čtvrtek 13. srpna 2015

6x s Dermacol Nail Polish With Effect ♥


Dobré ráno ☺

Dnes se podíváme na 6 malinkých laků Dermacol - Nail Polish With Effect, které jsem si v červenci nedočkavě pořídila. Každý mě vyšel na 40,-Kč v DM s tím, že běžná cena ( alespoň na eshopu ) je 59,-Kč

Většinou jsou použitelné spíše jako efektové laky, jak už název napovídá, ale ve více vrstvách se nechají i samostatně. Já je vyfotila vždy s nějakým barevným podkladem - kromě zlatého, který je na tom s krytím nejlépe a podklad podle mě nepotřeboval.




01 Holo Flake je bezesporu nejhustějším lakem kolekce. Tím myslím konzistencí. :)) Není se ani co divit, vždyť v sobě skrývá spoustu holografických nitek a středně velké hexagony. Lakování ani tak nebylo nic hrozného - naopak se rozprostíral příjemně po nehtu a všechno dávkoval víceméně rovnoměrně. Sem tam samozřejmě přepadla nějaká ta nitka, či hexagon přes hranu nehtu, ale to není žádná katastrofa. Původně jsem ho ani nechtěla, už jsem měla vybráno, ale mamce se líbil, tak je tu. :) Musím ale říct, že jsem ráda, protože je moc hezký. Strašně rychle ale ubývá ! Jednak jsou lahvičky opravdu malinké, no a navíc, když ho používáte ve více lidech, mizí jak nic. :D
Jo a jako podklad jsem mu vybrala Orly Charged Up.





02 Gold Sparkle je nejméně náročný lak z dnešní party. Stačí mu 2 vrstvy bez barevného podkladu k plnému krytí a konzistence je příjemně tekutá, takže lakování v pohodě. Metalická zlatá se zlatými šupinkami se mi ale více líbila v lahvičce. 





03 Pink Sparkle je tak pěkný, že jsem to ani snad nečekala. :) 
Samostatný jsem ho nelakovala, protože by potřeboval alespoň tak 4 vrstvy, což se mi nechtělo, takže jsem mu po kratším hledání vybrala jako podklad OPI ElePhantastic Pink, což se ukázalo jako skvělá volba. :) Nehty mi připomínají jahodovou dřeň, mňam. :) Na OPI jsem ho lakovala ve dvou středně silných vrstvách. Konzistencí je na tom stejně s předchozím kolegou.





07 Carnival Pixel je naprosto famózní a strašně ho zbožňuju ♥ 
V čiré tekutině si zvesela plavou světle modré a červené hexagony, tmavě růžové a tmavě modré čtverečky a to vše doplňují malinké žluté puntíčky - zkrátka ho nelze nemilovat.
Lakování je tak trochu lovení, protože se hexagony usazují na stěnách lahvičky, ale když ho pořádně poválíte v rukou a možná trošku promícháte párátkem, svůj poklad vám nakonec vydá. :)
Jako podklad jsem mu vybrala tmavší nude odstín od 100% Pure Custard.








08 Lilac Pixel je zase o dost něžnější a tlumenější oproti předešlému kolegovi. A nemůžu se vůbec rozhodnout, který se mi líbí víc ! :)
Lilac Pixel vám ozdobí nehty světle a tmavě modrými hexagony, tmavě modrými a vanilkovými čtverečky a maličkými růžovými puntíčky. ♥ Lakování je stejné, musíte trochu zabojovat. :D
Podklad mu slušel od Morgan Taylor New School Nude, který jste tu ještě neviděly. Snad se i na něj brzy dostane. :)






09 Violet Sparkle je taková šeříková varianta jeho růžového kolegy. Rozhodla jsem se nalakovat ho na fialový Avon Purplicious a docela se mi to líbilo. Možná by mu nevadil i světlejší odstín, ale tahle kombinace byla docela fajn. Konzistencí je stejný, jako růžový a zlatý a také v něm plavou malé puntíčky a šupinky ve fialové barvě.





Štěteček laku je příjemně měkoučký a práce s ním byla pohodlná. 

Pro dnešek je to ode mě vše, tak snad se líbilo. :)
Mějte se fajn.

14 komentářů:

  1. Krásné Romanko, ten světlý se zlatý glitry je asi favorit. Já husa se zase plácla přes kapsu objednala jsem si F.U.N. lacquer, ILNP a picture pOlish laky. Zavřete mě prosím někdo do blázince.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale objednala sis krásný laky, tiše závidím. :D
      Děkuju, Hani. :)

      Vymazat
  2. I mně se nejvíc líbí ten zlatý...ale ani ten fialový a růžový nejsou k zahození:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda divím se, že zlatý vede - ten se mi zdá nejslabší. :D Ale jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  3. krásne kombinácie si vybrala! Hrozne sa mi páči u teba ten zlatý, ja som ho mala taký upatlaný sám so sebou, že som mu proste odklad dať musela :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na druhou stranu na podkladu by byl takový sytější. :) Děkuju, Suzi ! :)

      Vymazat
  4. Dokonale to doladi nehty. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Holo Flake se mi líbí nejvíc a prostě si tento lak musím pořídit! A jinak máš krásné nehty :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  6. Zlatý a fialový ma zaujal, i keď kúpa by bola v mojom prípade zbytočná, lebo takéto laky vydržím mať na nechtoch len príležitostne doslova na pár hodín :D Balenie je veľmi milé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně se to menší balení líbí, jen při focení to trochu vadilo. :D
      No já je nakonec taky asi tolik nevynosím - krom těch glitrových, ty bych lakovala furt. :))

      Vymazat
  7. Mě v drogerce vůbec nezaujaly, žádný se mi nelíbil tak, abych si ho musela koupit... Ale tys jim vybrala úžasné kombinace, tak se mi už možná líbí trochu víc :-D nejvíc ten fialový :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...