neděle 27. prosince 2015

Sněhové vločky :)


Dobré ráno ☺
Venku to sice vypadá spíše na jaro, ale ani to mi nezabrání přidat jeden mrazivý nail art. 

Sněhové vločky jsem si na nehty kreslila poprvé. S tenkým štětcem a akrylovou barvou to šlo raz dva. Jenom jsem zjistila, že si těch barev budu muset pořídit mnohem více. :))


Jako podklad jsem si vybrala Color Club - Worth the Risque, který mi pro manikúru přišel správně mrazivý, když jde o ty vločky. Maličko jsem doufala, že se holografický efekt ukáže více, ale nestalo se. Je fajn, že lak je poměrně rychle suchý na omak, takže mu kreslení štětcem neublížilo a já tak nemusela čekat kdo ví jak dlouho.




Z tuby jsem si vymáčkla trochu bílé a fialkové akrylové barvy a šly se kreslit vločky. Tu fialkovou prostě zbožňuju, tak jsem ji musela vecpat i sem. :D A asi jsem dobře udělala, protože na fotkách ve výsledku ty bílé docela zanikají. Sem tam jsem přidala ještě barevný puntík s bílým lakem China Glaze Snow a Avon Gel Finish Purplicious.


Původně jsem do středu vloček chtěla umístit barevné kamínky, ale zjistila jsem, že nemám. :)) Nebo mám, ale různé tvary - až na kulaté. Nevadí, alespoň jsem si vzpomněla, že mám doma od Míši tyhle krásné čiré kamínky, připomínající krystaly. :) Skoro všechno přežily, ale po umytí vlasů to jeden vzdal. Což je dobrý, očekávala jsem to mnohem dřív. :D





Doufám, že se líbilo a mějte fajn den. :)



18 komentářů:

  1. Když už není sníh venku, tak proč si ho nedopřát aspoň na nehtech, viď:-) Je to překrásné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, aspoň na nehtech. :D Moc ti děkuji :)

      Vymazat
  2. Velmi pekne.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Wow to je krásné;-) Fialové vločky jsou boží:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Kéž by to nějaký ten sníh přivolalo. :D
      Děkuji ! <3

      Vymazat
  5. Ježiš, to je dokonalé! Mrazivé a přitom tak jemné, ta fialová v tom vypadá úžasně <3 jsi moc šikovná, já bych to tak krásně nenamalovala, vypadá to jak nalepené :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale namalovala, jsou to jen čárky. :D Moc děkuju, Aničko. :) ♥

      Vymazat
  6. Krásnučké, mrazivé a keďže meškám s čítaním príspevku, tak sa mi do počasia aj hodia :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už to pomalu taje. :/ Ale vyšlo to pěkně, to ano. :)) A moc děkuju :-*

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...