pondělí 13. dubna 2015

Nahá manikúra pro časopis Modeláž nehtů :)


Přeji vám krásné pondělí :)

Vážně bych nečekala, že bych zrovna já mohla být v nějakém časopisu. A ono se to stalo. :))
Skrze spolupráci s modelážnehtů.cz jsem byla oslovena pro vytvoření nahé manikúry do dubnového speciálu. Okamžitě se mi začaly v hlavě rojit nápady a takhle to dopadlo :)




Nahou manikúru miluji hned z několika důvodů. Nehty zahalené do nude odstínů na mě působí vysoce elegantním a čistým dojmem. Pro vaše nehty jsou navíc skvělými společníky ve chvílích, kdy na sebe nechcete poutat příliš pozornosti, ale přesto chcete mít pěkné a upravené nehty. Já jsem pro tuto manikúru použila CND Vinylux v odstínu Powder My Nose, což je nádherný mléčně zbarvený odstín. 
Líbí se mi, když jsou jinak nenápadné nehty zvýrazněné jedním dominantním prvkem. Proto jsem na prsteníček aplikovala tmavě a světle modré kamínky Horse Eye, které nehtům dodaly slavnostnějšího vzledu. 








A mám radost, že v tom samém čísle najdete i Aničku <3 :)

O laku CND vám napíšu ještě samostatný článek :)

Mějte se hezky a příště budou nákupy z Interbeauty ! :)

27 komentářů:

  1. Jůůů, moc gratuluji, Romanko! ♥ Moc se ti to povedlo, ten CND vypadá úžasně, skvělá volba :) Taky jsem měla radost, když jsem tě v časopise našla, jako první jsem poznala nehty a říkala, že to jsi přeci ty! :D A děkuji za zmínku, hihi :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Aničko <3 Ten CND je nádherný, miluju tyhle barvy, jen to krytí by mohlo být lepší, ale o tom příště. :)))
      No já jsem měla fakt radost, že jsme se sešly v jednom čísle společně. :D Už jen to být tam, ale být tam se svou oblíbenou blogerkou.. :-*

      Vymazat
  2. Krásné :) jemné a přesto výrazné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, přesně tak jsem chtěla, aby to působilo. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  3. Fiiiiha! Pecka, gratulujem :) Manikúra je naozaj krásna, páči sa mi odtieň aj zdobenie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné zdobení, pokusím se vytvořit si něco podobného. Jen by mě zajímalo, jak ty kamínky drží, dobře? Neopadávají?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamínky držely skvěle, spíš byl problém je sundat. :D Já je vždy pokládám do ještě měkkého laku, zatlačím ( třeba dřívkem ), opatrně zalakuji top coatem a pak drží jak přibité. :)) Děkuju ti :)

      Vymazat
  5. Moc gratuluju k úspěchu... a nehty jsou nádherné-ty kamínky tomu dodávají vážně šmrnc:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Odstín laku je moc příjmený na pohled, jsem zvědavá na samostatnou recenzi, jestli opravdu vydrží 7 dnů. A kamínky tomu ještě nasadily elegantní dojem :) a gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že jsem zatím vydržela asi 4 dny a pak jsem prostě musela lakovat něco dalšího, protože už jsem nutně potřebovala změnu. :)) Děkuju moc, Hani. :)

      Vymazat
  7. Ty a nude laky = ty a glitrové, jednoducho na jednotku. To modré zdobenie k nude laku tak pristane. Myslím, že si tieto laky na jeseň na Interbeauty všimnem a nejaký vyskúšam :-) K článku v časopise gratulujem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně mě lákaly ty nové odstíny, když jsem je viděla na veletrhu. :D Snad zas někdy příště. Děkuju, Suzi ♥♥♥

      Vymazat
  8. Jednoduše - nádhera! :) Moc povedené! :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  9. skvělé!! a docela by me zajimalo,jak dlouho ti ty kaminky na nehtu vydrzely :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dokud jsem je nesundala. :)) Tuhle manikúru jsem nosila asi 2 dny. Jak jsem psala o pár komentářů výše - spíš jsem myslela, že je nesundám. :D A děkujuuu ! :)

      Vymazat
  10. Gratuluji :* Moc hezké!! A ještě jednou děkuji za lístky, byla to bomba a budu na to vzpomínat dlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, no tak to jsem vážně moc ráda, nemáš vůbec za co. :-*
      Moc děkuji ! :)

      Vymazat
  11. Gratuluji k článku :-) Manikúra je překrásná :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Toto je jeden z najkrajších nailartov aké som videla. Brutal!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je moc povedené. :-) Klobouk dolů. Podobný nailart jsem také už párkrát zkoušela doma, ale moc to teda nedopadlo. Rozhodně ne takhle hezky. Od té doby teda na nehty raději chodím do tohoto studia https://beautiful-me.cz/ Tam mám alespoň jistotu, že se o mě vždy dobře postarají. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já také používám zdobení nehtů . Mám různé třpytky, kamínky a samolepky, tak když se mi chce, tak si s nehty dokážu pěkně vyhrát :-D . Od té doby, co jsem si zdobení na nehty koupila, tak když si nehty jen nalakuji, tak mi přijde, že jim pořád něco chybí :-D .

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...