čtvrtek 26. března 2015

Color Club Pinky Swear


Hezký den přeji :)

Dneska to mělo být o několika texturovaných lacích China Glaze, ale to bych už asi nebyla já, abych jeden nezapomněla vyfotit a přišla na to až večer.. :)) 

Takže dnes to bude o Pinky Swear, který mám vyhlídnutý celkem dlouho. Jenže ho na šminkách neměli skladem. Až donedávna. Když mi tedy kolegyňka oznámila, že dělá objednávku, nevydržela jsem a připojila se. Ale bacha, vzala jsem jen tenhle jeden kus = jsem fakt dobrá. :))

Normálně jsem po jeho rozbalení nemohla uvěřit, že to je fakt on. Já nevím, ale prostě mi na všech fotkách připadal trochu jinej. Asi to bude tím, že na fotkách tolik nevynikne modrý třpytivý prach, který v laku je a který se mi právě asi už tak moc nelíbí. Nicméně na černém podkladu se už přiblížil mé představě blíž a nemůžu říct, že bych litovala. Je jak soukromá galaxie na nehtech. :)

Pinky Swear pochází z kolekce Celebration, stejně jako Valedictorian a Surprise.

Jeho konzistence je polohustá, nanáší se pohodlně a víceméně rovnoměrně. Vaše oko potěší růžové glitry, holografické glitry a světle modrý třpytivý prach. Lak je schopný krýt ve dvou silnějších vrstvách. Jeho schnutí je rychlé a když mu pomůžete dvěma vrstvami top coatu, bude na dotek krásně hladký.

Zkusila jsem ho samotný ( 2 vrstvy ), na fialkový podklad v jedné slabé vrstvě a na černý podklad v jedné silné vrstvě.









Jeho jemnější podoba na fialkovém Avon Lavender Sky








2 silné vrstvy bez barevného podkladu.








Pořídíte jej za 149,-Kč na eshopu moješminky.cz
Pěkný den :)

12 komentářů:

  1. Obe kombinace jsou skvely ...kvuli tobe,abych vykradla banku a nasledne nakoupila jen a jen laky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááá, děkuju za první komentář. :)) Nějaké tiskárně na peníze bych se taky nebránila. :)

      Vymazat
  2. Na tom fialokvém pokladu je pro mě best :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě vede černá, ale hned po ní je ta fialková. :)

      Vymazat
  3. Na černém je to prostě fešák...já nevím,že se mi většina těch efektových laků nejvíc líbí na černé:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach tá glitrová kombinácia, ach tie prv nechty ♥ ♥ ♥ Krása!

    OdpovědětVymazat
  5. No tak ten mě nadchnul! Vypadá strašně dobře v obou kombinacích a moc mi připomíná ten efektový top coat od Essence z limitky Cinderella, která se k nám bohužel nedostala a do toho top coatu já jsem zamilovaná ♥ ♥ takže děkuji za tip a alternativu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem zahlídla jenom tak letmo na fotkách, takže vůbec nevím. :)) Ráda jsem posloužila ♥ :)

      Vymazat
  6. Takéto laky veľmi nemusím, ale aj tak ma riadne zaujal. Najmä na čiernom podklade. Mňami mňami :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...