neděle 3. ledna 2016

Když lišky zrovna nedávají dobrou noc :)


Vítám vás u prvního článku roku 2016 :)

Tak jsem se přednedávnem konečně pustila po delší době do celoplošných vodolepek s takovým tím ňuňu motivem. :D 

Tahle metoda zdobení je mi velmi sympatická, protože něco takovýho bych si jen tak na nehtech nevytvořila. :) Vždy ale bojuji s vystřihnutím vodolepky do tvaru mého nehtu. Snad se to někdy v budoucnu už konečně změní. :)

Celá manikúra vyznívá asi spíše podzimním dojmem, ale upřímně..to počasí si z nás dělá delší dobu srandu, tak co. :D


Koho by zajímalo něco bližšího k postupu ohledně vodolepek, tak najdete v tomto příspěvku.
Na nehty, kam nepřišly vodolepky, jsem nalakovala dvě vrstvy krásného You're So Vain od Color Club z kolekce Seven Deadly Sins.

Nalepila jsem zlaté kamínky a bylo hotovo.










Vodolepky mají označení XF1517 a dají se koupit přes Ebay.
Já za ně ještě jednou moc děkuji Míše. ♥




16 komentářů:

  1. Tak ty jsou opravdu krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná manikúra :) Taky mám vodolepky ráda, jednoduše a poměrně rychle ozvláštní manikúru.

    Radu

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle se ti opravdu povedlo. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Ta lištička je super-úplně ve mně evokuje Malého prince:-)Šikulka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco na tom bude - jsi druhá osoba komu tyhle vodolepky připomínají Malého prince - a musím souhlasit, taky to tam už vidím. :) Moc děkuji ! :)

      Vymazat
  5. ťuťu, ňuňu, rozkošné, milučké, asi si potrebujem zaobstarať zopár vodolepiek aj s takouto tématikou :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Líštičky ma veľmi bavia, sú to také nasledovníčky sovičkovského ošiaľu :D Manikúra vyznieva pekne zladene i kontrastne, a to sa mi naozaj páči, no obdivujem hlavne láčik CC. Teda, obdivujem ho už dlhšie, len ja sa snažím svojich pieskačov skôr zbaviť, takže žiadny nový neprichádza do úvahy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by sovičky vystřídalo jiné zvířátko ? :D Jsem zvědavá, zda opět podlehnu. :))
      Těší mě, že se kombinace líbí. A jinak, taky bych si chtěla takhle říct ne a dodržet to. :D

      Vymazat
  7. Moc podařené vodolepky a opravdu hezky jsi to zkombinovala :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...