čtvrtek 3. prosince 2015

Nubar Torrid Red


Dobré ráno :)

Hrozně dlouho tu nebyla takováhle poctivá podzimní barva. Torrid Red od Nubaru tohle kritérium rozhodně splňuje, takže dnes o něm. :)

Poslala mi ho Hanka, které za něj ještě jednou moc děkuji, protože je naprosto dokonalý ♥

Já se přiznám, že můj pohled přitahují jednoznačně hlavně nude a efektové laky, takže bych ho s největší pravděpodobností přehlédla - což by byla velká chyba, protože když ho nalakujete, je to něco překrásnýho.

Ano, dnes budu jenom chválit - proč ne, když si to zaslouží ? :)




Temná červená, která občas přechází skoro až do černé - na podzimní dny jako stvořené. 
Jako dobré červené víno, které si v ničím nerušeném klidu vychutnáváte. :)

A věřte, že si během lakování užijete příjemného relaxu, protože Torrid Red se lakuje skoro sám.
Má příjemnou, mírně hustou tekutinu, takže se drží jen tam, kde má a nedělá žádné neplechy. Dalším pozitivem je skvělá pigmentace, kdy i první vrstva vypadá velmi slušně. Samozřejmě jsem si nalakovala dvě + top coat.












Torrid Red seženete na eshopu Modeláž nehtů za příjemných 79,-Kč :)

Upřednostňujete aktuálně podzimní barvy, anebo si jedete celý rok barvičky, na které máte zrovna náladu ?

Mějte se fajn. :)


18 komentářů:

  1. Tak ten je nádherný. A určitě, roční období ovlivňuje barvy,nejen na nehtech. Mám teď právě podobný lak. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se líbí, protože jsem z něj taky celá nadšená :D

      Vymazat
  2. Vypadá skoro stejně jako Define Good... z loňské vánoční kolekce China Glaze Twinkle :-) A jestli jo, tak ve skutečnosti je určitě ještě mnohem hezčí :)) Tyhle barvy mě taky moc neupoutají a sama bych si je nejspíš nekoupila, ale pokud mě na ně někdo upozorní nebo podobnou barvičku dostanu, tak jsem vždcky ráda, protože tu pozornost si opravdu zaslouží :-)

    Jinak já teď lakuji hodně nude (prásknu, že fotím nude kolekci Cuccio, tak se máš na co těšit :D), ale během týdne chci taky udělat nějakou vánoční manikúru, když se blíží ty Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Define Good je více do vínové, ale typově jo. :) Přesně tak, člověk by je nechal bez povšimnutí, ale jakou parádu ve výsledku dokáží udělat. :) Hmmm, taky bych vlastně asi už měla přijít s nějakou vánoční mani. :D Nějak mě to zatím vůbec nenapadlo. :D
      Na ten článek s Cuccio se tedy moc, ale vážně moc těším ! ♥ Určitě to bude paráda.

      Vymazat
  3. Nadherny odstin.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný odstín, hodně podobný mám od značky China Glaze :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  5. Aaaah krása! Já si dělám zálusk na podobný Royal Flush od Cuccio, ten má kouřově našedlý základ a v sobě červený shimmer a vypadá božsky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten popis zněl skvěle, tak jsem si ho vygooglila a opravdu vypadá moc krásně. :)

      Vymazat
  6. Krásny odtieň, veru by som si ho možno tiež nevšimla vo fľaštičke, ale na nechtoch je krásny! :) Ja sa celkom riadim podľa ročných období a laky im podvedome prispôsobujem. Teraz mám najradšej nude alebo naopak tmavé či červené... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nude nikdy nezklame ♥ :D Já si asi lakuju na co mám náladu, ale taky mě to poslední dobou táhne k tmavším barvám. :)

      Vymazat
  7. Jsem moc ráda Romčo, že se Ti líbí :) a jak jsem psala na instagramu, tak Ti moc sluší ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle je vážně nádherný podzimní lak.. opravdu Ti sluší tyhle tmavé barvy:-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...