úterý 1. prosince 2015

AVON Gel Finish Sheer Love & Magic Effects Lace Pretty Pastels ☺


Pěkné úterý přeji ☺

Už je rozhodně na čase, abych vám tu ukázala nějaké nové laky Avon, které už doma nějaký ten pátek mám.

Laky z řady Gel Finish mi jsou moc sympatické svou pestrou barevnou škálou, takže jsem si jich pár objednala, ale zatím jsem se moc neměla k jejich nafocení. Měla jsem náladu na něco nenápadného a něžného - a tu padlo mé oko na odstín Sheer Love, který jsem si objednala díky Aničce, která mě na něj úspěšně nalákala. :)



A jsem ráda, protože tyhle odstíny miluju a rozhodně se neztratí. Hodí se k jakékoli příležitosti.
Asi skoro každý by tenhle odstín tipoval na horší lakování a špatné krytí. No..jak se to vezme. :)
U prvního lakování to byl trochu boj. Spoustu lysin a vrstev. Teď naposledy se to zlepšilo a Sheer Love se mi lakoval mnohem lépe. Když ho nanesu v hrubší vrstvě, tak stačí dvě - v opačném případě tři. Trochu mi povyrostly nehty a nevšimla jsem si, že by někde prosvítal na koncích. 








Když se v katalogu nově objevily tyto glittrové laky, moc jsem alespoň po jednom zatoužila. Pretty Pastels mě oslovil nejvíc a nakonec jsem jej dostala od kolegyňky. :)
Tvoří ho hexagony ve světle modré, růžové a limetkové barvě a maličké růžové puntíčky.

Štěteček si nabere poměrně bohaté množství, ale lakování nebylo zrovna 2x pohodlné. Hexagony mají sklony kupit se na sebe, takže jsem je musela hodně usměrňovat a pohrát si s jejich rozmístěním. Hexagony navíc docela odstávají, takže je lepší zkusit je trošku zatlačit.

Jinak je ale moc krásný, co říkáte ? :)










Doufám, že se vám dnešní článek líbil a mějte fajn den. :)



22 komentářů:

  1. Ja som si ten ozdobný lak kúpila, ale nemohla som ho dať dole z nechtov, pomohla som si pinzetou nakoniec :D
    Vianočná súťaž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak trochu boj. :D Nejlepší je pořídit si slupovací base coat. :)

      Vymazat
  2. Opravdu krásné jsou oba, ale ten sheer love, tak to je opravdu láska na první pohled.

    OdpovědětVymazat
  3. Delší nehty určitě schvaluji :)) Laky ti moc sluší, sheer love je opravdová láska a ten efekťák se mi taky moc líbí :)) já se bohužel u katalogu nedokázala rozhodnout, který odstín koupit, tak jsem nevzala žádný :D Všechno nebo nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle jsem jak nemocná - jeden den se mi líbí ty delší, další už ne. :D Uvidíme, jak dlouho mě to ještě bude držet. :)
      Děkuju Aničko. :) Jsem ráda, že jsem ho u tebe viděla, protože je vážně super. A u těch glittrových jsem to měla s výběrem celkem jednoduché, protože dva z nich vypadaly dost podobně těm Cuccio a zbytek jsem zase tak nutně nemusela mít...zatím....:))

      Vymazat
  4. On ten Sheer Love vypadá skvěle, ale člověk s ním musí mít trpělivost. Ale jak říkám, vypadá skvěle :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako..jo :D Poprvé to bylo vážně špatný - lysinka všude, kam se podíváš. Teď už jsme se sblížili a šlo to mnohem lépe. :)

      Vymazat
  5. Krásna kombinácia! Dlhšie nechty ti svedčia :) Tiež som nad týmito pastelkami dumala no nakoniec som sa neodhodlala si ich kúpiť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem, Alicka :-* :) Tak třeba na ně ještě někdy dojde. :)

      Vymazat
  6. Kombinace je velmi pekna.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Pospolu jim to moc sluší...a ten lak od Avonu je kouzelný, neměla bych je ignorovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si pozornost zaslouží. :) Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  8. Krásna kombinácia, ten glitrový vyzerá krásne, zimne :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...