úterý 16. června 2015

Chihuahua :)


Ahojky,
dlouho jsem přemýšlela, co provedu s těmito nálepkami. Pak jsem si jednoho dne řekla, že si nalakuju modro bílou kombinaci - v hlavě se mi rodil nápad na něco námořnického, ale nakonec to dopadlo trochu jinak. ☺

Prsteníček jsem nalakovala bílým China Glaze Snow a ostatní nehty modrým Gosh 593 Midnight Blue, který mám ze swapu se Suzi.

Poslední dobou mám puntíky hodně v oblibě, takže ty jsem si vytvořila na všech nehtech s modrým podkladem pomocí bílé akrylové barvy a zdobící kuličky.

Samolepky jsem si kupovala ne letošním veletrhu za 35,-Kč a koupit je můžete třeba na Modeláži nehtů, pokud by někoho zaujaly. :)

Psík na prsteníku drží v tlamičce kostičku, což na bílém podkladu kapánek zaniklo. :))








Odinovo VELMI oblíbená pískací hračka. :)) Taky ji po chvíli začal nervózně hledat. :D ♥






Rekvizity laskavě zapůjčil pan Odin. :)

Přeju vám pěkný den. :)

20 komentářů:

  1. To je tak krásně roztomilé :) Příznám se, že kombinace takových nálepek a puntíků by mě nenapadla...zase jsi mě překvapila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten modrý je krááásný, a puntíky jsou top.

    OdpovědětVymazat
  3. To je ťuťu:-)Manikúra s pejskama je prostě nej...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je milee.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná manikůra.. :-)

    ‪http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to moc děkujeme panu Odinovi, že rekvizity zapůjčil, je to totiž super :D Ty mě snad těma puntíkama nakazíš a taky s nima něco udělám, moc se mi na tobě líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Odin je velice ochotný pejsek. :D Jé, to moc děkuju. <3 Jen tvoř, jsem ráda, že se tak líbí, Aničko. :)

      Vymazat
  7. To je rozkošné :)
    A neurazil se pan Odin, že nemáš na nehtech jeho, ale čivavu? ;) A ještě mu vezmeš míček :-D To by mi moje jorkšírka asi neodpustila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No trochu jsem si koledovala, že. :D Panička roku, fakt. :)) A moc děkuju ! :-*

      Vymazat
  8. Som teraz trochu zaváhala, ja som písala o medvedíkových nálepkách, že uf, pozriem na ne ešte raz, dobre, ja tam mám medík, ja mám medvedíkov :-))) Oni sa tie nálepky v zložení líšia, ale postavička je rovnaká :-) A teším sa, že si zakomponovala aj visačku :-D Gosh vyzerá úžasne, teraz som po ňom zatúžila aj ja :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pak jsem si říkala, že jsem ti taky mohla přibalit nějaké ty psíčky. :D
      Bez visačky by to nešlo v tomhle případě. :))) Gosh je super, vypadá moc krásně a už se těším, až tu bude samostatně. :)

      Vymazat
  9. Jako milovník psů tohle určitě můžu, nemáš ještě něco s retrívrama Romčo? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Néé, jen samý kapesní pejsci. :D Ale i to je už pokrok - jako pejskomil jsem doteď měla zdobení jen s kočkami. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...