sobota 2. května 2015

Měsíc duben s MKK ☺


Přeju hezkou sobotu.
Je čas na další měsíční shrnutí. Takže co se dělo v dubnu ?


Vezmu to jen zkrátka. V dubnu se konal veletrh, který jsme s kolegyňkou s chutí navštívily a co jsem si odnesla jste viděly zde. Byl tu nail art Nahá manikúra vytvořený speciálně pro časopis Modeláž nehtů. Ukázala jsem vám asi ten nejkrásnější efektový lak od Cuccio, zlobivého OPI :)) a spoustu dalšího. :)

Dál se asi rozepisovat nebudu, takže teď fotky. :)

•Laky Claire's v mini sadě za 269,-Kč •Pan Odin dostal obojek proti klíšťákům a hrozně ho to znavilo :D •Balení sovičkových kapesníků ♥ •Můj nový oblíbený šál
•Ulovený první Cien •Nová dekorace •Oďák dostal novou hračku a naprosto ji miluje :D •Konečně jsem vyvětrala kabelku, kterou mám od Vánoc, ale nechtěla vlézt do záběru :)
•Ještě začátkem dubna sníh :) •Malý nákup z Rossmanna •Řasenka mi ze začátku žádný zázrak s řasami neudělala, ale po týdnu používání to už začíná být ono

Tak to byl duben, snad se líbil. :)
Užijte si víkend.

15 komentářů:

  1. Skvělé fotečky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-tip-c11.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ach to Cuccio! Inak pozreám, že apríl bol celkom farebný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen pár posledních příspěvků jsem moc nevychytala - stále se opakující podobné odstíny. :D
      Už se těším, až nafotím druhého Cucciáka ! :)

      Vymazat
  3. Super měsíc jako vždy a největším favoritem ceého měsíce je za mě nahá manikúra :) přejeme s Bárníkem hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, Hani <3 Podrbání Bárníkovi a víkend si užijte i za nás, já ho bohužel trávím v práci. :(

      Vymazat
    2. Mě to čeká teď o víkendu hned dvě 13 náctky za beou a dnes jsem z jedná taky přišla, naštěstí zítra mám volno

      Vymazat
    3. Jé, tak ať to uteče o tom víkendu. Je to hrozně dlouhý. :/

      Vymazat
  4. Ten od Cien vypadá pěkně, takhle temná modrá se mi na nehtech děsně líbí :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem ho měla jen na jednom nehtu v kombinaci s béžovým odstínem. Vypadá dobře, snad se podaří i fotky. :)

      Vymazat
  5. Doufám, že bude článek s laky Claires, pořád na ně koukám v obchodě, ale nikdy jsem si žádný nekoupila, nějak se mi jim nechce věřit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dosud jsem měla jenom jeden a byla jsem spokojená. Já hrozně slintám nad těmi mléčnými s glitry, teď mě mrzí, že jsem si nějaký nevzala. Ty velké na mě působí vcelku dobře, ale ta sada maličkých mi připadala jako ty dětské holčičí sady malovátek. :D Ale ty dva, co jsem zatím zkoušela, jsou fajn, tak snad jsem neprohloupila. :)) Článek bude snad brzy. :)

      Vymazat
  6. Super fotky! Ty láčky claires mám taky a ten dole uprostřed je fakt boží, vypadá skvěle snad přes všechny laky. Strašně ráda ho kombinuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jo, vždyť ty je máš vlastně taky. :) Na dnešek jsem měla ten vlevo nahoře přes ten vpravo dole a paráda. :) Jen škoda, že tihle prcci nemají ani název. Děkuju, Aničko. :)

      Vymazat
  7. Až na zopár výnimiek to bol taký fialovo-neutrálny mesiac :-))) Alebo sa mi to len zdá? Ja sa teším na tie Claire´s laky a mne sa podarilo uloviť sovičkové kapesníky v DM - ke

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No těch posledních pár příspěvků se moc nepovedlo. :/ Byly hrozně podobný.
      Snad ty Claire's nafotím co nejdřív. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...