úterý 17. března 2015

Jeden nail art pro dnešní den :)


Hezké úterý :)

Už to chtělo přijít i s nějakým nail artem, který podle mě docela dlouho nebyl, 
takže dnes jeden takový jednoduchý, který vznikl tak nějak náhodou. 

Já jsem totiž původně chtěla nafotit další kombinaci efektového laku Color Club - Suprise. Všechny nehty jsem nalakovala s jemným tělovým lakem Miss Sporty č. 110 a CC nalakovala na dva nehty. Jen tak mě napadlo vzít si bílou akrylovou barvu, štětec a spíše tak bezmyšlenkovitě si cosi tvořit.

Docela se mi to zalíbilo a rozhodla jsem se, že si vytvořím takovou jakoby dělenou mozaiku. Aby to ale nebylo přeplácané, CC jsem odlakovala ( dáme si ho někdy jindy, navíc tu poměrně nedávno byl )




Použila jsem bílou a černou akrylovou barvu, konkrétně značky Maimeri, kterou mi zaslal eshop Modeláž nehtů. Kousek od lůžka nehtu jsem vytvořila bílou vodorovnou linku pomocí štětce pro Nail Art a tu spojila půlkruhem, který jsem následně vyplnila opět bílou akrylovou barvou. Na konci nehtu jsem si vytvořila bílý pruh. Akrylové barvy rychle schnou, takže když jsem stejný proces opakovala na malíčku, mohla jsem se už pustit do práce s černou barvou. Ta spočívala spíše v náhodných tazích štětcem k vytvoření mozaiky, kterou jsem následně vyplnila čtyřmi barvami - Avon Lavender Sky, China Glaze Too Yacht to Handle, Astor Fashion Studio 229 Soft Hydrangea a Nubar Palau Coral. Musím říct, že až na Avon mi všechny zmíněné laky zaslala čtenářka Míša. ♥

Pak už stačilo přetřít top coatem a nail art byl hotový.

Všimly jste si, že je teď trendy manikúra, kdy je část nehtu jakoby nahá a zbytek nalakovaný ? Vídám to hodně na Instagramu. Co na to říkáte ? Mně se to většinou líbí, ale v některých případech to ve mně evokuje napůl sloupnutý lak. :D Napište, pokud jste to taky zaregistrovaly.






Tak se mějte pěkně a brzy zase nashle. :)

16 komentářů:

  1. Pěkný Romčo, náramně se ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné, Romanko ♥ mně by tohle asi nikdy z jen tak nějakého čmárání nevylezlo :D jsi moc šikovná. A to polo lakování jsem taky zaznamenala, celkem se mi některé kombinace a nail arty líbí, jenže si u toho vždycky říkám, že bych to já nemohla, protože mám zažloutlé nehty z lakování a hrozně by mi vadilo, že to prosvítá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vylezlo, Aničko, není to nic složitýho - možná trochu piplačka s tím vybarvováním, ale nic víc. :)) Jen je to místy takový křivolaký :D Mám stejný problém s těmi zažloutlými nehty, takže jedině nějakou věrnou tělovku, která by ten nahý nehet jen simulovala. :D
      Moc ti děkuju ♥

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Přiznávám, že chvilku to zabralo. :) Děkuju ! :)

      Vymazat
  4. Nádhera...a ta nude jako podklad je výborně zvolená-celé to pak krásně vynikne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že jsem spokojená, když to bylo vlastně celý jen takový náhodný pokus. :)) Moc děkuju. :)

      Vymazat
  5. Povedlo se ti to.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Hééézké :) Páči sa mi aj mozaika, aj farebná kombinácia. Negative space a sčasti nalakované nechty vídavam už tiež dosť dlho, občas sa mi to páči, inokedy menej, záleží, ako je to nakombinované. Už som sa na podobné aj chystala, len akosi nevyšlo zatiaľ :D Ale ďakujem za inšpiráciu, zapíšem si medzi techniky, čo musím skúsiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :)
      Jojo, opravdu hodně záleží na tom, jak se zkombinuje, ale většinou se mi nehty s touhle tématikou líbily. :)
      Budu se těšit, jestli to vyzkoušíš, protože to bude určitě krásná podívaná. :)

      Vymazat
  7. Šikulka...moc se mi to líbí, ale já bych na to neměla trpělivost:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku trpělivosti to chce, to asi jo. :)) Děkuju :-*

      Vymazat
  8. nazvime to "tribal nails of MKK" :-) Super, Romča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak jsem vůbec nebyla schopná vymyslet název :D
      Děkuju :-* :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...