čtvrtek 12. března 2015

Color Club - Worth the Risque


Ahojky :)

Já mám takovou radost, že vám tu konečně můžu ukázat holografický lak od Color Club. :) 
S ostatními laky se mi doma kamarádí už nějakou dobu a teprve tento týden se mi ho povedlo nafotit. Vůbec mi to nevycházelo - buď jsem trávila slunečné dny v práci, anebo mi slunce zalezlo dřív, než jsem stačila jít fotit. 

Lak jsem kupovala na eshopu moješminky.cz, kde je momentálně bohužel vyprodaný, ale všimla jsem si, že jsou skladem ještě nějaké miniatury, takže pokud máte v plánu nějaký nákup na šminkách, můžete si jej přihodit do objednávky - samostatně jsou totiž miniatury neprodejné.




Holografický efekt tohoto laku je spíše jemnější ( i když musím bohužel konstatovat, že foťák mu něco z krásy ubral - je sice jemnější, ale ve skutečnosti ještě o něco výraznější ).

Jak je krásný, tak se s ním i krásně pracuje. Když jsem ho lakovala úplně poprvé, tak jsem až radostí nadskakovala na židli, když už v 1. vrstvě vykukoval holografický efekt. :)) Lakování jsem si doslova užívala. Natíral se jako po máslíčku a díky užšímu štětečku jsem se pohodlně dostala co nejblíže k lůžkům nehtu a postranním částem.

Jelikož holografické laky mívají ve zvyku rychle schnout, vytvořila se mi sem tam lysinka, když jsem se s lakováním piplala a přejížděla štětečkem po nehtu víc než bylo nutné. Chce to tedy pracovat rychleji a rozněžňovat se nad ním později. :D

Kryje ve dvou vrstvách, ale na fotky jsem použila tři vrstvy, což rozhodně není na škodu. Připadá mi tak nějak intenzivnější.

Holografické laky neschnou zrovna do super lesku, takže ho přetřete ještě top coatem.












Ve stínu






Pan Odin pomáhá s aranžováním. :D

Doufám, že se líbilo a má otázka dnes zní : Po jakém holografickém laku toužíte ? Za sebe musím říct, že by se mi moc líbil Miss Bliss.

16 komentářů:

  1. Super Romčo, krsáně si ho nafotila, přemýšlím, že ten svůj asi budu muset přefotit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však ho máš krásně nafocený ( ale je pravda, že fotit ho je prostě zábava :))
      Děkuju, Hani :)

      Vymazat
  2. Podobný holografický mám doma a na slnku je to s ním paráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ja touzim po legendarnim holografu GOSH :-) kdyby mel nekdo tip,jak a kde ho ziskat.... Maceska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, jooo, ty jsou krásný. Kéž bych věděla, kde sehnat. :)

      Vymazat
  4. Holografy mám dva-jsou úžasné,ale nějak mi přijde,že moc nevydrží...Sluší Ti:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U tohoto mám v poznámkách, že vydržel asi 2 dny, ale každýmu může vydržet jinak no :) Děkuju moc :)

      Vymazat
  5. Já tenhle lak mám, na slunci je krásný, dokonalý, ale když je zataženo, tak je takový o ničem. Jinak nevím, asi všechny holografy, které jsem chtěla, tak je mám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se změní na takovou šedou myšku no. :)) Tak to na tom musím zapracovat, já ještě zdaleka nemám splněno. :)

      Vymazat
  6. Naprosto dokonalý :) Budu si ho muset také pořídit, protože je bezkonkurenčně nejhezčí!

    OdpovědětVymazat
  7. Super! Holografy mě vždycky fascinovaly, ale dodnes žádný nemám :) Musí to bejt zážitek ho mít na nehtech, zvlášť ten úplně holo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten úplně holo si snad brzy pořídím ( pokud to nebudu odkládat tak dlouho, jako s těmihle :) :)

      Vymazat
  8. Pripomína mi holografický lak od Gosh. Ja ani tak netúžim po holografickom laku, skôr túžim zachytiť holo efekt k mojej spokojnosti :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No občas mě mrzelo, že foťák nevzal úplně všechno. :) Snad až bude 100% "holouš" :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...