neděle 6. prosince 2015

Oriflame The One - Amethyst Rock


Dobré ráno při neděli přeji ☺

Amethyst Rock bude dalším spíše podzimním odstínem, který jsem už párkrát lakovala a docela si ho oblíbila. 

Jedna kolegyně nosí do práce katalog Avon a druhá sem tam Oriflame. :)) Nikdy mě ta katalogová kosmetika nelákala, ale vše se mění, takže když jsem si prohlížela nabídku laků, po tomhle kousku jsem moc zatoužila. Nakonec jsem ho od té kolegyně dostala jako dárek.

Možná si vzpomenete na podobný odstín, který najdete u značky Gabriella Salvete ( jedná se o odstín č.164 a viděly jste jej zde )
Oba jsou v takovém hnědo bronzovém odstínu s kapkou fialové. V Amethyst Rock je těch kapek akorát o něco více. :) Lakování probíhalo v pohodě. Je trošičku hustější, takže se příjemně nanášel bez nějakého zatékání ke kůžičce. Ani s pigmentací na tom není nejhůře, ale lakovala jsem klasicky dvě vrstvy + top coat.














Zajímavostí je, že na lahvičce nápis uvádí pouze Amethyst, ale mělo by se opravdu jednat o Amethyst Rock. :D

Na eshopu ( zde ) je k mání za 149,-Kč

Přeji příjemný zbytek víkendu. :)




21 komentářů:

  1. Odstin laku je velice pekny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barva, moc ti sluší :) Máš hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Víc se mi líbí v lahvičce :))) Na nehtech bych brala ty glitříky větší nebo víc. Ale máš nádherné nehty!!!!
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že by to na nehtech mohl rozparádit i více, viď ? :)) Moc děkuju za pochvalu. :)

      Vymazat
  4. úplně úžasná barva, fakt temná,krásná!

    OdpovědětVymazat
  5. Mně šel dolů v pohodě, pokud jsem použila odlakovač s acetonem. :) Nosila jsem ho na krátkých i na trošku delších a přišel mi stejný. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Fialová, temná a ještě s metalickými odlesky... To je dokonalost v lahvičce:-) Moc Ti sluší...

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny lak, ideálny na jeseň :) Tuším sa konečne musím poobzerať po lakoch od Oriflame :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pár odstínů mě fakt zaujalo, když jsem na internetu hledala cenu...určitě stojí za prozkoumání. :)

      Vymazat
  8. Tak ho mám :)) mně zas přišel hodně jako vánoční díky tomu zlatému shimmeru, neškodilo by ale, kdb se ho dostalo více ne nehty :) Jinak ti ale moc sluší <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak mi na klávesnici strašně blbne "Y" a často vynechává, tak mi omluv, že píšu jak prase :-D

      Vymazat
    2. V pohodě, Aničko, pochopila jsem :D To souhlasím, klidně by ten shimmer mohl být na nehtech výraznější. :)
      Moc děkuju ♥

      Vymazat
  9. vo fľaštičke mi trochu pripomína aj OUI od Orly :) chýbajúci Rock je asi ten shimmer, ktorý sa na nechtoch nejako vytratil :-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...