neděle 22. března 2015

Sally Hansen 640 Plum Luck & kombinace s Miss Sporty Candy Shine


Zdravím vás při neděli. :) 

Co mi v práci začala zase 12 hodinová pracovní doba, jsem úplně bez energie. Snad si brzy zase zvyknu a na blogu to v mém pracovním týdnu nebude tolik znát. :) Nafoceno jsem měla, ale donutit se po 20. hodině něco psát, to už je druhá věc. :D

S tím vás ale nebudu zatěžovat a přejdu k dnešnímu švestkovému krasavci, kterého mám od milé čtenářky Míši H.

Je jím odstín Plum Luck od Sally Hansen z řady Complete Salon Manicure a jak název dnešního příspěvku napovídá, bude ho doprovázet efektový lak od Miss Sporty. Vím, že tu tento efektový lak byl nedávno, ale ta kombinace se mi fakt moc líbí. 



Plum Luck, jakožto spíše podzimní odstín, se mi i přes přicházející jaro na rukou moc líbil a vůbec mi nevadilo, že je to studenější odstín. Já si tak nějak celoročně nosím, co mě napadne.
Tak nějak jsem si odvykla od širokých štětečků, které tahle značka používá a spíše mám momentálně období, kdy mi více vyhovují užší, rovně střižené štětečky. Navíc tenhle konkrétní kousek má ten oblouček z jedné strany trochu "ukouslý", tak mi odpusťte trochu horší lakování.

Lak jsem nosila ve třech vrstvách. Ne že by ve dvou nekryl, ale stačí jeden tah navíc a lysinka je na světě. Takže minimum tahů, silnější 2. vrstvu a je to v pohodě. :) Lak se pěkně leskne, ale pro rychlejší schnutí jsem použila top coat. 






A teď již výše zmíněná kombinace s Miss Sporty Candy Shine 003 Pop Rocks. :)









Pokud je Plum Luck stále k dostání, tak jej seženete nejspíše za 259,-Kč v drogeriích DM. A pokud vás zajímá něco více k efektovému laku Miss Sporty, tak článek najdete zde :)

Já se dnes loučím a mějte fajn den. :)

28 komentářů:

  1. Nádhera. Podobný švestkový odstín mám od Maybelline, ale po pravdě ho moc nenosím. Ani nevím proč, protože je to moc krásná barva. Ale ten efektový lak od Miss Sporty je dokonalý, opět jsem se přesvědčila, že ho nutně potřebuji :)

    Radu - Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já teď pro změnu nosím skoro pořád samý vínový a tyhle švestkový barvy. :)
      Mám radost, že se kombinace líbí, Radu. :)

      Vymazat
  2. Ale že jim to spolu sluší, že ano. Švestkáč vypadá na podzimní nošení pěkně :) a jsem s tebou zajedno, lakuji na co mám chuť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Hani. Proč se omezovat aktuálním ročním obdobím. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  3. Lak je nádherný sám o sobě, ale teda s tim top coatem je takovej hravej, fakt super!:))

    OdpovědětVymazat
  4. Kombinace se mi hodne libi, jdou uplne krasne k sobe.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto je úplný luxus. Samotný Plum vyzerá krásne, no s tým nadlakom... Mňam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Lak má krásnou barvu a v kombinaci s tímto top coatem je dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super, asi ještě hezčí než s tou růžovou. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Váhám, která kombinace se mi líbí víc. :)) Děkuju. :)

      Vymazat
  8. S tímhle lakem vypadá ten top coat velmi sofistikovaně...nádhera. A co se týče lakování-obdobím se neřídím a lakuji,na co mám náladu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ani jsem nečekala, že bude mít tahle kombinace takový úspěch. :)

      Vymazat
  9. Ty mě fakt štveš. Ten od Miss Sporty mám také, ale na mých nehtech prostě nevypadá tak pěkně jako na tvých :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to určitě ne. :) Každopádně jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  10. teda, s tým Miss Sporty mu to sekne!

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný odstín s top coatem i bez:))

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasná fialová a ještě hezčí s efekťákem. Ty dva se snad pro sebe narodily :D máš velký cit pro ty kombinace :) jinak mě občas něco poblázní jako jaro, Vánoce nebo blogy, že lakuju podle období, ale většinou se neohlížím a lakuju na co mám chuť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoří krásný páreček, že. :)) Děkuju, Aničko <3

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...