neděle 2. srpna 2015

Kolekce Matte Effect od Gabrielly Salvete


Přeju dobré ráno :)

O kolekci matných laků od Gabrielly Salvete jste už asi slyšely - a ne jednou. :)
Já ji mám už něco přes měsíc, takže je nejvyšší čas na to, abych vám ji tu ukázala. 
Dobře jsem udělala, že jsem si na její nafocení počkala až na nový foťák, protože u dvou odstínů jsem měla malinko problém se zachycením barvy, ale nakonec se to nějak, i když ne na 100%, zvládlo. :)

Kolekce obsahuje 5 barevných laků a zmatňující Top Coat. Těmi jsem momentálně docela zásobená, takže mi připadalo zbytečné pořizovat si jej. Pokud ho ale někdo máte, tak mi dejte vědět, jak jste spokojené. :)

Na laky jsem narazila ve slevě ( drogerie Teta ), takže jsem za jeden dala jen 44.90,-Kč
Klidně se přiznám, že za plnou cenu bych si je nepořizovala. Nějaký béžový asi ano, ale celou kolekci určitě ne, protože nemůžu si pomoct, pořád si myslím, že mohla být barevně i nápaditější. Co myslíte vy ?


Co se týče vlastností, všechny odstíny mi na tom přišly stejně. Konzistencí jsou spíše polohusté a krycí schopnosti by měly ve dvou vrstvách, nebýt lysinek. To mě trápilo po celou dobu lakování a občas už jsem se trochu rozčilovala. Během lakování jsem se snažila vtěsnat max. do tří tahů a štěteček jen zlehka přikládat na nehty, ale vždycky se nějaká mrška lysinka objevila, takže jsem všechny odstíny musela lakovat ve třech vrstvách. To samozřejmě znamená, že nějakou dobu čekáte, než vám lak uschne, jelikož v tomhle případě si Top Coat těžko použijete. Lak zůstává poměrně dlouho měkký. Na dotek máte pocit, že už je suchý, ale omyl. Asi 2x se mi stalo, že jsem šla spát cca čtyři hodiny po lakování a ráno se vzbudila s jemným vzorkem polštáře na nehtech. :D Nebylo to nic do očí bijícího, naštěstí.

Jinak se mi ale výsledný efekt líbí. Není to typický mat, spíše takový saténový finish, ale působí to jemně a decentně. Design lahviček zůstává stejný, pouze uzávěr je vždy odlišený, v tomto případě bílý ( Sugar puntíkatý uzávěr, Glitter drsný třpytivý.. ), což se mi líbí, protože to vypadá tak čistě a elegantně.
Štěteček je v barvě laku, jinak je stejný, jak jej známe z běžné řady laků Enamel With Hardener.


Myslím, že všechno podstatné jsem řekla, tak se na ně podíváme. ☺

01 Bianco
Matná bílá se bude možná někomu zdát jako nuda, ale mně se to hrozně líbí. Na zimu to bude jistě fajn společník, ale i teď k opáleným rukám vypadá pěkně.








02 Caffelatte
Tohle je můj oblíbenec kolekce. Vždyť to víte, že na nude odstíny jsem ujetá. Tenhle je tak něžný, čistý a aaach, celkově moc krásný. ♥ Jsem si jistá, že si ho budu dopřávat nejčastěji. :))










03 Eleganza
Je o pár odstínů tmavší, než předchozí Caffelatte a neméně krásný. Který se vám líbí víc ? ☺






04 Baby
Je středně tmavá růžová, která je na sluníčku světlejší, ale na fotkách vyšla až trochu moc světle.





05 Arancio
Meruňkové odstíny mám moc ráda, ale tenhle mě moc neuchvátil, protože jde na můj vkus až moc do oranžové. Na fotkách bohužel opět světlejší. První fotka odpovídá skutečnosti nejvíc.







Který odstín vás zaujal ? Nebo jich je víc ?? A máte už nějaký ? Přeci jen je tahle novinka dostupná někdy od května.

Přeju pěkný zbytek víkendu ☺

34 komentářů:

  1. wow, jsou nádherný! nikde jsem je ještě neviděla, musím kouknout. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě zaujaly. :) Nádherný jsou, ale byla bych spokojenější, kdyby se lépe lakovaly. :)

      Vymazat
  2. Já matné laky nemám ráda, výsledný efekt se mi většinou moc nelíbí a špatně se mi lakují. Nechtěla jsem si kupovat žádný, ale 02 jsem dostala a po prohlédnutí tvých fotek bych nepohrdla ani 03 a 04! Tím že nejsou úplně matné se mi líbí mnohem víc, než bych čekala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A už jsi 02 lakovala ? Jestli třeba nejsem jen nemehlo. :D

      Vymazat
  3. Tyjo, všechny bych si koupila. Jinak nádherné fotky, s tou levandulí to je top! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Protože mám u nude barev ráda narůžovělé tóny, dala bych přednost Eleganze:-) Souhlasím ale,že u těch barev chybí trošku invence...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty nude se povedly, líbí se mi asi nejvíc. :) To jsem ráda, že nejsem sama, kdo si to myslí. :)

      Vymazat
  5. Nádherné fotky, a ty laky jsou úžasné :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/kosmeticke-peklo-nebe-po-druhe.html

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to koukam, tyhle si budu muset poridit, protoze fakt vypadaji bombasticky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že budeš spokojená i přes horší lakování. :) Chce to obalit nervy, protože když se pak povede, nevypadají vůbec zle. :)

      Vymazat
  7. Ja som sa nedala zlákať, odradilo ma, že robí také lysinky :-( Ale tebe sa podarili nalakovať krásne všetky :-) A za mňa určite caffelatte, ten by som brala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošinku jsem si zanadávala no. :) Jako už jsem zažila mnohem horší lakování, že tohle ani nic nebylo, ale stejně - lakovat každý ve třech vrstvách mě nebavilo. :/

      Vymazat
  8. Super! Jsem kolem nich mlsně chodila, teď už vím, že si můžu nechat zajít chuť :) Fotky máš ovšem krásný! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vědět o tom předem, tak asi stejně nějakýmu nude neodolám. :D
      Moc děkuju, Hani. :)

      Vymazat
  9. To schnutí je blbý, ale vždycky se dá trochu pomoct sušícím sprejem nebo kapkama;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máš něco osvědčeného ? Protože mě tohle nikdy nefungovalo. :( Mám tu kapky Dermacol, sprej Essence a ještě něco jsem zkoušela, ale už si nevybavuju, co to bylo.

      Vymazat
    2. Z dražších mi fungoval sprej Rapid dray spray od OPI, OPI kapky, Mavala sprej (ale pozor, sušící nadlak je na nic!) a z levnějších sprej od Avonu, který spokojeně používaj i další kamarádky;-) Naopak k ničemu byl sprej od Essence, eukalyptový sprej od Chiny glaze a cokoli od Alessandra.

      Vymazat
    3. Ahaaa, tak to děkuju za tipy, něco zkusím. :)

      Vymazat
  10. Moc krásné fotky ;)
    Mám bílý a Eleganzu, protože mám radši studenější tóny. Běžně moc mat na nehtech nemusím, ale tyhle GS se mi ale výsledným efektem líbí - jak píšeš, je to spíš polomat. S tím trochu horším lakováním, schnutím i tím, že se člověk snadno zmýlí, že už je suchý, tak souhlasím, hlavně u bílého s tím bojuju ;)
    Ale navíc já třeba pociťuju dost rozdíl mezi Bianco a Eleganzou. Eleganzu jsem koupila první a šla lakovat vcelku v pohodě i když hůř než pohodové laky a na dvě vrstvy vcelku bez komplikací kryla a tak jsem koupila bílý Bianco (na léto super barva&efekt) a u toho mi tedy tečou nervy - je hustější a přitom krytí je horší a celkově nanášení je zkouška trpělivosti. Tak nevím, jestli jen jeden "blbý kousek" ... ? Tobě se asi lakovaly všechny barvy bez rozdílu stejně dobře/špatně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Iwi :)
      Osobně jsem žádný rozdíl nepostřehla, opravdu na mě vlastnostmi působily všechny stejně. Občas se mi některý laky lakují špatně, jindy mám lepší den a jde to lépe..nevím, čím by to mohlo být. :)

      Vymazat
  11. Strašně krásné fotky :) Tuhle kolekci miluji, ale škoda, že už se nedá sehnat :/ Kupovala jsem si jen top coat, s kterým jsem spokojená, protože je fakt super. Zrovna teď mám bílé matné nehty ♥

    Freeman - pleťové masky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mě mrzí, že už nemůžeš sehnat. Ale aspoň, že máš ten Top Coat, teď můžeš mít jakýkoli lak matný. :)) A jsem ráda, že vím, že je fajn, si ho případně koupím, pokud na něj ještě narazím. A děkuju, jsem moc ráda, že se fotky líbí ! :)

      Vymazat
  12. Krásné fotky Romanko. ŠPatné vlastnosti při lakování potvrzuji. Růžový jsem kupovala taky ve slevě u nás :D. Určitě se vyplatí počkat nějaký čas a limitovaná kolekce půjde do výprodeje. Matující kolekci ted nahradila gelová, která za nějaký čas půjde také dolů na to vsadím krk. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš jak jsem teď ráda, že jsem opravdu nepodlehla a nekoupila za plný ceny ? :D
      Ta gelová kolekce mě nezaujala vůbec. :/ Ty odstíny jsou zase na jedno brdo..když si vezmu ty předchozí - Stars, Sugar, Glitter - to byly všechno tak barevně rozmanitý kolekce.. No až budou v akci, tak nějaký zkusím, ale tentokrát asi ne celou kolekci. :D

      Vymazat
  13. Jéé, to je škoda, že jsou to takoví neřádi, protože na tobě vypadají fantasticky! ♥ ♥ ♥ Moc hezky se ti to povedlo nafotit, to dělá strašně moc, myslím, žes tu nenahlodala jen mě, abych si nějaký koupila :D Zvlášt ten bílý a cafelatte, ty jsou fakt pecka, vlastně oba nude vypadají hodně dobře. A musím souhlasit, že by mohli udělat trošku lepší barvy, to jsem říkala hned na začátku, když jsem celou kolekci viděla a nějak si nemohla vybrat ani jeden..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě mrzí, že jsem je nemohla moc chválit. :/
      Tak za tu cenu se jeden kousek neztratí. :) Minimálně ten nude určitě. :)) Jsem zvědavá, jestli si nějaký teda pořídíš. :D
      Děkuju, Aničko. :-*

      Vymazat
  14. Mně se líbí ta trojka, ale bojím se, že budu vypadat babičkovsky. Tyhle odstíny mi přijdou prostě, že dělají staré ruce :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto rozumím, tohle přesně mám s růžovými a mléčně bílými perleťovými odstíny. :D

      Vymazat
  15. Okrem bielej sa mi páčia všetky. Som prekvapená, že tak neposlúchajú, vôbec sa to k nim nehodí :-/ Ale krásne ich máš spracované, veľmi krásne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky právě docela zamrzelo. :/ Děkuju <3

      Vymazat
  16. Noo, ale vyzerajú krásne. A paradoxne sa mi tentokrát akosi viac páčia tmavšie (Baby a Arancia), hoci pri matných som skôr za svetlé alebo čierne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty světlejší se mi právě líbí víc. :) Anebo je možný, že na někom jiném by mě zaujaly více. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...