neděle 25. října 2015

V levandulovém stínu...♥



Pěkné nedělní ráno přeji :)
Dlouho jsem si nehrála s akrylovými barvami. Když mám teď navíc tu krásnou fialkovou barvu, dostala jsem chuť něco vyzkoušet... 

Byla jsem celkem bezradná a nic mě nenapadalo, takže jsem si jen začala malovat na nehtech s tím, že z toho buď něco vznikne, anebo taky ne. A ono se nakonec celkem povedlo. :) Tenkým zdobícím štětcem jsem uprostřed nehtu vytvořila svislý pruh fialovou akrylovou barvou. Úplně poprvé jsem se pokusila o stínování se štětcem, což nebylo jen tak ( a bude to chtít hodně cviku, abych docílila opravdu pěkného čistého přechodu ) vyloženě nespokojená jsem ale taky nebyla. :)

Bílou akrylovou barvou jsem zesvětlovala fialovou a postupně nanášela na nehty, až jsem se dobrala výsledku, který nyní vidíte. Pruhy jsem ohraničila černou akrylovou barvou a už jen přelakovala matným Top Coatem. Tyhle barvy schnou do matu, ale po přelakování vypadal výsledek lépe.

Zkoušela jsem i klasický Top Coat, ale v lesku se mi nehty vůbec nelíbily. Jako podklad posloužil tělový odstín Morgan Taylor New School Nude, kterému matný vzhled moc sluší. :) Na závěr jsem aplikovala dvě zlaté pecičky.













Akrylové barvy jsou z Modeláže nehtů, kde je najdete za 65,-Kč. Odstín Brilliant Violet je ale momentálně na eshopu vyprodán. :/

☺ Přeji krásný den. ☺



18 komentářů:

  1. Vypada to vazne skvele. :)))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná kombinace... Hlavně tomu fialkovému nail artu to hrozně moc sluší v tom matu-vypadá to jako nějaké abstraktní umělecké dílo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem z té kombinace byla tak neskromně celá blažená. :D Moc mě tvůj komentář těší, moc děkuju ! :)

      Vymazat
  3. Mě tak strašně dostává to tvoje - čmárám si na nehty a vznikne z toho tohle :D Já si čmárat na nehty, tak je to nepublikovatelné :D Moc se ti to povedlo, Romanko :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, v průběhu onoho čmárání se vyklubal nápad a pak vzniklo tohle :)) Mockrát děkuji, Aničko ! ♡♡♡

      Vymazat
  4. Veľmi podarený nail art, kombináciu fialovej, bielej, zlatej a nude farby milujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si ji zamilovala - tyhle barvy jsou nejlepší :) Moc moc děkuju :-*

      Vymazat
  5. Krásné nehtíky, dobrý nápad tenhle gradient takhle orámovat jen doprostřed :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...