neděle 23. srpna 2015

Srpnové nakupování :)


Dobré ráno ☺


Co jsem nakupovala v srpnu ? Zjistíte v dnešním článku. :)




S kolegyní jsme neodolaly slevám na Modeláži nehtů, kde aktuálně můžete pořídit některé laky Cuccio za krásných 99,-Kč ( upozorňuju, že když mi přišel email s touto akcí, překonávala jsem srdeční kolaps :D ) Cuccio je mi prostě strašně sympatické a předu spokojeností, že jich doma pár mám. :)
Efektový lak Bean There Done That! se blýská přímo nádherně a nemůžu se dočkat, až ho nafotím na nehtech.





Cobalt Cool schne do matu a vypadá přímo famózně. Už se asi pomalu ladím na podzimní vlnu, když na ten odstín tak koukám. :)



Fine Nude od EBD Up To X jsem už několikrát mlsně obdivovala a slíbila si, že si jej při nejbližší příležitosti taky pořídím - a stalo se. Za 125,-Kč je můj ( opět pořízeno na Modeláži nehtů ) a na jeho lakování se vážně těším. :)



But Of Corpse jsem už dříve zvažovala. Z této Halloweenské kolekce ( Apocalypse Of Colour ) mám už dva odstíny a zelený mě později hodně zaujal. Nakonec jsme s kolegyní objednaly sadu čtyř laků a rozdělily si je. :) Sada vychází na 275,-Kč a seženete zde.



Z výše zmiňované sady je i tento efektový lak s nitkami, puntíčky a malými hexagony - Rest In Pieces.



Zkusila jsem se přihlásit k testování nové řasenky Rimmel ( ne pod blogem ) a za odměnu ( jako by nestačilo, že dostanete řasenku zdarma :D ) jsem dostala ještě lak na nehty. A že jsem z něj měla vážně radost, protože po přečtení článku u Aničky jsem ho stejně měla v plánu koupit. :))



Intricate z podzimní kolekce Pause 2015 jsem dostala k recenzi od SpaRitualu a článek na něj už byl - zde.



Laky Gel Finish od Avonu byly za 59,-Kč čemuž jsem neodolala a dva objednala. Purplicious je krásná tmavší fialová.



A Very Berry, ten mi na fotce vyšel dost do červené, odstín příliš neodpovídá, takže jen takhle jedna fotka.


Tenhle set od Essence jsem vzala jen tak ze srandy, protože ho u Rossmanna měli v akci za 19.90,- :)



Nevím, proč je takový problém, aby se dělalo více psích motivů..pro jejich absenci jsem už zase skončila u čičin. :D Na modeláži za 39,-Kč
Je to něco jako vodolepka, ale bez nutnosti použít vodu. :) No sama jsem na to zvědavá. :)



A čím jste si v srpnu udělaly radost vy ? :)





18 komentářů:

  1. Super nakupování Romčo, tak si mě nalákala a 2 laky od Cuccia jsem si objednala :D Hezký zbytek neděle, dnes se chystám lakovat piCture pOlish :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc zvědavá, které sis vybrala ! :) A těším se na fotky Picture Polish <3

      Vymazat
  2. Neskutečně mě okouzlil Cobalt Cool. Je úžasný :)

    Radu - L´Oréal Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nehtech vypadá senzačně, jsem ráda, že jsem se pro něj rozhodla. :)

      Vymazat
  3. Ten lak od Rimmel je vážně božskej

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí fialová barvička od Avonu :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude vypadat krásně s efektovými laky, se těším, až vyzkouším. :)

      Vymazat
  5. Krásné laky...hlavně ten první Cuccio zaujal mé stračí srdce:-) Já si v srpnu pořídila tentýž Rimmel jako ty, růžovou neonku od Dermacolu a na Elninu jsem neodolala krasavci od Opi - Not Like The Movies:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je boží, ale skoro bych si ho nevšimla. :D Třpytí se přímo ukázkově ♥
      Na Elnino se budu muset podívat, když jsem koukala posledně, tak OPI nebyly. Vypadá hezky, ten Not Like The Movies ! :)

      Vymazat
  6. ÚÚÚÚžasnééééé! Já jsem neodolala a udělala taky objednávku na modeláži :-D Koupila jsem dokonce tři Cuccia, ten samý, co máš matný modrý, ale fialový.. a pak jsem chtěla ten úžasný China Glaze Neon on on, do kterého jsem se u tebe zamilovala.. ale objevila jsem dva jiné :-D přeci jen mě malinko odradilo to nekrytí a vůbec jsi ho tolik nechválila .. ale mám zas vítr v peněžence :D Každopádně, moc se u tebe těším na články, pokoupilas krásné kousky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Aničko. :) Hrozně se těším na článek s novinkami, to bude pěkná kochačka ! :D ♥ Byla by vážně škoda těch slev nevyužít, protože ty ceny za Cuccio jsou až pohádkově krásný. :) Peněženku to prožene dobře, snažila jsem se krotit, jinak bych toho vzala asi víc. :))

      Vymazat
  7. Skvělé nákupy :) Brala bych všechny láčky. Nejvíc mě, ale zaujal ten cobalt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cobalt jsem měla už na nehtech a musím říct, že je ještě krásnější jak v lahvičce. :)

      Vymazat
  8. Spočiatku ma dnešné laky nezaujali, ale potom som sa bližšie zahľadela na Cobalt Cool, až ma dostal. Je naozaj krásny. Tiež mi evokuje jesenné obdobie, na ktoré sa ja veľmi teším a rovnako sa teším, ako začnem viac lakovať tmavými farbičkami :)
    Mačičkové nálepky sú milé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na podzim už docela těším, sice to bude horší s focením, ale i tak. :))
      No jsem připravená, co se laků týče. :D

      Vymazat
  9. nákupy už v jesenných farbách :-) A ja sa teším na fotky v akcii :o)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...