úterý 6. října 2015

Cuccio Colour Cobalt Cool ♥


Hezké úterní ráno :)
Moc jsem se těšila, až vám zde představím tohoto fešného modráska jménem Cobalt Cool a dnes ten den nadešel.

Cobalt Cool pochází z kolekce 7 matných metalických laků. Kolekce se jmenuje Precious Metals a najdete v ní třeba khaki, měděný, hnědý, vínový říznutý ještě jakousi špatně identifikovatelnou barvou. :D Nicméně celou kolekci si můžete prohlédnout třeba zde

Co se týče vlastností tohoto laku, tak ty jsou hodně dobré. Určitě vás potěší výborná pigmentace laku, kdy skoro stačí jedna vrstva. Já jsem zvyklá lakovat vždy dvě, protože tou druhou vrstvou si opravím případné nedokonalosti.

Do matu zasychá rychle, takže při prvním lakování se mi stávalo, že jsem si štětečkem dělala brázdy, když jsem se znovu vracela do místa, kde byl už lak nanesený. Moje chyba. Když jsem ho lakovala znovu podruhé a potřetí, už se mi to nestávalo. 

Uzávěr laku je ještě doplněn o LED světýlko, což má usnadnit aplikaci laku. Nesmějte se, ono to vážně není vůbec špatná věc. :D Nejdříve jsem se v duchu chichotala tomu výmyslu, ale nakonec jsem to ocenila. Z víčka vám přímo na nehty dopadá světlo a všechno vidíte ještě mnohem lépe. :) V horní části je tlačítko, kterým světýlko ovládáte. 

Už jen pochválím odstín, který je až okouzlující. Temná modř doplněná o nazlátlý, tyrkysový a modrý shimmer. Dokonalost. :)

 Na Modeláži ho stále seženete za pěknou cenu - 99,-Kč :)











Jak se vám Cobalt Cool líbí ? Na podzim jako dělaný, co říkáte ? :)

Přeju fajn den. :)



23 komentářů:

  1. Jak já ty modré odstíny žeru :) Perfektní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, že milovnice modré si přijdou na své. :) Tak to jsem moc ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  2. Světýlko je extra vychytávka a přijde mi to jako suprový detail! :-))
    Lak je nádherný a píšu si ho velkými písmeny na začátek nákupního seznamu! :-) <3
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mně už to taky připadá jako fajn vychytávka. :D
      No tak to jsem potěšena, že lak natolik zaujal. ♥

      Vymazat
  3. Modrá je nádherná, modré laky ja veľmi môžem :) Ešte by som bola zvedavá, ako by lak vyzeral v lesklej forme, lebo vo fľaštičke je to krása. A svietielko v laku? Podľa mňa super, aj ja také chcem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mě vůbec nenapadlo nafotit ho i v lesku. :-O Ale co není může být ! :D
      Teda to jsem nečekala, že světýlko tolik zaujme. :)) Jsem moc ráda, že se lak líbí. <3

      Vymazat
  4. Juuu, to je skvost, už jsem na něj koukala taky, že ho nalakuji, ale ještě mám jeden rest z BornPrettyStore, takže nejdříve to.. (nějak se mi do toho nechce, tak už skoro 5 dní chodím bez laku :D, to je u mě fakt svátek) Moc ti sluší, je to opravdu krásná barva <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To úplně chápu, Aničko. :) Taky nesnáším to vědomí, že musím a zrovna třeba ani nepřichází žádný nápad - o to více se pak samozřejmě nechce. :D Moc děkuju za pochvalu, už se těším, až ho uvidím u tebe. ♥

      Vymazat
  5. Tmavě modrá, metalická a matná k tomu - to je dokonalé spojení... a světýlko jako bonus:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá moc pěkně, docela by mě zajímalo jestli by se s ním dalo razítkovat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný lak, Zvu tě na svou narozeninovou soutěž
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásně upravené nehtíky, manikůra je čistá a lak je krásný!
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Krasny odstin.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. Dokonalý jesenný modrý lak! To svetielko by som brala, hlavne teraz na jeseň :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Suzi :) Světýlko je nakonec docela fajn. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...