neděle 13. března 2016

Svatební nehty :) ♥


Dobré ráno. :)

V pátek se vdávala kamarádka, které jsem šla za svědka. Samozřejmě jsem si na svatbu musela vytvořit nějakou speciální manikúru, kterou vám tu dnes ukážu.

Za svědka jsem nikdy dřív nebyla, celkově to byla druhá svatba, které jsem se účastnila. Tahle žádost mě mile překvapila a dojala. Nehty jsem zvolila vesměs jednoduché a romantické. Protože jsem měla modré šaty, vybrala jsem si nové vodolepky od Míši s růží a modrým pozadím. 

Poprvé jsem vodolepky nestřihala podle tvaru nehtů, ale celou ji "plácla" na nehty a přečnívající části odstranila se štětcem a odlakovačem. Rozhodně je to mnohem pohodlnější řešení.

Ostatní nehty jsem nalakovala růžovým lakem Nubar Oh Baby Pink.












Ode mě je to dnes vše, tak vám přeju hezkou neděli a mějte se fajn. :)


15 komentářů:

  1. hezké,takové romantické :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takéto kvetinové romantické vodolepky ja môžem :D Na modrom pozadí sú tie ruže ešte zaujímavejšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že :) Spíš bývají na růžových odstínech, tohle mi taky připadá zajímavější. :)

      Vymazat
  3. Nadherne! :-) ten odstin je kouzelny.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Něžné a romantické... na svatbu ideální kombinace... ty vodolepky to krásně ozvláštňují:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Nubar je dokonalý a v kombinaci s tou vodolepkou to vypadá úžasně :-) hned jsem dostala chuť si taky něco takového romantického s květinkama vytvořit <3

    OdpovědětVymazat
  6. Mooc krásné nehtíky ! Sluší to :) Moc mám ráda takové ty klasiky, kde nehty nejsou moc přeplácané.

    Přesně jak to máš ty, nebo jak je to tady: http://www.esmina.cz/jak-na-svatebni-manikuru :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...