čtvrtek 6. srpna 2015

China Glaze Neon&On&On a Surreal Appeal



Ahoj všem :)

Dnes to bude o dvou jedovatějších barvičkách. Jedna je neonka, jak už název prozrazuje, druhá zase kapku decentnější. No a kdy jindy, než v tomto období, když už léto vrcholí, je vhodnější čas si je ukázat ? ☺

První odstín, neonka s názvem Neon & On & On je z letní kolekce neonových laků Sunsational z roku 2012, ve které bylo klasicky 12 odstínů. A výběr byl bohatý - mint, zelená, tyrkysová, fialová, oranžová, růžová, fuchsiová....
Pod tento lak nebyl nutný bílý podklad, už sám o sobě je výrazný až až.
Jeho lakování byl opravdový boj. Je trochu řidší, velmi rád vás obdaří hojnou nadílkou lysinek ( které se mi podařilo zakrýt až ve 4. vrstvě ! :-o )
Ale zase musím říct, že když bylo lakování u konce ( a já u konce svých sil ) pohled to byl moooc pěkný. Aspoň tak. :) Vyfotila jsem ho bez Top Coatu, protože se mi ve své původní podobě líbil o moc víc.

Barva je naživo ještě intenzivnější, ale s fotkami jsem docela spokojená. Schválně jsem ho fotila ve stínu, kde mi vylezla až nepřirozeně tmavá barva rukou, ale chtěla jsem, aby opravdu co nejvíc odpovídal.









Surreal Appeal pochází z kolekce Cirque du Soleil, která je tuším taktéž z roku 2012. Lámala jsem si hlavu nad popisem téhle barvy. Připadala mi něco mezi červenou, růžovou, malinovou..a nakonec nejlepší popis asi bude korálově růžová. Tentokrát s lakováním nebyl žádný problém. Stačily dvě středně silné vrstvy. Krásně se leskne i bez Top Coatu, takže jsem ho už ani nepoužila.




Za oba laky děkuji Míše H. :)

Mějte hezký den.

28 komentářů:

  1. Krásný oba dva, na to, že ze začátku lakománie se mi neonky nelíbily teď s nii nemám problém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ještě doteď na neonky trochu citlivější, ale taky se jim už tolik nevyhýbám. :)

      Vymazat
  2. Ach, ten neonový je nádherný. Ale asi bych na něho neměla tolik trpělivosti jako ty, čtyři vrstvy bych asi nezvládla :D Klobouk dolů.

    Radu - L´Oréal Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však i mně docházela trpělivost. :D Myslím, že půjde nejspíš o dům dál.

      Vymazat
  3. Ta neonka Ti hrozně sluší...na to,že je moc nemusím, mě tenhle odstín vážně zaujal:-)

    OdpovědětVymazat
  4. neonky jsou strašně krásné, ale mám pocit, že to je s nima skoro vždycky boj... a já na to nemám nervy :D tak si je dávám aspoň na nohy, tam nejsou tolik vidět ty chyby

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bývá to složitější s jejich lakováním. No ale dát je na nohy je dobrý kompromis. :D

      Vymazat
  5. Opálené rúčky a takáto krásna farbička, to je dokonalá letná kombinácia :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeden krásnější než druhý :-)

    OdpovědětVymazat
  7. No nádhera, víc k tomu asi není co dodat! Od této značky žádný lak nevlastním, ale mám podobný lak na nehty od Color Club.

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na modeláži nehtů jsou teď i ve slevě laky China Glaze, nechají se pořídit za pěkný peníz. :) Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  8. Ten prvni se mi libi vice. Ten je nadherny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. ja mám z tej Sensational koleckie asi 5 lakov:), ale ku kúpe som sa rozhúpala až tento rok...a teraz nepoužívam takmer žiadne iné:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ta kolekce je celá moc pěkná, nedivím se. :)

      Vymazat
  10. Parádní letní barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Joj, či tá neónka krásne svieti. Páčia sa mi oba, aj neónový, lebo ružový mi jediný nevadí a dokonca ho aj lakujem v lete :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho jsem měla radost, že tak hezky svítí i na fotkách. :D

      Vymazat
  12. Perfektné letné farbičky! Páčia sa mi oba. Korálovú som už dlho na nechtoch nemala. Asi je čas to napraviť ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Och! Ten první, to je úplná dokonalost, úplně vážně nad ním přemýšlím! :-D I přes to, že se nelakuje nejlíp, vypadá fakt úchvatně. Ty mě, holka, jednou zruinuješ, protože většinu laků, kterou tu u tebe vídám, pak nutně potřebuju :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nic, já muzikant. :D Moc mě těší, že se líbí - jsem zvědavá, jestli si ho pořídíš, co na něj budeš říkat. :D

      Vymazat
  14. nááááááááááááádherne laky ten prvy uplne wow

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...