neděle 21. června 2015

Nákupy :)


Ahojky,
když nebudu počítat články o úlovcích z Interbeauty, tak jsem nákupy na blogu úplně vynechala. Nebudu se pouštět do bádání proč tomu tak je, a raději si prostě po delší době dáme jeden nakupovací. :)

Kolegyňka mě nahlodala k objednávce na eshopu Moje šminky, protože už jsme si přece hrozně dlouho nic neobjednaly. :D 
Já jsem tak nějak automaticky už přemýšlela, jaký Color Club si dopřeji, protože prakticky jiné značky si odtud neobjednávám. Vždycky si říkám, vem si alespoň jeden Barry M, vždyť skoro žádné nemáš, ale nakonec to vždy vyhraje CC. Tentokrát jsem ale byla zvědavá na značku Morgan Taylor, kterou na tomto eshopu už nějaký ten pátek máte možnost zakoupit. Takže to vyhrál tenhle nádherný, jakoby světle karamelový nude - New School Nude, který vyšel na 219,-Kč a bohužel jsem nejspíš vykoupila poslední odstín. 

Morgan Taylor, New School Nude, 219,-Kč Moješminky.cz


Color Club, Seven Deadly Sins 4pcs. 279,-Kč Moješminky.cz
Kolekce Seven Deadly Sins je prostě celá přímo božsky ( nebo spíš hříšně ! ) krásná. ♥ Pokud o kolekci slyšíte prvně, doporučuji mrknout sem, kde najdete opravdu nádherné swatche celé kolekce - tedy 7 laků. Já jsem si objednala sadu, která obsahuje 4 miniatury ( 7ml a naprosto to stačí :-), která na šminkách vyšla na pěkných 279,-Kč
Sada obsahuje odstíny Dirty Money, Friends With Benefits, Under Your Spell a You're So Vain.



Gabriella Salvete Matte Effect, 44.90,- Teta
Nových matných laků od Gabrielly Salvete jsem si dlouho nevšímala. Věděla jsem, že pokud si nějaký odstín pořídím, tak určitě jen tu nejsvětlejší tělovou. No jenže v Tetě byly k sehnání za 44.90,- a to už jsem neodolala a vzala rovnou celou kolekci. ☺
01 Bianco, 02 Caffelatte, 03 Eleganza, 04 Baby a 05 Arancio.


Uma Cosmetics, The World is Mine a Wonderful Dream, 49.90,-Kč Teta
V Tetě měli ve výprodejovém koši tyto laky za 49.90,-Kč
Celkem bylo na výběr asi kolem 5 odstínů, ale tyhle byly nej. :) 


Essence Love&Sound 02 Blue-Chella 54.90,-Kč a Essence french manicure 29.90,-Kč Rossmann

Dostáváme se k poslední části - pidi nákup u Rossmanna. Byl tam malý zbyteček z limitované kolekce Love&Sound, kde se mamce hrozně líbil modrý 02 Blue-Chella. Po zaschnutí je matný s drobnými kousíčky. U šablon mě celkem zaujal jejich tvar.




A čím jste si v tomto měsíci udělaly největší radost vy ? ☺

40 komentářů:

  1. Jéj, to sú pekné nákupy :-) Aké sú laky od UMA?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem tyhle dva na nehty nezkoušela, ale ten tmavší bude podle mě krýt hezky ve dvou vrstvách a u toho světlejšího předvídám možné lysinky, uvidíme. :) Co mám ještě takový tmavě fialový, tak ten je třeba hodně vodový, ale úplně tu barvu miluju. Psala jsem o něm tady - http://malykoutekkrasy.blogspot.cz/2014/02/a-ma-dalsi-kombinace-uma-cosmetics.html

      Vymazat
  2. Moc hezké kousky! Teda překvapila mě cena laku Morgan Taylor v porovnání se sadou od CC, to bych se asi hoodně dlouho přemlouvala, abych ten MT lak vzala.. Ale po sadě CC bych asi sahala hned, laky vypadají opravdu nádherně:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem ho chtěla vyzkoušet děsně dlouho. :)) Cenově jsou tak různě, nechají se za 199,- 209,- a těch 219,-
      Ale jako ta cena za CC je moc pěkná, když si vezmu, že těch 7ml není zase tak málo a v balení jsou hned 4 laky. Včera jsem si nalakovala You're So Vain a akorát mě nemile překvapilo, že dost dlouho schne. :(

      Vymazat
  3. Matný lak od GS jsem si taky pořídila, ale jen top coat a bože! Je fakt výborný! Chtěla jsem si už nějaký matný z této kolekce koupit ale vždy mě odradila cena 90kč :D a když jsem viděla, že je mají v tetě za 44kč, tak jsem si jeden vzala a asi si pro nějaký ještě zajdu, ale nevím pro jaký :( chtěla bych všechny :D

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nad ním přemýšlela, ale teď zrovna mám ještě lahvičku a půl od Miss Sporty, tak zase až příště. :)
      No já jsem moc ráda, že jsem je hned nebrala, protože vidět je pak o polovinu levnější, to by mě asi kleplo. :D Moc hezký jsou ty tělový a růžový. :)

      Vymazat
  4. Jojo v TETĚ na Gábinu je na ně delist, cože je výprodej, takže to šlo dolů :D taky jsem si koupila růžový ale špatně kryje, tělový odstín Café latté nebo jak je ten název kryje o hodně lépe. Jinak CC a Morgan Taylor vypadají parádně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš Hani, ty bys mi vlastně mohla dát vždy echo, co se chystá. :D :D Zatím jsem ani jeden nelakovala, všechno jen na vzorníky, tak jsem moc zvědavá. Jen mám dilema, že nevím, co bych teď lakovala dřív. :))

      Vymazat
  5. Tak po té Color Club sadě bych sáhla hned, vypadá božsky. Stejně tak matné Gábiny, ale ještě žádnou nemám. Škoda, že mi unikla ta akce v Tetě, hned bych si nějaký pořídila :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu krásně sestavená. :) Nejdřív jsem si říkala, že jedině tu zlatou bych tam vyměnila za jiný, ale když jsem je všechny lakovala na vzorníky, tak jsem názor změnila, vypadá moc hezky. U vás už ty matný GS nejsou ve slevě ? Nebo se vyprodaly ? Já jsem je vůbec neměla v plánu pořizovat - líbil se mi ten bílý, co jsem u vás viděla, ale jinak se mi zdály odstíny moc stejný a nezajímavý. No po slevě jsem si to rozmyslela. :D

      Vymazat
  6. Ty laky od GS vypadaji skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné nákupy.
    Zrovna v týdnu jsem na matné laky GS koukala, ale žádný si nevzala, asi to napravím.
    Zvu Tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Tak alespoň jeden za zkoušku určitě stojí - hlavně za tu cenu. :D

      Vymazat
  8. Teda, ten Morgan Taylor je úžasný, podobný mám objednaný z Avonu a doufám, že bude taky takhle tělový. Pak jsou úžasné i Color Club a GS...no vlastně všechny laky :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si z Avonu objednala temně modrý Siberia, tak se na něj moc těším. :) Adri, to jsem ráda, že se líbí. :D

      Vymazat
    2. Ten už mám a je božský. Ta barva mě úplně dostala. Snad budeš také spokojená :-).

      Vymazat
    3. Včera mi ho kolegyňka přinesla a i když jsem zatím nelakovala, už teď ho zbožňuju. :))

      Vymazat
  9. Krásné nové laky, já jsem si minulý měsíc koupila 2 nové laky z Avonu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Veru. :) A jaké sis pořídila ? Já byla spokojená s Gel Finish, tak jsem si objednala ještě modrý Siberia, jak jsem psala výše. A docela se mi líbí ty nitkové, ale zatím váhám. :)

      Vymazat
  10. gs laky topka , iank by som ti ich všetky najradšej rozbrala :D krasne su fakt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já zažívám stejné pocity, když si tyhle články pročítám u ostatních. :)) Děkuju ! :)

      Vymazat
  11. Tak ti dík, ta hříšná miníčka od Color club už mám objednaná taky :-) A to jsem si po nákupu na Modeláži říkala, že už bych se měla krotit.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ze zvědavosti nakoukla na eshop a koukám, že už je sadička hezky vyprodaná. :D No mám radost, že to tak zaujalo. :) Taky bych se už měla krotit, ale ono občas ani to vědomí tomu nepomůže. :)

      Vymazat
  12. Tak tu druhou sadu CC jsem koupila já:-) Vážně mě nadchla,takže děkuju za tip:-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je super. :D ♥ Během dneška jsem všechny nalakovala a vyfotila a už se nemůžu dočkat, až budou na blogu. :)

      Vymazat
  13. Máš nádherné fotky. Všechny laky na nich vypadají skvěle, v obchodě by mě třeba ten od essence nezaujal, ale takhle je fakt krásný.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. :) Ten odstín je moc pěknej a navíc byl poslední. :))

      Vymazat
  14. Krásné fotečky, ty modré laky UMA jsou top :-)

    Zvu tě na giveaway :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/giveaway-2-v-1.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Jen je škoda, že tam nebylo víc pěkných odstínů. Už jen nějaký šedý a takový jakoby rezavý.

      Vymazat
  15. Ja si brúsim zúbky na matnú kolekciu od Gabriella Salvete, už dlho ich obzerám a asi jeden kúpim, len škoda ,že majú len svetlé odtiene :/
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tohle mě odrazovalo od koupi. Kolekce matných laků, která vyjde na jaře a ty odstíny takový nemastný neslaný. Upřímně, kdyby nebyly v té akci, tak je stále nemám. :D

      Vymazat
  16. pieskové CC a matné od GS, teším sa, veľmi sa teším na príspevky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem nedočkavě nalakovala bílou GS a vypadá to hezky. V kombinaci se stříbrnými kamínky prý až svatebně. :D
      CC jsou nafocené, tak pokud to klapne, budou ještě tenhle týden. :)

      Vymazat
  17. To jsou super úlovky, už se strašně těším na články, hlavně CC, GS a jsem moc zvědavá, co vymyslíš se šablonkami od Essenece... no takže se prostě těším, až všechno uvidím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden nápad na šablonky už mám, tak jen aby mi neuletěl z hlavy. :D
      Jsem ráda, že se těšíš. :D

      Vymazat
  18. Odpovědi
    1. Musím říct, že na nehtech nevypadají vůbec zle ! :) Zatím mám vyzkoušené dva a dobrý. :)

      Vymazat
  19. Ani neviem, čo sa mi tu páči najviac :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mívám podobný pocity u prohlížení nákupů ostatních. ☺

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...