čtvrtek 31. prosince 2015

Malá inspirace pro dnešní silvestrovský den :)


Silvestr. Bujaré oslavy, anebo klídek doma - ať tak nebo tak, proč si nevytvořit na tuto příležitost nehty ? :)

Že bych Silvestr nějak prožívala, to asi ne. Připadá mi to jako každý jiný den.. Ale manikúru si skoro vždy nějakou vytvořím. :)) Loni jsem měla připravené dva tipy, na které můžete mrknout ZDE.

Letos jsem tak tak stihla jednu manikúru. 



Všechny nehty jsem nalakovala krásným kouskem Maybelline Colorama 89. Strašně se mi líbí kombinace nude a stříbrných mikro třpytek. Potřebuje tak ty tři vrstvy, ale s top coatem je suchý za chvilku. Nehty jsem ozdobila trojúhelníky posazenými k lůžku nehtu a šlo se na prostředníček.


S tím jsem se piplala poměrně dlouho a výsledek stejně nedopadl podle představ. Nalakovala jsem ho dvěma vrstvami bílého laku a přetřela top coatem. Poté jsem houbičkou střídavě tupala na nehet tři odstíny modré - UMA World is Mine a Wonderful Dream a Gabriella Salvete Blu Imperiale. Přidala jsem ještě trochu fialkové Rimmel 558 Go Wild-er-ness, která ale tak nějak zanikla. Vlastně všechno se to tak pomíchalo..:D Na závěr jsem přidala pár glitříků z laku Color Club Pinky Swear a akrylovou barvou nakreslila číslici 16.










Jinak vám přeji krásný a úspěšný rok 2016 a ať je dnešek podle vašich představ. :)



14 komentářů:

  1. Moc krásný a ten Color Club mě nějak až moc zaujal :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povedený :-) krásně zvolené barvy, jako vždycky <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice nejsem moc spokojená s výsledkem, ale jsem ráda, že se líbí. :) <3

      Vymazat
  3. Musím souhlasit s Háňou, Color Club zaujal až nebezpečně moc! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D vysílá k vám signály - Kup mě, kup mě, kup mě.... :))

      Vymazat
  4. Ten Color Club je vážně dokonalý-na různé oslavy jako dělaný... Přesto, že nejsi spokojená, mně se výsledek líbí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mi tak dochází, že ten CC je z kolekce Celebration. :D Děkuju, těší mě, že se líbí. :)

      Vymazat
  5. Nehty se ti povedly, jinak tobe take Stastny NOvy rok. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Aké pekné, milé a skoro aj jednoduché :)

    OdpovědětVymazat
  7. Strašne moc sa mi páči tá kombinácia nude a modrého laku. A ten prstenník vyzerá úplne super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, původně jsem chtěla všechny nehty dát do modré, ale zdálo se mi to už moc. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...