středa 13. dubna 2016

Jarní kolekce laků Nubar Garb&Glam 2016



Dobré ráno. :)

Po kratší odmlce se vám opět hlásím a rovnou s novou jarní kolekcí laků Nubar, které mi k recenzi zaslali z Modeláže nehtů, za což mockrát děkuji.

Kolekce nese název Garb&Glam a celkem se skládá z šesti svěžích odstínů. Najdete v ní mátovou, modrou, oranžovo-růžovou, žlutou, levandulovou a trochu netradiční šedou. :D

Na eshopu Modeláže nehtů je zatím nenajdete, ale snad budou brzy v prodeji ( hádám, že za obvyklých 150,-Kč/15ml )

Edit :) Laky jsou již v prodeji a najdete je ZDE za 150,-Kč.

Tentokrát jsem laky fotila venku, protože pod lampou mi odstíny moc neodpovídaly. Všechny odstíny jsou vyfocené bez top coatu, protože laky mají konečný finish takový jakoby jemně lesklý mat, což se mi líbilo. Jenom lakování těchto hezounů neprobíhalo úplně vždycky idylicky. Ale to vám asi popíšu až u každého odstínu zvlášť, protože každý to má maličko jinak. :)

Na konci článku najdete nail art se všemi odstíny, tak snad se dnešní článek bude líbit. :)






A začnu rovnou s tím zvláštním šedým odstínem, který se do kolekce snad jenom náhodou zatoulal. :D Je jím Zipper - jemnější šedá s krásným stříbřitým třpytem. Ač si tuhle barvu příliš s jarem nespojuji, vůbec mi nakonec nepřekáží, protože je prostě krásný a podle mě snad i celkem nevšední.
Je vodovější, ale lakoval se ještě víceméně dobře. Sice je v první vrstvě dost nevýrazný, ale když nalakujete dvě silné vrstvy ( na fotkách ) tak budou stačit.







Modrý Jersey je opět takový netypický odstín modři. Na téhle první fotce odpovídá asi nejvíce, protože má v sobě jemňoučký modrý shimmer a celý odstín je spíše mírně zastřený. Rozhodně to není klasická krémovka, jak se bohužel na dalších fotkách tváří. Během lakování zlobil mnohem více, protože je opravdu hooodně vodový. K plnému krytí budete s největší pravděpodobností potřebovat buď čtyři normální vrstvy, anebo jednu slabší + dvě silnější. Teď si všímám, že na fotkách ten nátěr stejně není nejlepší.





Pouze během focení odstínu Boho mi vylezlo sluníčko. Díky němu je vidět nazlátlý shimmer. Je to taková oranžovo-růžová varianta předchozího Jersey, a to i co se vlastností týče. Nemusela jsem ho naštěstí lakovat ve více než třech vrstvách, ale zapotila jsem se u toho i tak. :D
Jinak ta barva mi vážně lahodí - především díky tomu shimmeru, který je sice viditelnější v lahvičce, ale i tak jde na nehtech jeho jemná varianta vidět.





Žlutý Yarn mi ihned připomněl pampelišky, které už opět kvetou a rozhodně si své místo v kolekci zaslouží. Typově bych ho opět přiřadila k Jersey a Boho. Zářivě žlutá s nazlátlým shimmerem jdoucím do oranžové. Je opět poměrně dost vodový a je tedy znovu potřeba lakovat tak ty tři až čtyři vrstvy. Na fotkách můžete vidět, že i tak mi konce nehtů prosvítají.






Mým favoritem je jednoznačně levandulový Jumper ♥ Lakovala jsem ho ve dvou silnějších vrstvách, což je v tomhle případě stejně dobré jako u šedého Zipper.
Opět to není čistá krémovka. Naživo je v něm dobře vidět fialkový shimmer ( opět tedy v lahvičce viditelnější ) a je to tak neskutečně něžná barva, že ji nelze nemilovat.






Posledním a zároveň mým druhým favoritem je Poncho. Je to taková zářivě mátová barva, která mě ale úplně dostala. Jedná se o jedinou krémovku v kolekci. Byl by schopný krýt ve dvou vrstvách, ale velmi snadno vytvoří lysinku ( což bylo v mém případě pokaždé :D ) a musím lakovat tak tři vrstvy.






A teď je čas na ten avizovaný nail art. Ten jsem vytvořila za pomoci všech odstínů a razítka + destičky Moyra 08 Geometry. Nehty jsem nejdřív nalakovala bílým lakem a nechala uschnout.
Na razítko jsem kápla ze všech laků a ihned ho přiložila k nehtům, z čehož vznikl barevný základ. Je to podobná metoda jako s potravinovou fólií, ale rychlejší. :) I ty přechody mezi jednotlivými odstíny mi přijdou jemnější. Zkoušela jsem to poprvé a jsem nadšená. Následně už přišel na řadu trojúhelníkový vzor z destičky. K tomu jsem použila černý razítkovací lak Essence. Je mi líto, že se ukazovák příliš nezdařil, ale z ostatních nehtů jsem příjemně překvapená. :)







Snad ten dnešní článek nebyl moc vyčerpávající, i když byl jaksi delší. :)
Jsem ráda, že jsem vám tu dnes laky mohla představit a zajímá mě, který vás zaujal ? Odrazuje vás horší lakování, anebo to neřešíte, když se vám lak líbí ?

Mějte se krásně.

27 komentářů:

  1. Mě nejvíc zaujal pan Pončo, opravdu krásný odstín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem ho měla v práci, taky mě dostal. :))

      Vymazat
  2. Ty jsou krásné! Nejvíc se mi líbí právě ten zvláštní šedivý, přeci jen, žlutou, oranžovou, mentolovou, modrou... to člověk najde prakticky v každé jarní kolekci. Ale šedou? :)
    Jinak horší lakování mě vyloženě neodradí, ale radost z něj většinou nemám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, to souhlasím s tou šedou :)
      Jojo, asi tak, taky mě to neodradí, ale radostí zrovna neskáču, to se naprosto shodneme. :D

      Vymazat
  3. Všechny odstíny jsou přímo dokonalé! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2016/04/tip-vonavy-obchod.html

    OdpovědětVymazat
  4. Až na ten žlutý jsou všechny krásné, ten Poncho někde potkat,tak ho beru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na modeláži jsem je nenašla :(

      Vymazat
    2. Já vím, zatím tam nejsou, ale doufám, že snad brzy budou. :) Poncho teda zatím vede, ani se nedivím. :)

      Vymazat
    3. Tak už jsou v prodeji na Modeláži :)

      Vymazat
  5. No slintam, líbí se mi všechny :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krása krása!! :-) Libí se mi všechny, možná jen ten oranžový a žlutý bych nemusela, ale kdoví:-D Mám pocit, že není moc laků, které bych nemusela :-D A razítka super!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, mockrát děkuju, Moni ♥ Jsem strašně ráda, že se výtvor líbí. :)

      Vymazat
  7. Krásné odstíny. Musím si pořídit nějaký výrazný žlutý lak, zatím jsem žádný nikdy neměla a láká mě to :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se odstíny líbí. :)
      Tak to určitě nějaký zkus, na jaro je to příjemná změna. :)

      Vymazat
  8. Veľmi pekné jarné odtiene a nail art je tiež zaujímavý, páči sa mi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, těší mě, že se nail art líbí. :)

      Vymazat
  9. Já na pastelky moc nejsem, takze asi nubude překvapením, že mě zaujal právě ten netradiční šedý-díky tomu stříbrnému shimmeru je zajímavý... ale ta fialková je taky krásná -ta nikdy nezklame:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialková nemůže zklamat, to je svatá pravda. :) Mně se ten šedý taky moc líbí. :)

      Vymazat
  10. Odstíny stvořené přímo pro jarní čas.

    OdpovědětVymazat
  11. Je to začarovaný kruh, co. :D Tak jeden daruj kamarádce a ber to tak, že je jakože vydělaný a můžeš se odměnit novým :D Já se ale taky snažím si teď moc laků nekupovat ( a daří se, ale stejně si ke mně cestu najdou :)) , protože jich tu mám hrozně moc, co se na blog ještě vůbec nedostaly.
    Děkuju moc, mám z toho radost ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zipper a Boho jsou nejkrásnější. Tuto značku zatím neznám a ráda ji poznám, protože se mi líbí že jsou laky bez formaldehydu, toluenu atd
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je rozhodně plus, když v laku nejsou ty toxický fujtajbly. :) Jsem ráda, že laky zaujaly, třeba někdy nějaký zkusíš. :)

      Vymazat
  13. Okrem Yarn sa mi páčia všetky, dokonca aj ten šedý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi nejhezčí šedá, jakou jsem zatím měla. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...