čtvrtek 7. ledna 2016

Novinky ☺


Dobré ránko :)

Pokud máte náladu mrknout na laky a zdobení, které mi přibyly do sbírky, mám tu pro vás článek.

Nač to zdržovat, jdeme rovnou na fotky. :)



Když byla příležitost si objednat nějaké destičky Moyra, logicky jsem neodolala. Sice jsem pořád říkala, jak jsem na to levá, ale když to člověk nebude zkoušet, těžko se v tom může někdy zlepšit, že jo. :)) Navíc jsem si už vyzkoušela destičku, kterou mi před pár měsíci poslala Hanka a oproti destičkám Essence to šlo moc pěkně, takže od těchto destiček Moyra očekávám ještě víc. V přepočtu vyšla jedna na 150,-Kč a za nabídku objednání děkuju Lence.

Stamping Plate 09 Celebration
Stamping Plate 08 Geometry

Tuším, že někdy v říjnu mi přišel balíček od Míši s vodolepkami. Lišky jste tu nedávno viděly a na zbytek se musím ještě odhodlat. :D


Od Aničky mi přišlo vánoční přání, ve kterém byly ňuňu sovičky :D ♥



Od Suzi mi přišla mega velká nadílka. :) Spamovala jsem vám na Instagramu..a zaspamuji ještě zde. :))

405, 317 a 006

Fialový, fuchsiový a překrásný nazelenalý holo třpytkáč ♥


Salmon Salmon But Different, Maliblue, ApHolo 7 a Glitters Are A Girl's Best Friend

Následuje várka Catrice- perleťový s tyrkysovými odlesky, modrý pískový, holografický a jako našlehané ovoce s glittry. 


626 Kind of Pink, 036 Abundance a 635 Pretty Ballerina

V balíčku byly naprosto dokonalé odstíny GOSH. 


Abundance si rozhodně zaslouží zvýšenou pozornost ! ♥
220 Café Au Lait a Haute Red
Moc mě potěšil i lak Sally Hansen a Orly ! :) U toho můžu říct, že je to snad ten nejposlušnější červený odstín, jaký jsem kdy měla. Perfektní pigmentace a nosila jsem ho i v jedné vrstvě...ale o něm až někdy příště. :)



Krom obrovské nadílky laků, jsem od Suzi pěkně zásobená i samolepkami a vodolepkami ♥
Tady se s Aničkou asi telepaticky spojily, když mi vybíraly vodolepky. :D Nicméně do zásoby se to vždy hodí. ;)



Kromě laků obsahoval balíček plno dalších milých dárečků. Že tomu všemu dominovala sova je asi zjevné. :D Suzi ví, že jsem do nich blázen. Takže ještě jednou strašně moc děkuju - bylo to naprosto nečekané a neuvěřitelně mě to potěšilo ! 

14 Do You Speak Love ?
Pod stromečkem na mě čekal krásně šťavnatý lak od Essence. 



Tak když už byla řeč o těch sovách...:) Chtěla jsem přidat fotky jen věcí, týkajících se nehtů, ale neodolám. :) 


To je dnes ode mě všechno a přeju vám hezký den. :)




21 komentářů:

  1. Sovičky krásné krásné krásné :-))
    Zvu tě na můj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2016/01/kozi-krem.html

    OdpovědětVymazat
  2. tak nejhezčí jsou ti Goshíci. brala bych všechny. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, i já jsem s nimi velmi spokojená. :) Není ten Abundance až k sežrání pěkný ? :D

      Vymazat
  3. Ahoj,
    tvůj blog sleduji zatím jen chvilku (cca od listopadu), ale musím říct, že zde čerpám inspiraci a moc se mi tu líbí :)
    Snažila jsem se najít nějaký článek, kde bys psala něco o celkové péči a postupu při správném lakování (olejíčky, podklad, krycí lak atd.), ale nic jsem nenašla. Pokud bys měla někdy chuť napsat článek na tohle téma, tak budu ráda. Opravdu bych ho uvítala, protože buď dělám něco špatně, nebo nevím... Jedno lakování (podklad, lak, krycí) mi schne děsně dlouho a většinou se vždycky objeví nějaká ťuklá špička, či bublinka a to pak šílím :D A ještě bych se tě ráda zeptala, jestli používáš odlakovač v tužce na úpravu laku kolem nehtového lůžka a kůže? Buď mám opatlanou kůžičku kolem nehtu nebo je každý nehet jiný... :(


    Moc děkuju a už se těším na další články! :)
    Nikola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :)
      Jé, tak to moc děkuju. Jsem strašně ráda, že se ti tu líbí a moc potěší tohle slyšet. :)
      Bohužel na blogu článek tohoto typu opravdu nemám. Je to asi z toho důvodu, že si tak úplně nemyslím, že bych dělala vždy vše úplně tak, jak by se správně mělo..Teď mě ale napadá, že by tu měl být článek, ve kterém jsem psala, co používám za péči..Najdeš ho tady → → → http://malykoutekkrasy.blogspot.cz/2015/01/jak-se-staram-o-sve-nehty.html

      Všechno pořád platí - jen krémy a base coat mám teď jiné.
      Ale víš co, popřemýšlím o tom. :)
      Pokud ti manikúra špatně schne, tak ti alespoň prozatím můžu říct, jaké top coaty mi fungují nejlépe. Nejspokojenější jsem s Astorem - Already Dry Quick Dry Top Coat. Seženeš ho snad v každé drogerii. Má zelenou etiketu a stojí 150,-Kč Používám ho tak dlouho, že už ani nevím kolikátou lahvičku mám. :) Nejméně spokojená jsem byla s top coatem od Flormaru Quick Dry Extra Shine - to jsem se ráno vzbudila vždy s porušenou manikúrou. Ty bublinky můžou být buď samotným lakem ( i když mně hodně dlouho žádný takhle nezlobil ), anebo až příliš silnými vrstvami.
      Odlakovač v tužce mám, ale téměř jej nepoužívám. Připadá mi, že tam dávají vždy hrozné špalky a já s tím prostě neumím, takže si ve výsledku umažu spíš to, co nechci. :D Ale zase je dobrý na postranní části, když se fakt nepodaří a vznikne velký přetah. Už dlouho si chci pořídit štětec na tyhle úpravy, ale pořád jsem nenarazila na ten pravý..
      Chce to v klidu si sednout, dát si na čas a ze začátku lakovat třeba slabší vrstvičky, protože někdy je lak třeba až moc řídký a všude to stéká a člověk pak vypadá, že si nehty lakoval poprvé. :D
      Tak ti nevím, jestli jsem úplně poradila, ale o tom článku popřemýšlím. :) Měj se krásně.

      Vymazat
    2. Moc ti děkuju za odpověď. Teď jsem byla nějakou dobu pryč, tak mě teď čekají další tvoje články, už se těším :)
      Nikola

      P.S. Astor Top Coat už jsem koupila a jsem spokojená!

      Vymazat
  4. Tolik krasnych barvicek.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Ten vínový lak od Essence mám a kupodivu má hezkou barvu a docela i vydrží :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je moc pěkný. Akorát jsem ho včera lakovala a zatím držííí. :)

      Vymazat
  6. Musím sa normálne pochváliť za ten svieži výber lakov :o) Tie sovičky, keď som ti o♥vala fotku na IG, keď ti prišli od Aničky, ja som si vôbec neuvedomila, že sú aj v tej mojej kôpke také isté :-D Ale sovičiek nie je nikdy dosť, že ;-) Inak super taška, ale Santoro to inak ani nevie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to rozhodně, pochvala je na místě ! :-* Od každého něco a jeden krásnější než druhý - i když Suzi to inak ani nevie. ♥ :D ♥
      Doteď jsem Santoro neznala, ale když jsem pak na internetu koukala na jejich nabídku, tak to je fakt krása.
      No a přesně, soviček není nikdy dost, mně osobně to vůbec nepřekáží. :D :D

      Vymazat
  7. Nádhera jsem zvědavá jak si povedeš s Moyrou já samozřejmě taky neodolala a něco objednala :D A balíček od Suzi byl/je naprosto božský ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Moyrou to vidím dobře. :) Jak mi Oďák zdevastoval razítko Essence, tak jsem vyndala jenom tu gumu, která to přežila, a zkoušela na papír - docela to i šlo. :D
      Balíček od Suzi - dokonalost ♥♥

      Vymazat
  8. Juuuj no to je ale krásnych vecičiek! Parádne laky a všetky tie nálepky vyzerajú roztomile! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super nové přírůstky! Moc se těším na tvé razítkování, já jsem na to strašně levá a hrozně bych to chtěla umět :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na sebe zvědavá no :D Ale tak snad to bude ok. :)) Těch možností, co všechno se s nimi dá vytvořit, taky bych to ráda uměla. :D

      Vymazat
  10. Jééj, toľko krásnych drobností!
    Sovičky sú úžasné, tiež ich mám rada, na vodolepkách vyzerajú tak hravo :D Z tvojich novinkových lakov mám niektoré doma aj ja - Catrice Salmon Salmon..., ApHollo7, Gosh Pretty Ballerina (jeden z najkrajších nude-ružových vôbec) a Essence Do you speak love? (ten je tiež prekrásny). Trocha ti závidím platničku s geometrickým vzorom, škoda, že sa mi nechce pečiatkovať, inak by som už objednávala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už s nimi musím vymyslet nějaký nail art, protože na ně zatím jenom s chutí koukám, ale nápad nikde. :D
      Ballerina jede, ta je strašně líbivá a jsem moc ráda, že je tu v mé velké lakové rodině. :)) ApHollo 7 ( mimochodem fakt boží název, viď ? :D ) byl docela vysněný lak, moc jsem ho všude obdivovala. :) Destička Geometry je fakt skvělá, jen se s ní ještě naučit....:))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...