D. Je fakt moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tak zaujal, já ho úplně zbožňuju. :)

      Vymazat
  2. Od této značky bych ráda zaké nějaký odstín laku vyzkoušela, vypadají totiž skvěle :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. od této značky mám taky matný lak, ale trochu tmavší barvy....ted nevím odstín :) ale tento je taky krásný a závidím pěkné nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju. :o)
      Na ten jsem taky koukala, vypadal moc pěkně. :)

      Vymazat
  4. nedávno som po dlhom čase zablúdila k lakom, lebo som potrebovala top coat a keďže som postrehla, že sa táto značka objavila u vás, tak som pozerala, či náhodou... no, našla som tam veľké... nič. Matné laky ma bavia a teším sa na tie ostatné odtiene, čo si kúpiš :-) Začalo sa to dobre, teším sa na pokračovanie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas závidím, že máte v drogerii Orly :D To bych brala ještě víc.

      Vymazat
  5. Pěknej :) Zatím jsem se na stojan Trend it up vůbec nekoukala, ale myslím, že příště už ho prozkoumám více, hlavně tyto laky.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...