neděle 5. dubna 2015

4x Nubar - Love It, Palau Coral, Petunia Sparkle a Oh Baby Pink



Hezkou neděli přeju :)

Už celé 4 měsíce tady nebyl žádný Nubar, což si žádá nápravu ! Takže dnes si ukážeme rovnou 4 kusy. :)

Laků téhle značky se mi doma nastřádalo celkem dost kusů a až na pár výjimek jsem moc spokojená. Laky mají fajnový tenčí štěteček, se kterým se v pohodě dostanu co nejblíže k lůžkům nehtů a celkově se mi s těmito laky pracuje tak nějak dobře.

Laky mají 15ml, neobsahují formaldehyd, ftaláty ani toluen a sehnat je lze za 150,-Kč např. na modeláži.
Tyto 4 kusy, které vám dnes chci ukázat, jsou navíc všechny skladem.. :)




Love It je ve skutečnosti mnohem hezčí.
Je to moc pěkný levandulový odstín s velkým podílem bílé. Na jaro úplně perfektní pastelkový odstín, ve kterém byste naživo viděly ještě o kapku fialkové navíc. :) Jeho lakování je trochu horší. Má takovou zvláštní polohustou  konzistenci a sem tam se na štětečku objevily hrudky. Z předchozích zkušeností jsem ho lakovala ve dvou silnějších vrstvách, protože jinak se mi tvořily lysinky a musela jsem lakovat vrstvy 3.

Po zaschnutí je jeho povrch spíše matný a na dotek jakoby gumový. :) Mně se v tom stavu líbí a vůbec bych ho top coatem nepřetírala, ale bohužel se mi místy vytvořily hrudky a jednou vrstvou jsem ho tedy přetřela.

Lak pochází z kolekce Social Butterfly.






Palau Coral je moc hezký a zářivý korálový odstín.
Stačily by mu 2 vrstvy, ale nakonec jsem lakovala 3, protože mi při 2. připadalo, že vidím rýhy. Pro běžné nošení to ale nebylo nic do očí bijící. Lakování s ním bylo fajn, nikam nezatékal a po nehtech se roztíral jak po máslíčku.
Už sám o sobě se pěkně leskne, takže jsem top coat ani nepoužila.

Lak je z Coral Collection.






Petunia Sparkle je tvořena čistě drobounkými glitříky v čiré tekutině.
Konzistencí je krásně tekutý a nanáší se velmi pohodlně. Úplně mu stačí 2 vrstvy ke krytí, ale sem tam se mu nechtělo na 100% pokrýt malá místečka na koncích nehtů. Z toho důvodu jsem lakovala 3 vrstvy. Schne rychle, takže to nebyl žádný problém. Po zaschnutí je jeho povrch lehce hrubý, ale to mi nevadilo, naopak se mi to líbilo, takže bez top coatu.

Lak pochází ze Sparkles Collection.






A dostáváme se k poslednímu kousku, kterým je Oh Baby Pink, což je můj favorit téhle čtyřky.
To je prostě tak nádherně něžná barva. ♥ Jeho nošení si fakt užívám.
Ale bohužel zase to lakování. :( Musela jsem ho lakovat ve 3 vrstvách, protože 1. je samá lysinka a 2. už je sice lepší, ale ne dokonalá. Já mu ovšem vše odpouštím, protože jsem se do něj zamilovala. A když ji ho miluješ, není co řešit. :))

Lak pochází z Classic Collection.







A váš favorit ? :)
Hezký den.

P.S. za odstíny Palau Coral, Petunia Sparkle a Oh Baby Pink moc děkuji Míše. :)

19 komentářů:

  1. Teda, všechny mají úplně nádhernou barvu! Dostaly mě všechny, kromě toho korálového, ale ne že by i ten nebyl hezký, jen asi podobný už doma mám. Už jsem dlouho žádný lak od Nubaru neprovětrala, tak bych to měla udělat..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se jich teď nahromadilo hrozně moc, takže podobný článek zas bude. :)) Ten korálovej je pěknej, ale taky mám spíš jiný favority. :)

      Vymazat
  2. No,překrásné jsou všechny,ale straka ve mně se nezapře,takže Petunia Sparkle vítězí:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! Ten Oh Baby Pink je dokonalý, přesně chápu o čem mluvíš ♥ taky bych si ho zamilovala (nebo už se možná stalo) a veletrh za rohem.. no sakra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, úplně mě dostal :) No veletrh, se už nemůžu dočkat ! :D

      Vymazat
  4. Všechny barvičky jsou krásné, ale nejvíce mě dostal ten třpytivý fialový. To je teprve krasavec :) Jak to tak vidím, budu si muset taky co nevidět nějaký Nubar pořídit :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dají se pořídit krásný odstíny a navíc celkem často bývají akce 3+1 zdarma :) Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  5. Petunia Sparkle můj jasný favorit :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krasné jsou všechny :) Asi jen ten korálový bych nemusela, ale to protože jich mám doma už dost..:D No těším se na veletrh tam asi nějaký Nubárek koupím..a vlastně ještě hromadu dalších věcí..:D Taky se chystáš, že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na veletrh se chystám, v pátek jedeme s kolegyní a obě se už nemůžeme dočkat. :) Na nějaký Nubar a ChG tam rozhodně taky dojde :)) Ale moc doufám, že zas narazím na nějakou zajímavou barvu ve výprodejovém koši OPI. Posledně to byl Thanks a Windmillion, který úplně miluju, The Living Daylights a ten pískový Alcatraz ♥
      On by ten korálovej možná lépe zapadl v jiné sestavě barev, ale tak co už. :D

      Vymazat
  7. och, tá Petunia a Love it, aj posledný, joj, neviem sa rozhodnúť :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Takhle pospolu jim to stejně sluší nejvíc. A u mě je to Oh Baby Pink, Love It, Petunia Sparkle a pak Palau Coral. :))

      Vymazat
  8. 3. a 4. se mi líbí nejvíc a teď nevím, který z těch dvou víc, ale asi ten fialový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zamilovala ten růžový. :) Ale Petunia je krasavice. :)

      Vymazat
  9. krásne nafotené! najviac sa mi páči Love It, podobný mám vyhliadnututý od Orly Cake Pop:) a pekný odtieň má aj Oh baby pink!:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...