čtvrtek 10. září 2015

Čmárání si na nehty.. ☺


Sláva, zase jednou nějaký ten Nail Art :)
Poslední dobou trpím na nedostatek nápadů. Vzhledem k tomu, kolik nových laků mi tu čeká na focení, bych to ani nemusela příliš řešit, ale když mně tak moc chybělo jen tak si sednout, s pocitem, že nic nemusím a zkrátka si zkoušet a tvořit. Dnes vám nepřináším nic světoborného ani těžkého, ale hezkého snad ano. :)

Inspiraci mi poskytla Fall in naiLove, jejíž výtvor se mi moc líbil. Zkusila jsem tedy něco v podobném stylu.

Jako podklad mi posloužil lak E Style v bílém odstínu č.02 White. Ten se mi na nehtech moc líbil i samotný. Je čistě krémový a nehty na mě působily jako perličky, tak jsem ho vyfotila taky. :)
Lakovat jsem ho musela ve třech vrstvách, protože pořád místy trošku prosvítal, ale jinak se s ním pracovalo fajn a ani příliš dlouho neschne a krásně se leskne. O téhle značce jste u mě nedávno četly v příspěvku Levandulová něžnost s lakem E style č.17 Lavender.






Na uschlý lak jsem štětcem a akrylovou barvou nakreslila trojúhelníky, čtverce a jakési čárky. Vyplnila jsem je laky 100% Pure SouffleOPI My Dogsled Is a Hybrid a Rimmel By Rita Ora 558 Go Wild-er-ness. Sem tam nějaký ten puntík, obtáhnout přetahy a hotovo. 
Líbí se ? :)


Ještě jsem si k tomu nakreslila pozadí :D








Jaký Nail Art jste si naposledy vytvořily ? :)
• Pěkný den •

16 komentářů:

  1. Krásně sis počmárala nehtíky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvuj vytvor se mi velice libi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se mi líbí moc, někdy to zkusím.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  4. Super nechty, úplne ma dostali pri tom pozadí, ktoré si si vytvorila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Chtělo to něco trochu spešl, tak jsem vzala fix, laky a trochu si nad papírem relaxovala. :))

      Vymazat
  5. Je to moc pěkné,Romi... Já jsem tak šikovná, že vrchol mého nail artu je použití top coatu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Některý metody se nezdají a přitom jsou úplně jednoduchý - moje asi nejoblíbenější je metoda s potravinovou fólií. :))

      Vymazat
  6. Ježiš, to je roztomilý! <3 Fakt se ti to moc povedlo, takové jednoduché, ale nádherné, hravé, úplně to zlepší náladu. A navíc ten E-Style asi nutně potřebuju, vypadá na rukách úplně božsky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, Aničko ♥ Nejdřív se mi moc nezdálo, jak jsou ty tvary křivolaký, ale pak si říkám..proč ne. :D
      Já jsem zatím nejspokojenější s tím Lavender, ale ten bílý vypadal na nehtech taaaak pěkně ! :)

      Vymazat
  7. Jako vždy se ti moc povedly :) Jsi tááák šikovná :3
    Menší poznámka...nevím, jestli si na můj blog pamatuješ, ale zmizela jsem z blogového světa a teď se vracím! Byla bych moc ráda, kdyby se vše vrátilo do starých kolejí :)
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Beat. :)
      Tak přeju ať se s blogem daří. :)

      Vymazat
  8. wau, krásne, nevšedné a predsa umiernené:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...