čtvrtek 14. července 2016

Flormar #411 & Glitter GL15 Red in Silver



Dobré ráno :)

Před několika měsíci mě mile překvapil balíček dárečků od Hanky. V balíčku byly mimo jiné i dva laky Flormar, o kterých vám tu dnes něco málo napíšu.


Mé oko i nehty potěšil fialový odstín s krásným modro fialovým shimmerem č.411. Trochu jsem to s ním zaspala, protože by asi bylo lepší vám ho tu ukazovat spíše někdy na podzim, ale co už. :D 

Vedle něj se krásně blýskal glitrový lak GL15 Red in Silver, který uvidíte ve dvou kombinacích. 



Fialový hezoun s číslem 411 se lakoval naprosto bez problémů a krásně kryl ve dvou vrstvách. Moc hezky se leskne i bez top coatu, který jsem ani nepoužila. 

Ten shimmer mě dostává - výrazný v lahvičce, ale i na nehtech. :) Trochu mi připomíná odstín od Miss Sporty č.450, u kterého tedy ta modrá převládá podstatně více.








Přes číslo 411 jsem nalakovala jednu slabou vrstvičku glitrového GL15 Red in Silver. 

Při prvním pohledu se zdá, že jsou v lahvičce jen růžové glitry. Když se ale podíváte lépe, uvidíte v ní celou škálu barev ♥ Modrou, zelenou, červenou, stříbrnou, růžovou...Lakuje se s ním příjemně. Žádné lovení, všechen třpyt se dostane na nehty hezky a celkem rovnoměrně.







V další kombinaci jsem ho chtěla pořádně navrstvit, co nejvíc to šlo, takže jsem na černý základ lak natupala houbičkou. Ať je hezky glitřík vedle glitříku ! A třpytí se ! Nejvíc ! :D 

Z výsledku jsem nadšená, vypadalo to hodně dobře. :)









Jakou další kombinaci bych s ním mohla zkusit ? Co byste zvolily ?

Doufám, že se vám dnešní článek líbil a přeju vám fajn den. :)







13 komentářů:

  1. Nádhera ♥ jsem ráda, že jsi spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Glitrové makrá, to je moje! A aj ten fuchsiový lak sám o sebe vyzerá skvelo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak na ty se u tebe nemůžu vynadívat, kéž bych je uměla tak dobře. :) Děkujuuu :)

      Vymazat
  3. Parádne laky, veľmi sa mi páčia obe kombinácie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším, jak je zase na podzim vytáhnu. :) Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  4. Wow for the purple Flormar! Amazing :) Very pretty combos.

    OdpovědětVymazat
  5. Super laky, moc povedené fotky :) Glitrový lak v těch mnoha vrstvách na černé dokonale vynikne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadalo to dobře, nejlepší je asi vážně takhle ho natupat s houbičkou - dostaneš tam hlavně třpytky a minimum tekutiny. :) Děkuji :o)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...