čtvrtek 9. dubna 2015

Nail art vytvořený se štětcem Essence



Ahoj :)

Dneska mám pro vás nachystaný nail art a tři laky. Barevně mi to hrozně připomíná Velikonoce, což teda nebyl úplně záměr. :) Ovšem při pohledu na tu kuřátkovsky žlutou je mi skoro až líto, že jsem se o nějaký velikonoční nail art nepokusila. 

Vějířovitý štětec od Essence ( někde dole bude vyfocený ), mám už pěkně dlouho a teprve teď jsem se odhodlala ho vyzkoušet.

Všechny nehty jsem nalakovala s bílým China Glaze Snow a nechala uschnout.
Vzala jsem si tři barevné laky - Gosh 571 Wild Lilac, China Glaze Too Yacht To Handle a Nubar Resort Yellow. Na tvrdý papír jsem vždy nechala spadnout pár kapek laku ( začala jsem s ChG a pokračovala s Gosh a Nubarem ), do kterých jsem namočila štětec a tím následně přejížděla rychlými a krátkými tahy po nehtech. A když se to pak všelijak navrstvilo, vzniklo z toho toto. :)









Tentokrát jsem nafotila i samotné laky, protože tu teď toho mám tolik, co čeká na nafocení, že nevím, co dřív. :D


Začnu se žluťáskem, který mě až překvapil, jak pěkně vypadá sám bez dalších ozdob. Jako asi hodně holek, ani já vyloženě žlutou na nehtech nevyhledávám a možná si ani tenhle kousek mezi vámi nenajde své příznivce ( ale třeba jo, kdo ví :-)

Jeho jméno je Resort Yellow a pochází z kolekce jaro/léto zvané My Sweet Escape.
Lakoval se dobře, má tekutější konzistenci, ale lak nikam nezatékal. Ke krytí jsou však potřebné 3 vrstvy, anebo 1. slabší a 2. silná, jinak se objevují místy lysinky.

Štěteček je příjemně měkký a lakování jsem si i přes ty 3 vrstvy užívala.

Koupit jej lze za 150,-Kč na eshopu modelážnehtů.cz, které děkuji za jeho poskytnutí. :)





Dalším použitým fešákem je tento mentolový odstín, který je ve skutečnosti maličko tmavší a jež nese název Too Yacht To Handle.

Konzistence je opět tekutější, ale bez zatékání.
1. vrstvu jsem lakovala slabou a 2. dala silnější, což stačilo.

Bála jsem se, jestli nebude barvit nehty a nehtové okolí, ale nestalo se tak. :)

Mám ho od čtenářky Míši a moc jí za něj děkuji. :)
Lak seženete opět na modeláži za 150,-Kč






A lak Gosh, který mám od Suzi :) Článek na něj už byl, přečíst si jej můžete zde. Už jen řeknu, že jsem lakovala 2 vrstvy.







Mějte se krásně :)

18 komentářů:

  1. To vypadá fakt krásně, budu to muset o víkendu vyzkoušet :)

    Radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že to budeš zkoušet, ať se daří. :) A děkuju, Radu. :)

      Vymazat
  2. Veľmi vydarené! Krásna kombinácia farieb. Asi tiež oprášim svoj vejárový štetec :)

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá to moc dobre, ako nejaký vzor na látke. A farebná kombinácia je úplne super

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné jarní nehtíky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty barvičky krásně ladí:-)navíc ten fialkový Gosh je dokonalý-škoda,že u nás není...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velká škoda, taky si myslím. :( Moc děkuju. :)

      Vymazat
  6. moc krasny, ja mam ten stetec z ebay a vubec mi to s nim nejde :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda. :/ Tak můžeš zkusit ještě ten od Essence, šlo to s ním dobře. :) A moc děkuju. :)

      Vymazat
  7. TUhle techniku už jsem chtěla taky zkusit ale nějak furt není čas a asi dlouho nebude díky nové práci grr. Jak to Romčo děláš, když máš 12-ctky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože mám pak naštěstí vždy týden volno během kterého si nafotím. :)) Pracuju celý týden od PO - NE a to opravdu nemám čas na nic, ale pak si to takhle vynahradím. Tenhle týden je to teda pěkně šílený, protože nám vypadl kolega a zaskakuju, takže jsem tak trochu mrtvá a ani na tu výstavu se zřejmě nedostanu. :( Jinak k nové práci gratuluju, Hani. :)

      Vymazat
  8. Taky ten štěteček mám, přišel mi z Avonu, ale přistál v šuplíku a zatím je nepovšimnut, no kdo ví, třeba ho vytáhnu :) Moc se mi to líbí, jak to je sladěné, jsi moc šikovná, skvělý jarní a osvěžující nail art! :) A samostatné barvičky jsou taky super, nejkrásnější je ten mentolový od ChG <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už musela, už tu byl nepřiměřeně dlouho netknut. :D
      Děkuju ♥ No ten ChG je moc pěknej, taky se mi líbí. :)

      Vymazat
  9. Moja prvá reakcia: "No do kelu, to je krása!" :D Fakt krása, tie farby tak skvelo ladia a celkový efekt sa ti neskutočne vydaril.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...