neděle 26. července 2015

Co nového v červenci ? ☺


Pěkné ráno přeju :)

Tento měsíc byl na laky poměrně dost štědrý a dnes vám tu ukážu nové přírůstky za červenec. 
Na blogu bylo trochu mrtvo. Čekala jsem totiž na nový foťák, který mi brácha zapůjčil a mám z něj velikou radost, takže jsem s tím starým už nechtěla zbytečně fotit. :)) Snad bude rozdíl trochu znát. ☺Ale je to něco tak jinýho, než co jsem doteď měla, že se přiznám, že většinou ani vlastně pořádně nevím, co dělám. :D

Celkem přibylo během července do mé sbírky asi přes 30 kusů, což je asi můj osobní rekord :D A které laky to jsou ?


Začnu třeba s prcky Claire's, které mi pořád připadají tak děsně roztomilý. Jedná se opět o šestici mini laků, tentokrát v pastelových barvách. Sada mě vyšla na 269,-Kč
Ještě jsem se rozhodovala mezi neonovou sadou a touto, ale nakonec zvítězily pastelky.





Efektové laky Claire's fakt umí, takže jsem neodolala tomuto s názvem Pick N Mix. Hrozně mi připomíná těmi barvami komiks a celý je tak správně veselý. :) Na lahvičce je cena 99,-Kč, ale stál méně - něco kolem 50,-Kč myslím.



Měla jsem obrovskou radost, když mě Nikol oslovila s nabídkou nafocení poloviny kolekce Electric Nights od China Glaze, takže ještě jednou děkuji jí a modeláži nehtů :) Článek jste viděly zde. :)



Stálou kolekci laků Dermacol nemusím, připadá mi nezajímavá, ale tyhle mini laky mě uchvátily hned. Zejména ty efektové, protože to jsou fakt originální a podařené kousky. Navíc za 40,-Kč nebylo moc o čem přemýšlet. :)

Moji dva favorité kolekce. :)



Avon Siberia z řady Gel Finish, jsem měla v hledáčku už delší dobu a teď si ho konečně pořídila. Tehdy to bylo za nějakých asi 69,-Kč - 79,-Kč a aktuálně jsou za 59,-Kč ( samozřejmě, že už mám další dva objednané :)



Přišel mi dáreček v podobě 9 laků značky E-Style a celoplošné samolepky, do kterých jsem se ihned zbláznila. :) Děkuju, Míšule ! :)



V DM jsem zahlédla efektový lak od Maybelline z nové kolekce All Access NY za 40,-Kč
Ostatní se mi moc nelíbily, ale tenhle je super. :)



A nemalou radost jsem si udělala nákupem v blogsale u Nikol, kde jsem ulovila rovnou dva Zoya laky ♥ Pru a Carly ♥

Také Barry M White Sequin a jako dáreček efektový lak Essence. :)





A protože nemám zrovna radost, že se tu nic nedělo, tak alespoň malá koláž prvních fotek nehtů s novým foťákem. :)




A copak zaujalo tento měsíc vás ? :)

10 komentářů:

  1. Romčo, ten lakový výprodej byl veřejný ? protože jestli jo, tak jsem asi slepá a uniklo mi to :( :D Jsem ráda, že se ti líbí ty vodolepky, už se těším co s nimi vymyslíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný, mohl se ho zúčastnit kdokoli. :)
      Taky se těším až je vyzkouším, ale zároveň se i obávám, protože jsem na to celkem nemehlo a málokdy to vypadá podle mých představ. :D

      Vymazat
  2. Ty jo tolik dokonalych laku. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Juuuu, článeeek :-))) Super nové přírůstky, už se moc těším na články, hlavně s novým foťákem, protože ten rozdíl je fakt vidět!
    Já poslední dobou nemám vůbec nápad na článek ani nevím, co lakovat, potřebovala bych nějakou múzu :D Vždycky čumím do těch laků, dávám si je k sobě a nic mě nenapadá, tak to zase schovám a už začínám být zoufalá :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes mi skončil pracovní týden a asi si umíš představit, jak se těším, až s ním budu konečně fotit. :D A teď si ještě představ, že jsem ten foťák měla doma skoro týden bez kabelu pro přenos fotek, jelikož mi ho brácha při předání zapomněl přibalit. :D
      Doteď jsem si jen zkoušela, teď to bude na "ostro" :)) To jsem ráda, že je to vidět. Potřebovala bych k němu pěkně tlustej návod, protože fakt ještě netuším, co dělám a co bych měla dělat, aby to vypadalo tak a tak. :D :D
      No s inspirací mi ani nemluv, taky jí zrovna momentálně nijak zvlášť neoplývám. :/

      Vymazat
  4. To je teda pořádná nálož, ale nejvíce se těším na E-style, zajímá mě jaké budou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem zkoušela jen jeden, ten fialkový, a úplně ho miluju. :)

      Vymazat
  5. ach, tie pastelové Claire´s ♥ ♥ ♥ Favoritov z Dermacolu úúúplne chápem ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A byly tam i nude sady s třpytivými laky, to bylo taky pokušeníčko. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...