neděle 11. října 2015

GOSH 008 Berry Me, 09 Frosted Soft Green & 593 Midnight Blue


Ahojky :)
Na blogu to podzimními barvami jen hýří a ani dnes tomu nebude jinak. Představím vám tři laky GOSH, které mám ze swapu s Beauty by Suzi. :)

S dostupností kometiky této značky jsme na tom stále bledě, takže jsem se samozřejmě jen potěšila, když byly v balíčku tři laky - krémový mix lesního ovoce, svěží, světle zelený pískový a magická temná modř se shimmerem. ♥ Od každého něco, to mám ráda. :)




008 Berry Me je barva, kterou na podzim nosím moc ráda. Myslím, že to přirovnání k lesnímu ovoci mu sedí jak ušité na míru. :) V 1. vrstvě trochu prosvítá i díky řidší konzistenci, ale s další vrstvou získá na intenzitě a další už netřeba. Krásně se leskne i bez Top Coatu. 







09 Frosted Soft Green je úžasný celoročně, ne jen nutně na podzim. Ta barva mě dostává - mrazivá světle zelená, která se ještě decentně sem tam zatřpytí díky obsahu opalescentních třpytek. Ve skutečnosti je ještě mnohem hezčí.
Lakovala jsem dvě silnější vrstvy a i přes hrubší finish se druhá vrstva nanášela v pohodě a bez většího drhnutí. 








593 Midnight Blue je jako mystická noční obloha na nehtech. Obávala jsem se, že ho budu muset lakovat ve více vrstvách, ale nakonec i jemu 2 stačily. Je totiž maličko vodovější a v 1. vrstvě dost prosvítal, ale v následující vrstvě se objevila tahle nádhera. Strašně se mi líbí, jak shimmer v lahvičce jakoby až svítí. :D Na zimu dokonalost !








Doufám, že se článek líbil a přeju pěknou neděli. :)





22 komentářů:

  1. Wow, nádherné barvy. Jedna hezčí než druhá. Moc se mi líbí ta Berry barvička a pak ten pískový, ten je fakt povedený. Já mám od Gosh pouze jeden růžový odstín a je skvělý.

    Radu - Podzimní rozdávání dárečků

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suzi se výběr fakt povedl. :) U toho pískového je škoda, že jsem nedokázala pořádně zabrat třpyt.

      Vymazat
  2. Všechny tři jsou krásné, ale ten světlounce zelený se mi líbí nejvíc, je velmi originální!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem ten světle zelený viděla prvně, řekla jsem si, no konečně někoho napadlo přijít s tímhle odstínem. :) Připadalo mi, že se ty barvy hodně opakují a tahle pořád nikde. :)

      Vymazat
  3. Krásne laky a aj pekne nafotené! :) Frosted Soft Green vlastním aj ja, no zatiaľ som ho ešte nemala na nechtoch. Musím to napraviť! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně, už se těším, až ho u tebe uvidím - mohlo by se ti podařit zachytit ten třpyt - to bylo nad mé síly. :D
      Děkuju :-*

      Vymazat
  4. Moc pěkné podzimní barvičky. Jedna lepší než druhá.
    Zvu tě k mé narozeninové soutěži.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné barvičky-přesně podle mého gusta... Musím ale říct,že ten zelený by mě nezaujal nebýt těch třpytek a pískového efektu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak jsem ho měla v plánu přetřít Top Coatem, abych ho nafotila i v lesku, ale zapomněla jsem. :)) Ale jako pískový je rozhodně mnohem hezčí, to je pravda. :)

      Vymazat
  6. Nadherne odstiny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Krasavci všechny 3 ale pískáč jasně vede ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že jsem si u tebe tipovala, že nejvíc tě zaujme pískáč ? :)) Děkuju, Hani :)

      Vymazat
  8. Vôbec sa neviem rozhodnúť, ktorý sa mi páči najviac. Berry me je farbička, ktorú aj ja v jeseni úplne zbožňujem, tmavomodrá je tiež dobrá a najradšej ju mám v matnej verzii (avšak práve táto Gosh mi príde dokonalá taká aká je), no a svetlunká zelenkavá je tak krásna... ach, len mňa ten pieskový efekt už vôbec nebavííí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všude ho už bylo plno, takže i když ho mám ráda, vůbec se ti nedivím. :D
      Děkuju, Aknelko. :)

      Vymazat
  9. Koukám, že jsem zameškala tolik článků! Byla jsem týden v Praze a moc nestíhala blogerské dění. Mně se zase víc než pískáč líbí Berry Me a Midnight Blue, já na tu zelenou zas tolik nejsem, i když na tobě vypadá moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se pořád chystám na tvůj článek. :) Všimla jsem si ho ráno před odjezdem na Interbeauty a furt zapomínám. :D

      Vymazat
  10. Čo som ti to kúpila??? :-D Prvý a posledný chcem, chcem a chcem! Stredný mám :-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...