úterý 29. prosince 2015

Fialové tvary ☺


Pěkný den přeji :)
Napadlo mě vyzkoušet si něco nového, co jsem zatím nezkoušela. 
Vybrala jsem tři oblíbené odstíny a šlo se tvořit..

Na plastový sáček jsem nalakovala Orly Charged UpZoya Carly a Avon Purplicious.
Nechtělo se mi dlouho čekat na to, až budou pruhy suché, takže jsem je přelakovala top coatem. Následně jsem je chtěla jen ze sáčku sloupnout a vystříhat různé tvary. Sloupnout však nešly, tak jsem to vzala i se sáčkem. :))



Na všechny nehty jsem nalakovala CND Powder My Nose. Vystřižené tvary jsem na nehty pokládala téměř hned, dokud byl lak dostatečně měkký. I tak to byl trochu boj, protože sáček pod nátěrem laku ztratil pružnost a ne vždy chtěl přilnout.. Trochu jsem si pomohla s pomerančovým dřívkem, kterým jsem je přitlačovala. Sem tam jde ale stejně vidět, že se maličko odchlipují.

Na závěr jsem přetřela dvěma vrstvami top coatu.






Co na manikúru říkáte ?
Mně se moc líbil kontrast mezi krémovkami a shimmerem. :)


22 komentářů:

  1. Je to opravdu zajímavý nápad... a barvičky jsi vybrala dokonale-nádherné odstíny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se kombinace barev líbí, děkuju ♥ :)

      Vymazat
  2. Opravdu povedeny napad. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Vydarená manikúra a super kombinácia farieb :) Páči sa mi ako si to "vzala i se sáčkem", to ma pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D když jsem si představila, že budu lakovat znovu, opět čekat na zaschnutí a ono to zase nepůjde sloupnout :D Nene :)) Jen nevím, v čem byl problém - jestli to udělal ten TC..
      Moc děkuju. :)

      Vymazat
    2. Úplne ti rozumiem :D Neviem ani ja, prečo to nešlo. Veď vtedy, keď si robila tie marble nálepky ti to vyšlo pekne. Ale určite by nebolo na škodu sa poobzerať po silikónovej podložke na pečenie (vaľkanie cesta). Z toho sa to dá odlepiť jedna radosť ;)

      Vymazat
    3. No právě..tehdy to šlo krásně sloupnout, tak netuším. Ale tenkrát jsem zcela jistě nepoužila top coat. Tak kdo ví. :) Uvidíme, jak dopadne další pokus. Děkuju za tip, to bych tady eventuálně mohla mít. :D

      Vymazat
  4. Jůůů tak ty jsou boží a vypadají skoro jak ty "diamantové nehty", ale na ty jsem neměla tu fólii. Tak tyhle určitě zkusím, ale bez toho sáčku :-) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, Viky, asi mě to podvědomě inspirovalo. :) Jojo, sáček, pokud možno, raději vynech x) :D
      A děkuju ! :)

      Vymazat
  5. Krásné barvy :) Moc se ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow! Boží nápad! Ty nehtíky vypadají opravdu krásně ♥ Jsi šikulka! Já jsem ráda, že si je nalakuju :D
    Meet My Lovely World
    Giveaway ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc moc děkuju. ♥ Mám radost, že se tak líbí. :) S lakováním jsem taky bojovala, samozřejmě. :D

      Vymazat
  7. Krásne fotky, opäť. Čo viac dodať! :)


    sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  8. Jak mozaika :-) a ten sáček mě fakt pobavil :-D nová technika :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D vždycky jsem ráda, když přijdu s něčím novým. :D

      Vymazat
  9. Mne to raz nešlo, tak som ich dala aj s euroobalom :-D Kiež by to dopadlo tak dobre ako tieto tvoje, tie moje boli horor :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak v tom nejsem sama. :D No ani moje nic moc, jak se to odchlipovalo :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...