pátek 3. července 2015

Je libo třešničky ? ☺


Pěkné páteční ránko vám přeji ☺

V těchto parných dnech určitě všechny hojně mlsáme ovoce, takže proč si ho nedopřát i na nehtech ? :)

Nedávno jsem si poprvé vyzkoušela třešničky. Bylo to v trochu jiné kombinaci, s pískovým lakem ( viděly jste na Instagramu, anebo v posledním měsíčním shrnutí ) tentokrát jsem si je vytvořila na všech nehtech, střídavě tmavší a světlejší.



Nejsem si jistá, jestli se mi to zrovna 2x povedlo, ale je to spíš taková legrácka na letní dny. :)
Celkem jsem na tuhle manikúru potřebovala čtyři laky - NYC 131 Chelsea CherryGabriella Salvete 115Sally Hansen 430 Grass Slipper a China Glaze Snow. 

Všechny nehty jsem nalakovala bílým ChG Snow, nechala uschnout a zdobící kuličkou vytvořila dva větší červené puntíky vedle sebe. Zeleným SH a tenkým zdobícím štětcem jsem třešním vytvořila stopku s něčím, co možná vzdáleně může připomínat lístek. :D

Do prostoru jsem sem tam doplnila menší puntík a zelenou čárku. :)

Když se mi zdálo, že jsou třešně dostatečně proschlé, vzala jsem si ještě bílou akrylovou barvu, kterou jsem se pokusila vytvořit jakože lesk. :)










Snad se líbilo a já vám už jen popřeju pěkný prodloužený víkend. :)


27 komentářů:

  1. To je tak úžasný a roztomilý <3 Moc se ti to povedlo, ja nejdřív myslela, že to jsou nějaké nálepky :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si taky nejdřív říkala,že ty nálepky jsou roztomilý,ale to jen ty jsi tak šikovná:-)...

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, to je krásný!
    Já jsem hrozné nemehlo a někdy se mi ani nepodaří si hezky nalakovat nehty :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju ! :) Taky mám kolikrát dny, kdy se prostě nedaří. :D

      Vymazat
  4. To je tak krásný! Precizní práce plná letní nálady a svěžesti :) Krásné!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou rozkošný! Musím vyzkoušet, taky mám zrovna třešňové období. Ale obávám se, že takové krásné jen tak nevytvořím.
    kdyzmamchut

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ono to vlastně ani není nic těžkýho, je to jen o puntících a čárkách. :)) Moc děkuju, jsem ráda, že zaujaly. :)

      Vymazat
  6. nechty k nakousnutí :-D Krásne Romča, super sa ti podarili!

    OdpovědětVymazat
  7. To je úžasné! Moc sa ti to podarilo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, to je roztomilý :) Na to bych nervy neměla :D Jak dlouho ti to vydrží? :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že dělat to na všech nehtech chvilku zabralo. :D Přiznám se, že tyhle nehty jsem dělala jen kvůli fotkám, takže to šlo druhý den dolů. Ty předchozí jsem ale nosila asi 3 dny :)
      Moc děkuju ♥

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...