neděle 29. března 2015

China Glaze texture - In the Rough, Unrefined, Of Coarse!, Itty, Bitty & Gritty, Bump & Grind


Pěknou neděli vám všem :)

Protože tyhle barevné články, ve kterých vám představuju několik laků najednou, mám nejraději, ukážu vám tu dnes čtyři texturované laky China Glaze. Váhala jsem, jestli do článku přidat limetkový In the Rough, když tu nedávno byl sám. Ale tak pár fotek jsem mu pořídila, ať je tu mám komplet. :) 

Kdybych nebyla hlava děravá, byl tu tenhle článek už ve čtvrtek. Ve středu večer jsem si totiž všimla, že mám ještě jeden texturovaný lak - Bump & Grind, který jsem samozřejmě neměla nafocený. Štve mě to ? Ano. Překvapuje mě to ? Ne. :D

Některé kousky jsou stále v prodeji na modeláži nehtů - z těchto pěti už jen modrý a limetkový ( pokud jsem dobře hledala ), a ještě jeden oranžový. Jsou ale za pěknou cenu 99,-Kč

Všechny laky mají pěknou tekutou konzistenci a kryjí ve dvou vrstvách. Už po chvíli se tvoří texturovaný povrch, který je hrubý tak akorát ( a pokaždé si musím přejíždět bříšky prstů po nehtech, jak mě to asi nikdy nepřestane bavit :D )

Zvykla jsem si lakovat 1. vrstvu slabší, abych se pohodlně dostala všude tam, kam potřebuji, protože když už tu 1. vrstvu máte a zjistíte, že vám někde po okrajích chybí trochu nátěru, většinou se aspoň mně osobně špatně do toho místa vracelo, když byl už lak v hrubém stavu. Takže tu 2. si dávám silnější a lakování je tak celkem bezproblémové.

Za láčky mockrát děkuji čtenářce Míše. ♥




A pojedeme od konce, takže začnu s odstínem Bump&Grind, což je krásně sytá malinová barva.






Itty, Bitty & Gritty mi připomíná tlumenější korálový odstín.






Of Coarse! je ve skutečnosti ještě o trošku tmavší.






Unrefined je můj favorit, strašně pěkný odstín ♥






A již známý limetkový In the Rough. :)





Lentilky :D





Doufám, že se vám dnešní barevný příspěvek líbil a přeju pěkný zbytek víkendu. :)

22 komentářů:

  1. Ta fotka, kde mas na každém nehtu jiný odstín, je fakt sladká. Laky se mi líbí, ale letos me víc baví matně laky než piskace, takže po nich ani koukat nebudu.

    Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevypadalo to vůbec špatně, každý nehet jiný. :)) Děkuju, Maru. :)

      Vymazat
  2. Úplně z nich vyzařuje hravost a veselost:-) Krásné jsou všechny,ale vede ten malinovy a ruzovy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. :) Takhle pospolu jim to sluší nejvíc.

      Vymazat
  3. Unrefined je aj můj favorit! :o)) Je to jeden z mojich najmilovanejších lakov vôbec, je milé ho vidieť aj tu u teba!♥ Ja som si ho objednávala z Anglicka a na pošte u nás... sa stratil! To bola panika.:D "Štvalo mě to? Ano. Překvapovalo mě to? Ne." :D Ale našťastie nakoniec všetko dobre dopadlo.:-)
    Ten každý prštek iný je supeer.:-) Peknú nedeľu, Romi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připravili ti tedy pěkné dobrodrůžo :D Ještě že to má happyend. :)
      Děkuju <3 Krásný večer přeju ! :)

      Vymazat
  4. Fialový a malinový jsou boží, tyhle barvy mám ráda ve všech podobách ♥ taky se mi moc líbí každý prst jiný, je to tak hravý a svěží :) no a taky musím moc pochválit fotky, radost se tu kochat ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to příjemná změna zase fotit s nějakou kyti. :) Moc mě těší, že se ti fotky líbí ♥

      Vymazat
  5. Modrý a růžový se mi líbí nejvíc. :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten modrý odstín je tak úžasně živej, ve skutečnosti ještě mnohem pěknější. :)

      Vymazat
  6. Už som síce pieskáčov trochu presýtená, no z týchto sa mi páčia všetky :) Úplne najviac Of Coarse! a Unrefined.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, kdy jich už budu mít dost, zatím to nepřišlo. :) Jsem ráda, že i tak se ti líbí. :)

      Vymazat
  7. Ten zelený je prostě pecka! Neokoukaná barva a na nehtech vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. Takový bonbónky na nehtech :) jako sladkosti :)

    OdpovědětVymazat
  9. Za mě zelený, jako travička <3 Anebo všechny dohromady, vypadají spolu jako lentilky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbilo se mi ještě jedno jeho přirovnání - prý jako tenisový míček. :))

      Vymazat
  10. Tak ty jsou úžasné! Ty barvy nemají chybu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásna farebná pastva pre oči ♥ Keď ich vidím takto pokope, chcem ich všetky, ani ten zelený by mi nevadil :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju :)) Taky jsem s tímhle příspěvkem docela spokojená a jsem ráda, že se líbí ! :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...