středa 20. května 2015

Nail Art? Street Art! Článek pro časopis Modeláž nehtů :)


Pěknou deštivou středu přeji :)
Jsem potěšena, že jsem opět mohla být v časopisu Modeláž nehtů, kde najdete dva mé Nail Arty na téma Komiks a Street Art. 

A co jsem si tedy nachystala ? :)



Když se řekne komiks, tak první co mě napadne jsou různí super hrdinové s těmi nejrůznějšími nadlidskými schopnostmi. Ale to, co jim vdechne život a bez čeho by se tedy takový komiks neobešel, jsou klasické bubliny se slovy a citoslovci. A právě tuto část jsem se rozhodla přenést na své nehty.




Ukazováček s malíčkem jsem oblékla do žlutého šatu v odstínu Resort Yellow, prostředníček do šedomodré Fashion is Forward a prsteník do červené Competition Red - vše značky Nubar.
Jakmile byly laky suché, mohla jsem se dát do tvoření svých komiksových nehtů. 

Na další tvoření jsem už potřebovala jen dvě akrylové barvy značky Maimeri v odstínech Titanium White a Black a tenký štětec pro Nail Art 5mm dlouhý. 
Nejdříve jsem na ukazováčku pomocí štětce a bílé akrylové barvy vytvořila půlměsíc, do kterého jsem opět štětcem vytvořila puntíky, které jsou pro komiks tak typické. Pod půlměsíc přišla střapatá "bublina", kterou jsem obtáhla černou akrylovou barvou a vytvořila nápis "Pow".


Prostředník jsem zaplnila bílými hovorovými bublinami, prsteník bílým obláčkem, který jsem následně taktéž obtáhla černou akrylovou barvou. Na malíčku jsem vytvořila dva silnější pruhy s puntíky v postranních částech. Připomíná mi to opasek na šatech nějakého super hrdiny. 
Vše jsem zalakovala dvěma vrstvami Top Coatu pro hladký a lesklý finish. 



Street Art - každý při tom slově určitě vidí pouliční zdi pomalované obrazy, nápisy, myšlenky autora.
Já jsem se tuto manikúru rozhodla pojmout v dívčím duchu, kde převládá má oblíbená levandulová barva a třpyt.



Jako podklad jsem si zvolila jemný levandulový odstín od značky Nubar - Love it, který jsem nalakovala na ukazováček a malíček. Tento lak schne do matu, což mi pro tento případ velmi vyhovovalo, protože na tyto dva nehty jsem pomocí tenkého štětce pro Nail Art vytvořila s černou akrylovou barvou efekt kapající barvy, což na matném povrchu hezky vyniklo. Obrys jsem následně vyplnila pomocí štětce a zvolila jsem si lak Nubar v odstínu Petunia Sparkle, který se krásně třpytí.


Prostředníček s prsteníčkem jsem nalakovala šedým lakem Nubar v odstínu Stronghold, který má symbolizovat zeď. S tenkým štětcem a bílou akrylovou barvou jsem vytvořila nápis Bad girl, který jsem na závěr obtáhla opět levandulovým odstínem Love it a přidala dva pruhy, které jsem vybarvila s Petunia Sparkle. Pro zachování matného vzhledu jsem Top Coat použila jenom na prostředník s prsteníkem.





Časopis lze zakoupit zde za 50,-Kč
Doufám, že se líbilo a mějte se krásně. :)

20 komentářů:

  1. Moc gratuluji, Romanko, k dalšímu článku! :) A musím říct, že tedy klobouk dolu! Mně zadat takové téma, tak bych asi byla ztracená a nevěděla jak se s tím poprat. Takže velikánská pochvala! Moc se ti to povedlo :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatá, Aničko, mockrát děkuju :-*
      Však jsem taky chvílemi byla už pěkně zoufalá, že snad nic nevymyslím. :D S tím komiksem jsem docela spokojená, ale street art mohl být lepší. :)

      Vymazat
  2. Celebritaaa...gratuluji....paráda...jsi šikulka....moc povedené nailarty:))

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi vážně šikovná,Romčo...moc gratuluju k úspěchu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, jsi šikovná a gratuluji :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-bag.html

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda opravdu moc a moc krásné.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Teším sa s tebou! Zaujímavá téma, asi sa nechám inšpirovať, keď budem mať viac času :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nech. :) Překvapilo mě, jak pěkně to s těmi akrylovými barvami jde. :)) Děkuju ♥

      Vymazat
  7. Nail art na túto tému som ešte nerobila, ale keď vidím, ako sa to tebe krásne podarilo, tak túšim tiež niečo vyskúšam :) Časopisy veľmi v obľube nemám, oproti blogom sa tam toho veľa človek nedozvie, ale tento by ma teda bavil čítať určite :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen vyzkoušej, už teď vím, že to bude krásná podívaná. :) Taky nejsem zrovna časopisová, tenhle je ale fajn. :)

      Vymazat
  8. Ty víš, že Nubráky miluji a jak jsou ješě spojeny v nail artu, prostě hezké :)

    OdpovědětVymazat
  9. Teda ty si s tím dokážeš vážně vyhrát :) A gratuluju k článku v časopise, musíš na sebe být pyšná :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně je to příjemný pocit, o tom se mi ani nezdálo, že by se mohlo stát. :) Děkuju ! :)

      Vymazat
  10. Tak ty jsou doknalé! Obdivuji Tvou práci :) A gratuluji k článku, musí to být super pocit :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...