pátek 15. ledna 2016

Písková mozaika


Ahoj všem,
doufám, že vás mé nail artové kreace poslední dobou nenudí, protože se s nimi, zdá se, roztrhl pytel. :) Chtěla jsem nafotit nějaké laky, ale upřímně mě teď mnohem víc baví zkoušet a tvořit.

Není to tak dávno, co jsem vám tu podobný nail art ukazovala. Nazvala jsem ho tak trochu neohrabaně - Fialové tvary :)) 




Postup byl i tentokrát stejný, akorát s tím rozdílem, že v tomto případě jsem pruhy nelakovala na plastový sáček, ale na takové to kolečko, které je třeba v krémech přiložené v uzávěru. Přišla jsem na to, že se z něj dá uschlý nátěr laku krásně sloupnout. :) Na řadu přišly nůžky a šly se stříhat trojúhelníky různých tvarů. :) Nehty jsem nalakovala dvěma vrstvami černého laku 800 Black Out od Rimmel.

Na trojúhelníky jsem použila čtveřici laků Color Club - Dirty Money, Friends With Benefits, Under Your Spell a You're So Vain.

Laky mají po zaschnutí mírný pískový efekt, což se mi pro tenhle konkrétní účel líbilo, takže jsem je ani nepřelakovala top coatem. Nakonec jsem ale musela, protože jsem zadrhávala a nechtěla jsem mít manikúru hned poškozenou. Na fotkách bez tc.










Doufám, že se vám nehty líbily aspoň tak, jako mně. :D

Je to hodně jednoduchá metoda, akorát maličko piplačka..zkusíte ?? :)


18 komentářů:

  1. Super, opravdu krásná kombinace. Na všechny nehty bych asi neměla dost trpělivosti, ale jako oživení manikury na prsteník určitě vyzkouším.
    Dobrý tip, s tím víčkem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude to vypadat moc dobře i na jednom nehtu, to rozhodně. :) Jsem moc ráda, děkuju. :)

      Vymazat
  2. Těší mě, že se líbí, děkuju. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty prcky mám taky, tak možná něco podobného jednou taky vytvořím:-) Nádhera...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadají spolu tak pěkně, určitě někdy vyzkoušej. :) Děkuju ! :)

      Vymazat
  4. Tohle vypada uzasne. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý nápad! Nechtíky vyzerajú nádherne, páči sa mi farebná kombinácia i to bezchybné usporiadanie na nechtoch. Palčeky hore :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aknelko, moc ti děkuju, jsem ráda, že se tak líbí. :) <3

      Vymazat
  6. Tieto mozaiky sa mi veľmi páčia, už musím aj ja jednu vyskúšať :) Rovnako ako minule, aj táto farebná kombinácia je super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se naopak musím brzdit, ať to tu není zase "přemozaikované" :D Na zítra je už taky připraveno něco podobného..:)) Děkuju moc ! :) A určitě zkus, v tvém podání to bude přímo luxusní. :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuju, snažila jsem se tentokrát o lepší výsledek. :))

      Vymazat
  8. Juuu, to se moc povedlo, obdivuji tě, že na to máš trpělivost. Já bych možná tak zvládla jeden nehet :-D ta sada color clubů vypadá hodně dobře, hezky jsi je využila takhle spolu, protože pěkně ladí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokud se to hezky chytalo ne nehty, tak ok, ale jakmile se to začalo cukat, tak jsem se vztekala. :D Obě ruce mi daly trošičku zabrat :)) Namíchali je dobře, viď. :) Díky, Aničko :)

      Vymazat
  9. WOW!!! Veľmi sa mi to páči, na tom čiernom podklade krásne vyniknú holografické trblietky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem chtěla jako podklad pro ty kousíčky gradient, ale jsem ráda, že jsem se nakonec rozhodla pro jednodušší verzi. :) Moc děkuju ♥

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...