čtvrtek 24. prosince 2015

Krásný Štědrý den :)


Dobré ráno,
všem svým milým čtenářkám chci popřát příjemně strávené svátky vánoční. :)
Chtěla jsem připravit ještě aspoň jedny vánoční nehty, ale poslední tři dny jsem strávila od rána do večera v práci, takže nebyl dostatek času a ani energie. 

Nevadí, přináším vám dnes jednu kombinaci, která se mi zalíbila. :)



Nude, zlatá a třpytky. Použila jsem Rimmel Super Shine By Rita Ora 498 Rain Rain Go Away, který jsem nalakovala na všechny nehty kromě prsteníku. Na ten přišel Orly Glitz, který jsem na závěr přetřela třemi vrstvami efektového laku Essence 20 Hidden Garden

















Mějte se krásně a přeji šťastné a veselé Vánoce ! ☺



10 komentářů:

  1. Kombinace vypada skvele. Jinak tobe take Krasne Vanoce.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná mani. Romanko hezká prožití Vánočních svátku a do roku 2016 hodně štěstí, lásky a hlavně zdraví Tobě, Tvé rodině a panu Odinovi přeje Hanka s Bárníkem. ♥♥♥
    P.S. moc děkuji za Ježíška naprosto kouzelné dárky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, jsem moc ráda, že tě potěšily ♥♥♥
      Také Vám všem přeji krásné svátky a do roku 2016 jen to nejlepší. :)

      Vymazat
  3. Ten Rimmel vypadá vážně dobře, že bych zas neodolala? :-D už mě tady nemlsej :-D jinak přeji vše nejlepší do nového roku a mockrát děkuji za vánoční přáníčko :-* udělalo mi velkou radost, ale bohužel jsem nestihla napsat dřív :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale za ten Rimmel můžeš ty :D Protože jsem si ho všimla tehdy, když jsem šla pro ten fialový, který se mi u tebe líbil. :P :))) Moc děkuju, hlavně, že dorazilo. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...