čtvrtek 4. června 2015

☼ Květinový Nail Art ☼


Pěkný čtvrtek :)

Už jste četly o swapu, který jsme se Suzi uskutečnily ? :) Pokud ano, tak už víte, že tyto květinové vodolepky jsem si našla v balíčku, který mi Suzi poslala. Jak je teď nádherně teplo a všude to voní květinami, ihned jsem dostala na tyhle roztomilé ozdoby náladu.

Samozřejmě jsem si zase dlouho lámala hlavu, jak to barevně zkombinovat. Nakonec padla volba na dva velmi oblíbené odstíny - OPI Thanks a Windmillion a Barry M Berry Ice Cream.

Nevadí mi slaďoučká manikúra, ale občas to ráda ztlumím takovým odstínem, jako je právě ten od OPI. Co na to říkáte ?

Takže nehty jsem nejdříve nalakovala dvěma vrstvami barevného laku, nechala uschnout a chopila se vodolepek. Vystřihla jsem si motiv, odstranila ochrannou fólii ( když to neuděláte, tak motiv z papíru nedostanete ), chytla na pinzetu a ponořila na cca 30 vteřin do studené vody. Poté šel s pinzetou obrázek hezky sejmout z papíru a umístit na nehty. 

Teď už potřebujete jen dvě věci - něco měkkého, čím si vodolepku na nehtech trochu "vyžehlíte", ale nepotrháte ( já používám vždy čistící ušní tyčinku ), a Top Coat, kterým si celou manikúru zakončíte. 

Měla jsem náladu přidat ještě cosi navíc, takže jsem v okolí květin přidala pár puntíků s bílou akrylovou barvou a na ukazováku a malíku po celé ploše nehtů. 




Blbnu s novým kloboučkem :))


Užívejte si pěkného počasí a doufám, že se líbilo. ☺♥


26 komentářů:

  1. vybrala si k nim úplne úžasnú kombináciu farieb, ešte aj tie bodky sa mi k tmu veľmi páčia ♥ Nesklamala si nechtíkmi, ale to je nám všetkým jasné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám velkou radost z takové chvály ! ♥ Děkuju, Suzi. :)

      Vymazat
  2. Zajímavá kombinace, asi by mě to nenapadlo, ale vypadá to dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. To je povedené :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekná kombinácia, vyzerá to super :))

    OdpovědětVymazat
  5. Prima kombinace barev jako vždy, opět krásně sladěno :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné nehty a krásná kombinace barev, která se k sobě moc hodí :-)
    LuxureGirl

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné nehtíky :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-samponu-klorane.html

    OdpovědětVymazat
  8. Jak to děláš,že ty barvy dokážeš vždy tak dokonake zkombinovat?:-)Nevím,jestli bych měla na ty vodolepky trpělivost,ale vypadají efektně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to ono se asi jen zdá :) Vystřihneš, namočíš, sloupneš a nalepíš. :D
      A děkuju, to moc potěší. :) Velkou pomůckou jsou vzorníky, kdy si je rozložíš a už vidíš barvy, co by spolu vypadaly dobře. :))

      Vymazat
  9. Krása :) vždycky přijdeš s něčím, u čeho bych čekala, že to k sobě nepůjde a nakonec to vypadá dokonale :D

    OdpovědětVymazat
  10. Krása! Ty s těma kombinacema prostě nikdy nezklameš ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju !! :-* A ty svými milými komentáři taky nikdy nezklameš ♥ :)

      Vymazat
  11. Moja zlatá, ty dokážeš aj z úplne obyčajných nálepiek spraviť dokonalú a zaujímavú manikúru!!! Opäť krásne :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...