úterý 31. března 2015

Měsíc březen s MKK :)




Přeju pěkný poslední březnový den. :)

Opět jsem si nachystala pravidelné měsíční shrnutí i s fotkami, které jsem během tohoto měsíce přidávala na Instagram. Vesměs je tam k vidění pan Odin, já, zase pan Odin.. :))

 Co se týče nail artu, tak tenhle měsíc nic moc. Jen jeden vzor, kterému jsem ani název nedovedla vymyslet, což za mě vyřešila Suzinka - tribal nails of MKK :) 

Konečně bylo vhodné počasí pro focení holografů Worth the Risque a Revvvolution. Nechyběla ani recenze na poslední dva laky 100% Pure Custard a Souffle a na blogu se objevil první lak od Avonu GEL Finish Lavender Sky

Barvičkami hýřil poslední březnový článek na pětici texturovaných laků China Glaze, představila jsem vám svůj dlouho chtěný Pinky Swear od Color Club a předvedla dva efektové laky od Miss Sporty z kolekce Candy Shine - 003 Pop Rocks se Sally Hansen a s růžovým podkladem a 002 Pink Marshmallow

No už jsem se rozepsala víc než jsem původně chtěla, takže tady jsou fotky z března. :)

Pan Odin inkognito, aneb pes nechce pózovat :)
Coffee MKK Time - od mamči, ďakujeeeem :)
Přečtené knihy v průběhu února - března. G.G.Kay a trilogie Fionavarská tapiserie. Vracela jsem se k ní po roce, proto jsou na fotce jen poslední dva díly. Je to příjemná fantasy, doporučuju. Argo je velmi čtivá kniha, která vypráví o nejnebezpečnější akci CIA, kdy v roce 1980 exfiltrovali šestici amerických diplomatů z Teheránu. Film taky doporočuju. A Hobit aneb cesta tam a zase zpátky, asi není co dodat, každý zná. :) 

Hrál si s ní cca 3 dny než byla pozřena :D
Menší nákup. Ty linky nic moc..jediné gelové, co se mi nerozmazávaly, byly od Essence.
Oblíbená vlasová ochrana před teplem od got2be v DM za 74.90,-
KUK :)
Tuhle rtěnku jsem si strašně oblíbila. A to nejsem rtěnková ! Astor 301 Satin Mauve.






A dnes to zakončí pan Odin se svým blbnutím na posteli s kostičkou. :)

Mějte se krásně :)


7 komentářů:

  1. Opět pěkně naložený měsíc a pan Odin je stejnak nejlepší :) ta fotky s tou kostičkou, ty jejich výtazy nemají chybu :) že mu psoílám podrbání :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to Oďákovi vyřídím, i podrbání předám, ale snad mi moc nezpyšní ! :D
      Děkuju, Hani <3

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky a povedený měsíc :) Strašně ti to, Romanko, na fotkách sluší :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný březen....moc ti to sluší a pejsáčkovi také❤

      Vymazat
    2. Aničko, děkujuuu <3 :-*

      Adri, děkujeme moc ! :-* ♥

      Vymazat
  3. Krásny farebný mesiac, veľa práce a veľa krásnych príspevkov ♥ A som rada, že sa názov uchytil :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Název je perfektní, až si příště nebudu vědět rady, jakože taková chvíle určitě zas přijde :D tak se rovnou ozvu. :)
      Jsem moc ráda, že se tenhle měsíc líbil ! :) ♥

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...