neděle 4. října 2015

☺ Novinky za září ☺


Dobré ráno :)
V září jsem musela být asi vážně moc hodná, protože jinak nechápu, jak by se mi tohle všechno mohlo sejít doma. :)) 

Z patnácti laků jsem si sama koupila jen dva - něco bylo k narozeninám, k recenzi, anebo jen tak pro radost. A o čem všem je teda řeč ?





Sheer Love od Avonu z řady Gel finish jsem se neubránila po zhlédnutí tohoto odstínu u Aničky. Stejně jsem přemýšlela, jaký další odstín si budu chtít objednat, Anička to tedy vyřešila za mě. :D
Nádherný Magic Effects Lace Pretty Pastels je dárek od kolegyňky, stejně tak lak z H&M s názvem Mint Green  ♥





Od bráchy jsem dostala bázi Art Deco, oční linky ve fixu ( Sensitive Fine Liner ) a jako dárek k objednávce modré stíny.
Báze je perfektní, i když mi zpočátku úplně celý den stíny nanesené na ni nevydržely, ale po pár aplikacích už drží jak přibité. :) A fix jsem si zamilovala natolik, že už nikdy jiný nechci ! Hrot má parádně měkký a nanáší se jak po máslíčku. Nedráždí ( je speciálně pro citlivé oči ) a linky vydrží celý den intenzivně černé bez toho, že by se obtiskly nebo rozmazávaly. Stíny jsem zatím nezkoušela, nějak nebyla odvaha. :D






Od Haničky mi přišly dva laky zastupující Hanky oblíbené značky - Nubar Torrid Red a Flormar č.411. Oba jsou na podzim přímo jako stvořené :)

V balíčku byly ještě věcičky na zdobení, pleťová maska a pamlsky pro pana Odina. Pamlsky jsou už dávno snědené a maska už taky není, takže jen fotka z Instagramu níže.




Od Míši mi přišly laky Rival de Loop Young 24 Indian Feeling a Catrice 66 Blue And A Half Men, což jsou fakt krásný odstíny. <3



V balíčku se ukrývaly i vodolepky s psími motivy ! :D Tak jsem se jich dočkala  :) ♥
Dále kamínky a vodolepky s motivem pírek.


Ani tentokrát se nezapomnělo na pana Odina. :) A ponožky se sovou, ty úplně miluju. :)



Pro lak NYC Fancy Dotty 002 NY Lady jsem utíkala, když jsem ho viděla u Lacquered Obsession :) Oriflame Amethyst je od druhé kolegyňky.




Že mi od Modeláže nehtů přišly k recenzi laky China Glaze z podzimní kolekce The Great Outdoors už víte, protože jste článek na ně nedávno četly zde. :)




A co v září nejvíc potěšilo vás ? :)

Přeju pěknou neděli.

24 komentářů:

  1. Do sbírky ti přibyly samé krásné kousky. Hodně mě zaujal lak od NYC, pro ten si budu muset skočit :D

    Radu - Podzimní rozdávání dárečků

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je úžasnej, je dobře, že se něco takovýho objevilo v drogeriích. :)

      Vymazat
  2. Jéééj! NY Lady! Už sa teším, keď ho tu uvidím! :) Mala by som aj ja začať zas robiť tieto novinkove prispevky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys měla, protože jsem se vždycky parádně pokochala nad fotkami lahviček. :D ♥

      Vymazat
  3. Líbí se mi Artdeco báze, ale celkem mi vadí ten kalíšek :D v tubě by to bylo lepší :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to i vyhovuje, jen se do něj snáze dostanou nečistoty. :/

      Vymazat
  4. Krásné láčky.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/nakupy-novinky-srpen-zari.html

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvic me v zari potesily clanky u Tebe na blogu a lakovaci vyzva na lacqueredobsessions:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak hezký, děkuju mockrát, Marcelko ! ♥ :) Jojo, u Alicky byla pořádná denní dávka inspirace, to se mi taky líbilo. :)

      Vymazat
  6. Pretty pastels mám doma a je nádherný, len to odlakovávanie je hrozné :). NYC som videla už na viacerých blogoch ,ale tento odtieň nemôžem u nás zohnať :/
    Avon magic effect
    Moja giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odlakovávání medík nebude, to je mi jasný. :D Ale to, jak je krásný to vynahradí. :))

      Vymazat
  7. Tolik laku je nadhera. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. moc se mi líbí ty zajímavé potisky na nehty.
    zvu tě na moji narozeninovou soutěž
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
  9. To je fakt krása.. a strašně jsem koukala na ty peříčka, mně přišly minulý týden z Aliexpressu :D My jsme nějaký napojený nebo co :D Doufám, že s Avonem budeš spokojená a ten druhý glittrový ti moc závidím, já jsem nad nimi slintala v katalogu, ale nad všemi odstíny! Tak dlouho jsem rozmýšlela, až jsem nevzala žádný, to bylo takovéto buď vše nebo nic :D Jsem strašně zvědavá, až ho u tebe uvidím, tenhle odstín trochu předčil všechny ostatní, ale stejně jsem ho nevzala.. Jako vždy si ale myslím, že u tebe se to změní :D A vůbec se těším, až u tebe všechnu tu nádheru uvidím na nehtech :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jo teda :D Tentokrát k tomu přispěla Hanka ( která je má taky :) a Suzi vlastně taky. :D
      Hmm, přesně ! Taky jsem se nemohla rozhodnout, který z těch glittrových chci. Měla jsem ale snadnější rozhodování, protože dva odstíny byly podobné těm glittrovým Cuccio, co mám doma, takže to byla nakonec jasná volba. :D Kolegyňka se vyptávala, který se mi líbí nejvíc a pak mi ho koupila. :) To jsem ráda, musím zapracovat na větším počtu článků, protože už jich je tu tolik na čekačce ! :D

      Vymazat
  10. Krásne! Zaujali ma hlavne všetky nálepky, vodolepky a pečiatkovacie platničky a ten lak Oriflame - yes :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky byly štědré, taky mě všechny ty ozdůbky moc potěšily. :)

      Vymazat
  11. Jeeej,, pávie pierka :-) Ten glitrový Avon je úžasný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším, až ho vyfotím. :)) Jen těžko říct, co se teď dostane na řadu dřív. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...