středa 17. února 2016

Kočičí sešlost :)


Dobré ráno vám přeji :)

Kočičky mám uložené v počítači už docela dlouho, ale nechtěla jsem na vás chrlit jeden nail art za druhým ( i když..tak trochu jsem to asi dělala :-) a snažila se to prostřídat i s recenzemi laků.

Dnes už tedy přišel čas na číči v kombinaci s mým snad nejoblíbenějším holografickým lakem - EBD Up To X 05 Fine Nude.

Ten jsem nalakovala ve dvou vrstvách a nechala uschnout. Z destičky Moyra 08 Geometry jsem si vybrala chevron vzor a přenesla na nehty. Nalepila jsem samolepky ve tvaru koček ( kupovala jsem je už před nějakou dobou z eshopu Magic nails, ale už jsem je tam nenašla..) přidala zlatý kamínek a přelakovala top coatem.







Dnes se loučím a těším se zas příště :)





14 komentářů:

  1. Hezký Romčo <3 krásné tito jde s Moyrou. Ta moje je ještě stále nedorazila :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, no tak snad už brzy - ale chápu, člověk se těší a ono to tááák trvá. :/
      Děkuju ! :)

      Vymazat
  2. Jéé kočičky. Krása!! Což mi připomíná, že mám taky nálepky s kočkama..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, že se líbí ! :) Tak šup šup, tvořit :D

      Vymazat
  3. Veľmi sa mi páči, ako si ich nalepila na to cik-cakové pozadie. Tento vzor mám veľmi rada. A kombinácia s holo? To jednoducho musí byť dobré! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se to líbí ! :) Jen kdyby byl ten holouš kapku víc vidět. :D

      Vymazat
  4. Velmi pekne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Ten vzorovaný podkad kočičkám sluší:-) Je to zajímavější než jen s jednobarevným...

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že ses do razítkování pustila s plnou vervou a moc ti to jde :-) Nail art se povedl, ta kombinace holouše s bílou vypadá opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Aničko. :) Docela to i vyšlo podle představ. :D

      Vymazat
  7. júúú, milučké, krásnučké a vieš čo? Konečne mám tento pečiatkovací lak aj ja, takže už sa len odhodlať :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak výborně, už se těším na články ! :) Děkuju ♥

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...